Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל המקדשים את "אוטו" של פעם ואת זה שעמד בראשו צריכים לשים לנגד עיניהם את העובדה שבין בעלי המגזין וכתב פעיל בו היה יבואן רכב פעיל. אין לי מושג עד כמה הדבר השפיע או לא ואין לי מושג מה באמת הולך מאחורי הקלעים של "אוטו" בימים אלה, אבל לטעון שפעם, בימי המר"ן, היה אחרת זה פשוט היתממות. לא כל מי ששופך רפש על אחרים הוא צדיק. אדרבא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בהמשך להודעה מעלה, פשוט מגוחך עד מביך איך אותו מקצוען מנפנף (לפני שבוע) שואל המתעניין האם כבר נבדק נושא המזגן ב"מתארגנת בדיקה":

 

בינתיים עשיתי בדיקה משל עצמי. נכנסתי למונדיאו של אבא שלי (רכב חברה), הפעלתי את המזגן בשיא החום והפלא ופלא! הוא מקרר! אכן, תדהמה רבתי.

 

כל המקדשים את "אוטו" של פעם ואת זה שעמד בראשו צריכים לשים לנגד עיניהם את העובדה שבין בעלי המגזין וכתב פעיל בו היה יבואן רכב פעיל. אין לי מושג עד כמה הדבר השפיע או לא ואין לי מושג מה באמת הולך מאחורי הקלעים של "אוטו" בימים אלה, אבל לטעון שפעם, בימי המר"ן, היה אחרת זה פשוט היתממות. לא כל מי ששופך רפש על אחרים הוא צדיק. אדרבא.

 

נורא קל לצעוק "כולם מושחתים" אבל בסופו של דבר מבחן התוצאה הוא שקובע. אתם מוזמנים לחפש שחיתויות ומעשי נבלה כאלו ואחרים בעיתונות הרכב של השנים האחרונות. אני לא מבטיח שלא תמצאו עיתונות גרועה (אני מוצא כזו לא פעם) אבל אני מוכן להתערב שתמצאו הרבה פחות סיפורי זוועה משנדמה לכם, ולפחות מהיכרות טובה מאוד של "אוטו" ב-7 השנים האחרונות, לא תמצאו בכלל. בעצם, אני זוכר רק מקרה אחד באמת מטריד שהיה בכלל ב-the driver לפני כמה שנים, עם כתבת הביואיק (אם אני זוכר נכון) שהגיעה לידי היבואן לפני פרסומה והוא דאג לעצור את הדפוס באמצע בכדי למתן את הכתבה (דבר שהוא איום ונורא בפני עצמו).

 

אגב, אני גם מוכן להתערב שבעיתונות הרגילה יש הרבה יותר מקרים כאלה מאשר בעיתונות הרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא צועק "כולם מושחתים", פשוט חורה לי שמקדשים אדם רק בשל העובדה שהוא מטיל דופי באחרים. לגבי המזגן במונדיאו - הוא באמת לא להיט לדעתי, גם אם לא נורא, ולא חסרות לי שעות מונדיאו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בינתיים עשיתי בדיקה משל עצמי. נכנסתי למונדיאו של אבא שלי (רכב חברה), הפעלתי את המזגן בשיא החום והפלא ופלא! הוא מקרר! אכן, תדהמה רבתי.

 

 

 

נורא קל לצעוק "כולם מושחתים" אבל בסופו של דבר מבחן התוצאה הוא שקובע. אתם מוזמנים לחפש שחיתויות ומעשי נבלה כאלו ואחרים בעיתונות הרכב של השנים האחרונות. אני לא מבטיח שלא תמצאו עיתונות גרועה (אני מוצא כזו לא פעם) אבל אני מוכן להתערב שתמצאו הרבה פחות סיפורי זוועה משנדמה לכם, ולפחות מהיכרות טובה מאוד של "אוטו" ב-7 השנים האחרונות, לא תמצאו בכלל. בעצם, אני זוכר רק מקרה אחד באמת מטריד שהיה בכלל ב-the driver לפני כמה שנים, עם כתבת הביואיק (אם אני זוכר נכון) שהגיעה לידי היבואן לפני פרסומה והוא דאג לעצור את הדפוס באמצע בכדי למתן את הכתבה (דבר שהוא איום ונורא בפני עצמו).

 

אגב, אני גם מוכן להתערב שבעיתונות הרגילה יש הרבה יותר מקרים כאלה מאשר בעיתונות הרכב.

 

רוני

 

לגבי הבדיקה שעשית - אני לא מאמין שיש רכב מסוג פורד מונדאו/גאלקסי/S_MAX זמין לבדיקת מזגן בשנה וחצי האחרונות. עובדה, המאסטר לא מצא... אז מי אתה שתמצא...:cry:

וברצינות...מי שבאמת חשוב לו לבצע בדיקה גם אם היבואן מסרב (כי אתם ברוגז/או שאתה מתבייש/או שהיבואן מבין שהתוצאה נקבעה מראש), יכל לחפש בחברת השכרה או לבקש סיבוב בכל סוכנות.

