Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הסיבה שאין למיצובישי לאנסר החדשות שוק?


BarMan
שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תשובה ראשונה היא רכב נפוץ בתור ליסינג,דבר שני בשוק יש רכבים טובים יותר כמו הפוקוס למשל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהמראה "הקרבי" של הלנסר אני לא רואה שום סיבה מכנית/אמינות/ביצועים לקנות אותה.

יש אלטרנטיבות אחרות שעדיפות מהלנסר בהרבה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התרשמתי לעומק מהחדשות אבל אם הן כמו הקודמות (כריזמה והלאנסר שהחליפה אותה) אז זה בטח בגלל שהרכב הוא מיץ זבל מתגלגל..

הכי קריטי זה שהמושבים קשים עד מוות, בחיי לא פעם הרגשתי צורך לעשות הפסקת מתיחות אחרי נסיעה של 30 דקות כי פשוט מצאתי את עצמי מתפתל במושב מחוסר נוחות טוטאלי.

שתבינו, בשביל הפרספקטיבה אני נוהג באופן קבוע על קליאו ספורט ולפני על לנטרה שנת 95, לא רכבים שידועים בנוחות מפליגה.

 

סיבות נוספות הן באמת עודף היצע ואלטרנטיבות יותר מפנקות באבזור ובנוחות.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חוסר ידע בשרשור אחד.

מנוע 1500 - יש בנמצא גם 1800 שמספק כוח מצוין אם כי יוצא מהמקום טיפה לאט (לוקח לו רגע להבין שעזבתי את הברקס ועברתי לגז)

אבזור - ייתכנו אלטרנטיבות טובות יותר. בלנסר שעליה אני מדבר (גימור ספורט 2009 ) יש אבזור מספק עם 7 כ״א, מערכת esp (לפי הבנתי זה לא בדיוק esp אלא משהו דומה) בקרת שיוט, מגנזיום ועוד כהנה וכהנה שטויות קטנות

גיר - לא אוטומטי מיושן ולא נעליים. גיר רציף פשוט יחסית, זכורים לי שישה הילוכים אבל אני לא בטוח, גיר שעושה את העבודה טוב ומשתדל לשמור על סלדים נמוכים (לא אוהב את ה2000)

דלק - צריכה של 13 ק״מ לליטר לפי מחשב רכב + חישוב שלנו בנסיעה לאילת שכללה גם קצת נסיעה פנים עירונית. למשפחטומטית גדולה בעלת מנוע 1800 זה מספק בהחלט. כמובן שהמתחרות יודעות להציע דברים טובים יותר לעיתים.

נוחות - אם העם חובב כלכך מזדות אני בספק אם נוחות המושבים בלנסר לא תמצא חן בעיניו. המושבים נוחים והתחושה בנסיעה טובה ונעימה, מה שאני מגדיר במילה ״סלוני״ כמו סלון על גלגלים. שיכוך המהמורות טוב ובנסיעה עירונית מפגעי הכביש מורגשים רק במעט, לפי דעתי מאוד מספק.

לנסר היא לא פאר היצירה, כנראה שאני אישית הייתי מוצא את עצמי קונה משהו אחר אם הייתה אלטרנטיבה אחרת באבזור עדיף, כי אני חובב רכבים של יצרנים אחרים, אבל להגיד שלנסר זה רכב לא טוב ועוד כמה דיבורי סרק שמהלכים כאן, זה כבר להגיד שטויות.

 

 

אני אישית נהנה מנהיגה בלנסר, לא כי יש לה איזו שלדה מיוחדת או יחידת כוח מפתיעה, אלא בגלל שהתחושה בה היא נעימה ורגועה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהבנתי השיווק של מנוע ה-1800 הופסק בסדאן והוא מוצע כרגע רק בספורטבק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהבנתי השיווק של מנוע ה-1800 הופסק בסדאן והוא מוצע כרגע רק בספורטבק.

 

ייתכן שאחרי דגמי 2009 כבר אין 1800 בדגמי הסדאן.

