Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן - מה שכתבת נכון, ללמעט הערה אחת - את אור הדרך ("גבוה") יש להפעיל רק בחשכה מוחלטת, כדי למנוע סינוור של הבאים ממול.

צריך גם לבדוק מה קובע החוק בעניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מודה ומתוודה, קרה לי פעם אחת בחיי שלא הדלקתי אורות והשעה היתה 1 או 2 בלילה.

 

לא יודע למה, לא זוכר, פשוט שכחתי אותה פעם אחת.

 

תופעה ידועה ומאוד מעצבנת גם אותי, אבל כמו שציינו פה האנשים האלה רואים את הדרך בגלל פנסי הרחוב ואז הם מיד שוכחים שלא רואים אותם, זה פסיכולוגי לגמרי וחבל שזה קורה. אני בדר"כ מסמן אור גבוה כמה פעמים לאנשים האלה בתקווה שיבינו שאין להם אור ולא שיש משטרה בהמשך.

פורסם
גם אני לצערי ניתקל בכאלה,

והכי מסוכנים הם בעלי המכוניות הכהות שאי אפשר ליראות אותם בלילה!! - כבישים לא ממש מוארים וכבישים מהירים!

 

הם לא שמים לב כמו שהם לא מרגישים שהמראות שלהם מקופלות :-)

 

הכי גרוע זה טויוטה פריוס שחורה בלי אורות, לא רואים ולא שומעים!

פורסם
אנשים שמדליקים פנסי ערפל קדמיים,אחוריים או לחילופין כאלו שנשרפה להם נורת דרך ומנסים "לפצות" על החיסרון עם אור אור גבוה.

 

אין משהו רע בפנסי ערפל, אני מניח שאין לך כאלה.

 

זה ה-המצאה!

 

אין לי מספיק אצבעות בגוף כדי לספור כמה חתולים וכלבים הצלתי בגלל הפנסי ערפל!

(אצלי הם מכוונים מצויין, לא גבוהה ולא נמוך, מאיר כמו קשת יפה ונמוכה על הכביש)

 

אחוריים מסנוורים זה נכון (ואני לא מדליק אחוריים בחיים!).

פורסם

אמרתי זאת מספר פעמים- רוב האנשים מקדישים לנהיגה תשומת לב נמוכה מזאת שאני מקדיש לחיטוט באף.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מצחיק אבל נכון,פעם רציתי לעבוףר מעבר חצייה מרוב שהיה שקט כמעט ולא ראיתי את הפריוס מגיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה היא שאנשים חושבים שהאורות שלהם נועדו בשבילם כדי לראות את הדרך, וההגיון הזה שלהם אומר להם שאם הם רואים את הדרך שלפניהם, אז אין צורך להדליק אורות. מה שהם לא מבינים הוא שלמעשה אורות המעבר נועדו בראש ובראשונה כדי שאחרים יראו אותך.

דוגמא טובה לתפיסה המוטעית הזו ניתן למצוא בשעות הדמדומים, כאשר בשעות אלה האור שבחוץ מטעה וניתן לטעות ולחשוב ש"הנה אני רואה טוב, אז לא צריך להדליק אורות", ובפועל רכבים בלי אורות דלוקים כמעט ואי אפשר להבחין בהם דרך מראות הרכב.

פורסם
רכב השודים האולטימטיבי :vamp:

 

בתנאי שהשוטרים על אופנים :-)

אחרת מנוע הבנזיו נכנס לפעולה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מעדיף שאנשים יסעו עם מנורה שרופה מאשר שיחליפו נורה ולא ידעו להרכיב אותה .

כל הרכבים שמסנוורים בצורה בלתי נסבלת .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
את אור הדרך ("גבוה") יש להפעיל רק בחשכה מוחלטת, כדי למנוע סינוור של הבאים ממול.

צריך גם לבדוק מה קובע החוק בעניין.

 

עקרונית זה נכון, אבל גם בחלק גדול מהדרכים המוארות עוצמת התאורה לא מספיק טובה. לעתים, כבר בשעות הערב המאוחרות החשכה שלמה מספיק כדי שהדלקת אור הדרך תהיה נדרשת, וכן גם בזמן עננות כבדה. כמובן שברגע שנתקלים בנהג אחר שעלולים לסנוור - מיד יורדים לאור נמוך וזה גם מה שכתבתי:

 

הדלקת אור הדרך בכל מקום שבו הוא נדרש וכשלא מסנוורים אף אחד אחר.

 

שים לב, לדוגמה, שבפיתולים שמאליים הדוקים - אתה יכול לנסוע לעתים לאורך כל העקומה מבלי לסנוור נהג שבא ממול, במיוחד אם אתה בקו הנכון. אפילו כאשר נהג מגיע מולך בישורת, אם תדליק את אור הדרך כבר כשהוא נמצא בזוית אלכסון לכיוון הפנסים שלך - לא תסנוור אותו אבל כן תרוויח מתאורה טובה יותר ולא תצטרך להסתגל מחדש לחשכה לפני כן.

 

כמו כן, כדאי שכולם ישימו לב למינוח: אין כזה דבר אור גבוה. יש אור דרך. למה "דרך?" כי זה המצב שבו צריך לנהוג בדרך בזמן חשכה כברירת מחדל. כך הוא קרוי גם באנגלית "Full Beam" או "Main Beam."

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אנשים שמדליקים פנסי ערפל קדמיים,אחוריים או לחילופין כאלו שנשרפה להם נורת דרך ומנסים "לפצות" על החיסרון עם אור אור גבוה.

 

האירוניה טמונה בסמלון שלך.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

בלנסר עשו נחמד. יש מערכת שמדליקה אורות ממש קטנים בצידי המנורות הקדמיות, מרגע שהתאורה בפנים הרכב דולקת (בערך בשקיעה) וזה תהליך אוטומטי. שלא ייצא מצב שנהג לא ייראה, גם אם האורות שלו מכובים. יוזמה נחמדה, לא בדקתי אם זה תקף גם לשעות היום.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...