 

לגבי מבחן התוצאה - אני לא מסכים שזה המבחן היחיד. אתה לא יכול לצפות מקוראיך להבין את משמעות התוצאה. יש נושא של מנגנונים המיועדים להקטין תלות ויש שקיפות. ארגון עם חשיבות ציבורית (כמו עיתון) צריך שתהיה הפרדה בין בעלי המניות, המנהלים, הכותבים, אחראי הפרסום. ברור שזה תאור של אידאל, אבל השאלה מה גודל הפשרה. כמו כן, חובת שקיפות בכל מקרה שמי שמביע דעה עלול להמצא בניגוד עניינים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כל המקדשים את "אוטו" של פעם ואת זה שעמד בראשו צריכים לשים לנגד עיניהם את העובדה שבין בעלי המגזין וכתב פעיל בו היה יבואן רכב פעיל. אין לי מושג עד כמה הדבר השפיע או לא ואין לי מושג מה באמת הולך מאחורי הקלעים של "אוטו" בימים אלה, אבל לטעון שפעם, בימי המר"ן, היה אחרת זה פשוט היתממות. לא כל מי ששופך רפש על אחרים הוא צדיק. אדרבא.

לבעלים קראו איזי רוזוב והוא היה בעליו של רסקאר, יבואני ב.מ.וו.

למיטב זיכרוני, בכל מבחני הדרכים שהשתתפו בהן מכוניות ב.מ.וו הו הפסידו..

"פעם" כל שוק התקשורת היה שונה; אוטו היה מגזין הרכב היחיד, לא חלמנו אפילו על אינטרנט ומגזינים מחו"ל הגיעו לכאן במשורה.

ככלל, למגזין היה יותר "טעם של חו"ל", הוא בהחלט היה שונה מזה של היום.

לא אומר שהיה טוב יותר, פשוט שונה.

מעולם לה התפרסמו בו נתוני מכירות, למשל, ותרבות העדר לא היתה חלק ממנו.

רובם המוחלט של המיבחנים היו השוואתיים, יותר כתבות מחו"ל ולא מעט כתבות של כתבי חוץ, למכוניות שלא נמכרו בארץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, לא טענתי שהמגזין היה זך ועתה מושחת, וגם לא ההיפך. פשוט טענתי שמי שמטיל רפש באחרים צריך להסתכל קודם כל על עצמו, וזה חתיכת טעם לפגם, לפחות לשיטתו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא כל מי ששופך רפש על אחרים הוא צדיק. אדרבא.

 

אני לא צועק "כולם מושחתים", פשוט חורה לי שמקדשים אדם רק בשל העובדה שהוא מטיל דופי באחרים. לגבי המזגן במונדיאו - הוא באמת לא להיט לדעתי, גם אם לא נורא, ולא חסרות לי שעות מונדיאו.

 

חן, לא טענתי שהמגזין היה זך ועתה מושחת, וגם לא ההיפך. פשוט טענתי שמי שמטיל רפש באחרים צריך להסתכל קודם כל על עצמו, וזה חתיכת טעם לפגם, לפחות לשיטתו.

 

פשוט מדוייק! אנשים תמימים לחשוב שהוא צדיק ולו בלבד בגלל מה שאומר על אחרים...

וכמובן שכל זה בזמן שמתחת לשטיח שלו...."הכל מושלם"

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ושוב פעם שרשור ארוך עם שאלה קטנה. למען הסדר הטוב:

להערכתי רוב הקוראים כאן לא ממש מחוברים חזק לברנז'ת הרכב, אז אשמח באם הכותבים בפורום שגם כותבים במגזינים אחרים/אתרי אינטרנט/רכב ומפלים את דעותיהם כאן בציבור בשרשור זה, יזדהו בשמם המלא ובמקום עבודתם (אם זה מגזין וכו' שקשור בעולם הרכב) וכך נבין קצת יותר טוב את רחשי ליבם. אני מתנצל אם זה פורסם בשרשור ההזדהות או מקום אחר - לא יצא לקרוא.

 

לדוגמא: אוהד אלגוב - יאשה והפצפוצים

סרוניס, שי, חן פרחי ? והשאר?

 

 

פליז אינלייט מי :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לא לגמרי הבנתי מדוע לדעתך דרישות ההזדהות/חשיפה בשרשור הזה צריכות להיות שונות מאשר במקומות אחרים בפורום...

 

- מעולם לא עבדתי בענף הרכב או תחומים המסתעפים ממנו.

- זכיתי לקרוא את כל גליונות טורבו וקוואטרו שפורסמו אי פעם (מיד עם צאתם) וגם את אוטו/הגה עד לפני מספר שנים ומאז באופן אקראי ואינספור עתונות זרה עוד כשהיה צריך ללכת ליאיר ברחוב החשמל כדי להשיגה/להזמינה.