זה עדיין נוגד לחלוטין את מה שאחד המגיבים פה אמר לגבי היצע המנועים.

אחת הסיבות, אם כך, הוא יבואן שמסרס את המותג בעזרת היצע דל.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי כי היצע המנועים כולל אך ורק מנוע 1.5, פותח השרשור שאל לגבי המחירים הזולים בהם הרכב נסחר ולכן עניתי לגבי הדגם הזול יותר והשכיח יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם,

אני יכול להביא שנת 2009 מליסינג ב36 אלף, רכב שלא עבר תאונות וכל הדברים האלה פשוט יש לי חבר סוחר שקונה 10 מכוניות אז הוא ייתן לי במחיר שלו

 

מה דעתם, שווה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי משתמש ב״אך ורק״ כי הדור החדש בכללי כולל גם היצע של 1800 והוא שכיח בחברות הליסינג השונות. אם מדברים על חדש מיבואן אז אין שוק כי היבואן כנראה מנסה להרוג את המותג.

 

עריכה: כמו שכבר נאמר, אם מדובר ב1800 אז כדאי, אם במנוע הקטן יותר, עדיף שלא.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע חלש בגירסת 1.5 ליטר שהוחלף רק החל מדגמי 2012, צריכת דלק גבוהה יחסית, גיר אוטומטי מיושן.

 

ה- 1.5 אמנם לא מטוס, אבל אמורה לספק את הצרכים של הנהג הממוצע (109 כ"ס).

גיר מיושן? אז זה אומר שבערך 70% מהשוק בישראל אלו מכוניות עם גיר מיושן (אוט' פלנטרי 4 הילוכים). דווקא הגיר בלנסר הוא יפני קלאסי שמגיע היטב לרצונות הנהג ולכן מחליץ ביצועים סבירים מהמנוע.

 

ייתכן שאחרי דגמי 2009 כבר אין 1800 בדגמי הסדאן.

זה עדיין נוגד לחלוטין את מה שאחד המגיבים פה אמר לגבי היצע המנועים.

אחת הסיבות, אם כך, הוא יבואן שמסרס את המותג בעזרת היצע דל.

 

יש 1.8 עד 2011, כרגע בגלל שער הין התמחור של ה- 1.8 היה הופך אותה להרבה פחות רלבנטית עבור השוק הישראלי.

בתור עובד אצל היבואן, אשמח לדעת איזה רכב של היצרן היית רוצה לראות בארץ.

 

תודה לכם,

אני יכול להביא שנת 2009 מליסינג ב36 אלף, רכב שלא עבר תאונות וכל הדברים האלה פשוט יש לי חבר סוחר שקונה 10 מכוניות אז הוא ייתן לי במחיר שלו

 

מה דעתם, שווה?

 

אני חושב שבמחיר הזה אתה הולך לרכוש את הלנסר הקודמת (קיימת ב- 2009) שהוא רכב שונה לגמרי ממה שאנחנו מדברים עליו פה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם,

אני יכול להביא שנת 2009 מליסינג ב36 אלף, רכב שלא עבר תאונות וכל הדברים האלה פשוט יש לי חבר סוחר שקונה 10 מכוניות אז הוא ייתן לי במחיר שלו

 

מה דעתם, שווה?

לא שווה.

 

המחיר נמוך מידי, כך שאני מהמר ב-99 אחוז שלרכב יש בעיה אקוטית בגללה נמכר לסוחר במחיר שכזה. מדובר במחיר שנמוך בכ-20 אלף ש"ח ממחיר השוק של לנסר 2009 יוצאת ליסינג. אין הרבה סיבות הגיוניות שיכולות לגרום לחברת ליסינג להפסיד סכומים כאלו בתקופה שגם ככה קשה עבורה מבחינה כלכלית, אלא אם לרכב יש בעיה שלא רוצים להסתבך איתה מול לקוח זועם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב אין שוק כמו שלרוב הרכבים אין שוק.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...