Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך כמעט הרגתי רוכב אופניים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שאני יודע כל תאונה עם נפגעים מובילה ל -30 יום שלילה אוטומטית,

כנראה שיש הנחות מסויימות בדריסת עובד זר.

 

לתאונה עם נפגעים תמיד מגיע בוחן תנועה.

הוא רואה את תמונת המצב, מקבל עדויות בשטח.

לאחר מכן מחליטים, האם לשלול רישיון לפוגע או לא.

מי שלא אשם, וברור גם למשטרה שהוא לא אשם, מדוע שישללו לו את הרישיון ל 30 ימים?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני מכיר מישהי שדרסה עובד זר על אופניים למוות. לילה, הוא התעלם מעצור ונכנס לצומת, שם נפגע. היא נהגה במהירות חוקית בתוך העיר. למחרת הרישיון היה אצלה ביד.

אז נכון שאשמה היא לא, בשום מובן, אבל דחילק... בנאדם מת.

 

במקרים כאלה הרישיון הוא הבעייה הכי קטנה. אתה צריך לחיות עם הטראומה שהרגת מישהו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לתאונה עם נפגעים תמיד מגיע בוחן תנועה.

הוא רואה את תמונת המצב, מקבל עדויות בשטח.

לאחר מכן מחליטים, האם לשלול רישיון לפוגע או לא.

מי שלא אשם, וברור גם למשטרה שהוא לא אשם, מדוע שישללו לו את הרישיון ל 30 ימים?

ברוב המקרים שנדרס אדם לוקח יותר מיום יומיים לקבוע בדיוק את נסיבות התאונה ומידת

אשמתו של הנהג.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

נכון,

אבל מקודם רשמת שבאופן אוטומטי שוללים את הרישיון ל 30 יום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תאור יפה של תפעול נכון ברגע האמת שמונע אסון. אבל אני רוצה לחדד נקודה חשובה: לא רק ההרגל הוא שחשוב, אלא התכנון מראש. כמובן שאף אחד לא מתכנן מראש שרוכב אופניים יחצה את דרכו לפתע, אבל כן ניתן לשער בכל שלב בנהיגה (כמעט) שייתכן ונידרש לבלימת חירום ולצורך כך לזכור בראש "נתיב מילוט" אפשרי לבלימת חירום, שלא ייגמר בפגיעה בעצם אחר כמו מכונית בנתיב הסמוך.

 

אני משער שהסיבה שהצלחת לחמוק ודווקא ימינה ובלא פגע קשורה בכך שמראש התייחסת לשוליים הימניים (או לנתיב ההאטה) בתור כיוון מילוט אפשרי שכזה. נתיב המילוט חשוב גם כדי להימנע מסכנה מאחור בזמן בלימת חירום.

 

אגב, תגובה אינסטינקטיבית נוספת במצבים כאלו היא להתחמק תמיד לכיוון מסוים (נגיד, רק ימינה) ולכן בחלק מהקורסים משלבים בתרגול כיוון סטיה שמשתנה כל פעם לפי הוראות המדריך כדי להתגבר על כך. בכביש הפתרון הוא פשוט לתכנן את נתיב המילוט מראש, בכל שלב של כל נסיעה יומיומית.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
נכון,

אבל מקודם רשמת שבאופן אוטומטי שוללים את הרישיון ל 30 יום.

ולכן החוק הגדיר 30 יום באופן אוטומטי, תמיד יש חריגים ומקרים שבהם החוק מקל.

עריכה: מפורום עורכי דין תעבורתיים.

״60 ימי פסילה מנהלית מוטלים ע"י קצין משטרה רק במידה והוא סבור שיוגש כנגדך כתב אישום בו תואשם בגרימת תאונת דרכים בה נחבל אדם. פסילה זו מהווה "מקדמה" ע"ח הפסילה בתיק העיקרי.״

דרסת בן אדם? בדרך כלל תקבל כתב אישום, אם תצא זכאי זה משהו אחר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

לא רק עובדים זרים רוכבים כמו מטומטמים מוחלטים.

הבוקר שני רוכבי "פנאי", גבר ואשיה בשנות ה-50 דיוושו להנאתם ברחוב בני אפרים בת"א.

 

מילא שהם רכבו על הכביש כשבצד יש שביל לאופניים.

אבל כשהגיעו לצומת הרחובות בני אפרים - שטרית, צומת גדול של כבישים ראשיים שבהם המהירות המותרת היא 60-70 קמ"ש החליטו פשוט להמשיך בנסיעה באור אדום בלי טרוח בכלל לבדוק אם מישהו עומד להוריד אותם.

 

כמו רוכבים רבים הם נצמדו למעבר החציה, כאילו יש הבדל אם הם חוצים באדום של המכוניות או באדום של הולכי הרגל, אבל אפילו לא טרחו להעיף מבט לבדוק את הצומת.

 

הרכב שצפר העיר את הגברת בבהלה כשהיא מגלה שהיא בדיוק בנתיב שלו, הגבר שהיה מעט מאחור טרח לעצור ולאפשר לרכב שנסע כחוק בירוק לעבור.

פורסם

לפחות אחד מהם עצר.

 

לי קרה שבכביש 3 בירידה לכביש 6 בחושך מוחלט גיליתי רוכב אופניים עומד במרכז הנתיב כדי לחסום אותו שרוכב אחר יוכל לחצות את הנתיב כדי להמשיך ישר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש תוספת אחת חשובה - לחץ אויר תקין. כל התמרונים וטכניקות לא יתנו תוצאה רצויה אם לחץ אויר בגלגים לא תקין ולא זה על אותו ציר בעת בלימת חרום.

