Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

היום נסעתי נסיעה די ארוכה מירושלים לכיוון אור עקיבא על כביש 4.

כידוע על כביש 4 ישנם אין ספור מצלמות והיום דווקא היו לא מעט שוטרים עם ממל"ז.

 

מפה לשם עלו לי כמה שאלות בנושא:

1) איך זה שתמיד שעברתי ליד כל מצלמת מהירות לא נתפס אף רכב? כלומר, איך זה שלא ראיתי אף פלאש בדרך?

2) איך בדיוק השוטרים תופסים רכבים עם הממל"ז? זה בדומה למצלמת מהירות רק שהיא ניידת ודוח נשלח הבייתה?

3) ראיתי לאחרונה שיש תמרורים כמו הולכי רגל בקרבת מקום ותמרור עצור שכאילו הוסיפו להם תאורת לדים מהבהבת על מנת למשוך יותר תשומת לב, חשבתי שאולי אפשר לעשות את זה גם למצלמות המהירות, מה אתם אומרים?

 

תודה.

Polo 2012

פורסם

1. הגאסטו החדשות לא עושות פלאש עד כמה שאני יודע, כנראה שבאלה נתקלת לדעתי

הסיבה השניה יכולה להיות שכולם נסעו במהירות חוקית שלא דורשת צילום מהמצלמה

2. הם מודדים אותך ואז עוצרים אותך בצד או ממשיכים לרדוף אחרייך עד שעצרת

3. לכל מצלמה חדשה כזו (מסעיף 1) יש מצלמת אבטחה בקרבת מקום שמצלמת אותה, במידה

ויהיה נזק כלשהו למצלמה או תוספת כמו שאתה מציע היא תורד תוך כמה דקות

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

לא הבנתי דבר אחד לגבי הממל"ז.

אם הוא מצלם את כולם ותופס אחד ל1000 נהגים למשל, אז בעצם עומד שם דחליל, אני טועה?

לא עדיף שהשוטר הזה יעשה משהו אחר במקום?

 

ואני לא דיברתי על הגאטסו החדשות, דיברתי על הישנות

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...