שלום לכולם יש ברשותי פאסאט 2005 בגירסת קומפורטליין.
השאלה שלי היא כזאת הדלת האחורית מצד הנהג אינה נפתחת עכשיו ניסיתי לפתוח את הדלת ויש שם עוד כמו קיר פלדה הורדתי אותו הבעיה שהחלון בנוי עליו הכוונה למסילה של החלון. איך אני יכול לפרק את החלון מהמסילה כדי להגיע לפנים הדלת ולמנעול .
הבעיה שצצה בזמן האחרון זה שהמנוע בבגאז' לא עובד והדלת של הנהג לפעמים מסרבת להינעל או ההפך.
ועכשיו שאני נועל את האוטו יש את הצליל נעילה וכמו כולם אנחנו יודעים לוואלקסוואגן יש רעש נעילה כאילו דורכים שטגן (רובה)
בקיצור אחרי הנעילה האוטו לא מפסיק לתת נעילה עוד כמה פעמים סתם ככה.
ואני רוצה להתחיל בתיקון הדלת האחורית שבצד הנהג. אשמח אם יש למישהו תשובה כיצד לפרק את הקיר פלדה הנוסף שמסילת החלון בנויה עליו.
תודה לכולם מיכאל.