פורסם
נכון,

אבל מקודם רשמת שבאופן אוטומטי שוללים את הרישיון ל 30 יום.

 

אני לא עו"ד, אבל החוק לא אומר שאדם חף מפשע עד שהוכח אחרת? :roll:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
ההבדל בין להרוג את הרוכב לבין מניעת תאונה היה אחד - הרגל.

 

דבר ראשון - כל הכבוד!! למרות נסיון מאוד רציני של רוכב האופניים להתאבד על הרכב שלך הצלחת להציל אותו.

דובר רבות על תרגול "יבש" ולהביט הצידה ונתיב מילוט וכ"ו וכ"ו

אבל

ההבדל המשמעותי יותר (לדעתי) היה המהירות. כמה קמ"שים יותר וגם נהג מיומן פשוט לא היה מספיק. נהג פחות מיומן צריך לנהוג קצת יותר לאט.

כאשר יש שדה ראייה מוגבל (סיבוב + שינוי מפלס + לילה בהחלט עונה על ההגדרה) חייבים לסוע לאט.

פורסם

אני משער שהסיבה שהצלחת לחמוק ודווקא ימינה ובלא פגע קשורה בכך שמראש התייחסת לשוליים הימניים (או לנתיב ההאטה) בתור כיוון מילוט אפשרי שכזה. נתיב המילוט חשוב גם כדי להימנע מסכנה מאחור בזמן בלימת חירום.

 

ההערה שלך במקום, אבל במקרה הזה היה לי הרבה מאוד כביש, כי בדיוק הנתיב נפתח למשפך היציאה. הבעייה היתה לאן לזוז, בהתייחס לרוכב...

 

ההבדל המשמעותי יותר (לדעתי) היה המהירות. כמה קמ"שים יותר וגם נהג מיומן פשוט לא היה מספיק. נהג פחות מיומן צריך לנהוג קצת יותר לאט.

כאשר יש שדה ראייה מוגבל (סיבוב + שינוי מפלס + לילה בהחלט עונה על ההגדרה) חייבים לסוע לאט.

 

במקרה הזה כל התנאים הסביבתיים היו מצוינים, אבל לצפות רוכב אופניים כהה שיחתוך אותך ביציאה מהכביש המהיר... באמת לקח אותי בהפתעה מוחלטת.

 

אבל כמו שנכתב פה כבר, בייחוד בעיר, חשוב חשוב חשוב לנהוג לאט כשאין שדה ראייה. ההבדל בין ילד חי למת הוא רק 10-15 קמ"ש במהירות הרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא עו"ד, אבל החוק לא אומר שאדם חף מפשע עד שהוכח אחרת? :roll:

 

גם אני לא. אבל בעמי אני חי. כשקורה משהו, אתה קודם כל אשם... ככה זה פה. :cry:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה החוק

 

היה לקצין משטרה יסוד להניח כי יוגש כתב אישום נגד הנהג שביצע את העבירה לפי סעיף קטן (ב) ינהג כלהלן, לפי הענין:

[בעבירה שגרמה לתאונת דרכים שבה נהרג אדם - יפסול את הנהג מהחזיק ברשיון נהיגה לתקופה של 90 ימים;

 

בעבירה שגרמה לתאונת דרכים שבה נחבל אדם או ניזוק רכוש - רשאי הוא לפסול את הנהג מהחזיק ברשיון נהיגה לתקופה של 60 ימים;

 

לכן אם בוחן התנועה שהיה במקום ולאחר חקירה של עדים לתאונה מגיע למסקנה כי אין בסיס להגשת כתב אישום זאת תהיה המלצתו לקצין ,וזה לא יפסול את הרשיון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מתאבדים לא חסרים - ובימים האחרונים נתקלתי בשני מקרים גבקיצוניים של דו"ג, אם כי מהסוג הממונע.

האחד - עלה בדרך משה בנשר (כביש 705) מכיוון כביש 752 ופנה שמאלה לדרך השלום. ניכר שהיה מודע לכך כי יש לו אור אדום לפניה שמאלה (לרכב שלפני ולי, בירידה, היה ירוק כבר לפחות 15 שניות) - הוא עצר בקו העצירה, ואז נכנס לצומת ועצר במרכזה רק כאשר הרכב שלפניצפר לו. לי הוא כבר לו המתין - פשוט חצה את הצומת בלי התחשבות באף אחד אחר.

היום - עליתי בשד' בן גוריון בחיפה, עמדתי ברמזור אדום במקום בו יש הצלבה של הננת"מ האדום עם נתיב הרכב הפרטי. קטנוע חצה באדום בלי לבדוק דבר, הי לו סיכוי טוב להדרס על ידי אוטובוס. כמה עשרות מטרים אח"כ לא התבייש לעקוף את הפקק משמאל לקו הפרדה רצוף, למרות תנועה נגדית די צפופה.

מה שרציתי לומר בפוסט זה הוא שהפתעות קיימות גם בתנאי ראות טובים, ושנהגים (לצורך העניין גם רוכב אופניים נוהג ברכב, גם אם אינו ממונע) עוברים במודע עבירות מסוכנות ביותר כדי להרויח עוד שניה או שתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...