 

מקווה שזה מספק אותך :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ושוב פעם שרשור ארוך עם שאלה קטנה. למען הסדר הטוב:

להערכתי רוב הקוראים כאן לא ממש מחוברים חזק לברנז'ת הרכב, אז אשמח באם הכותבים בפורום שגם כותבים במגזינים אחרים/אתרי אינטרנט/רכב ומפלים את דעותיהם כאן בציבור בשרשור זה, יזדהו בשמם המלא ובמקום עבודתם (אם זה מגזין וכו' שקשור בעולם הרכב) וכך נבין קצת יותר טוב את רחשי ליבם. אני מתנצל אם זה פורסם בשרשור ההזדהות או מקום אחר - לא יצא לקרוא.

 

לדוגמא: אוהד אלגוב - יאשה והפצפוצים

סרוניס, שי, חן פרחי ? והשאר?

 

 

פליז אינלייט מי :lol:

אני כותב אך ורק כאן ועושה זאת כשירות לציבור, ולמען העלאת המודעות המוטורית בארץ הקודש.

אין ולא היה לי שום קשר לשום מגזין מוטורי זה או אחר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה לחן ושי.

התכוונתי שאם מישהו מגן על מגזין/גוף מסויים בחירוף נפש, והוא גם עובד שם, אז קצת יותר קל להבין אותו.

ולהיפך אם מישהו תוקף מגזין/גוף מסוים, והוא עובד במגזין מתחרה אז עוד יותר קל.

 

הכי קל להבין חברי פורום שגם מנויים על מגזין כזה או אחר (ואני בינהם) ונותנים את דעתם לפי איך שהם מרגישים, ללא שום אג'נדה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

זה לא עניין של אג'נדה. אם תוקפים את המגזין בו אני עובד ("אוטו") ואני יודע כעובדה שהדברים שנאמרים אינם נכונים, אני כותב זאת. זה הכל. בסה"כ זהו מקום עבודתי והוא אמור לשמש עדות ליושרי המקצועי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ל SRONIS ,

 

מי שלא מגן על מקום עבודתו, סופו שגם מקום עבודתו לא יגן עליו. אין לי שום טענות כלפי אף אחד פרט לקצת שקיפות שתעזור לקוראים להבין בדיוק מי נגד מי, ורק אז לבחור צד ולצעוק "עוד לא ראינו דם" :lol:

אני לא מיתמם וגם לא סרקסטי, אבל אני פשוט לא מכיר בע"פ את כל כתבי הרכב בארץ.

רכב זה תחביב ולא דרך חיים, אז אני לא הכי מעודכן. המגיבים זורקים כאן ערמות של שמות ואירועים שאין לי מושג מאיפה הם ולא נראה לי שבגלל שלא זורם לי שמן מנוע בוורידים אני צריך לעשות עבודת תחקיר של שנתיים בכדי לקבל תרגום חלקי לשרשור.

אז נחזור לעינייננו:

הבנתי שקוראים לך רוני ואתה עובד באוטו. אפשר שם משפחה בבקשה ותפקיד?

 

אם לא הייתי חושב שהמידע הזה צריך להיות נחלת הכלל הייתי פונה בפרטי.

לא נראה לי שראוי שאגיב לאנשים שאין לי מושג מה הם מייצגים ולא רק מה הם דעותיהם

תודה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
ל SRONIS ,

 

מי שלא מגן על מקום עבודתו, סופו שגם מקום עבודתו לא יגן עליו. אין לי שום טענות כלפי אף אחד פרט לקצת שקיפות שתעזור לקוראים להבין בדיוק מי נגד מי, ורק אז לבחור צד ולצעוק "עוד לא ראינו דם" :lol:

תודה

 

אולי נכון, אבל לפעמים מטומטם ואף משיג מטרה הפוכה. האם לדעתך עובד שחושף התנהלות לא ראויה בארגון, מועיל או מזיק לו?

 

זה כמובן סטיה מנושא השרשור והפורום.

 

לעצם העניין, אסכם בכך, שמכעיס אותי לראות כמה אנרגיות לאורך השנים מוציא אדם בכדי ללכלך על מתחריו/קולגות/מעסיקים לשעבר/שותפים לשעבר במקום להשקיע בתיקון התנהלותו הבולטת (לפחות לי) בליקויה. מדהים שיש כאלו שנופלים לפח ומפרשים את ההתנהלות ככזו שמזכה אותו באות אבירות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אהרונוביץ' ממש לא מקבל תואר אבירות ממני, אבל מבחינתי הוא יותר אובייקטיבי מהרבה כתבי רכב שאני מכיר בארץ.

ד"א, בתקופה שנציג יבואן ב.מ.וו היה שותף במגזין אוטו בוצעו מס' מבחני דרכים לדגמי ב.מ.וו וברובם הם הפסידו.

תמיד העדפתי לקרוא מבחנים השוואתיים שבהם יש מנצחת ברורה, היום זה קורה פחות ופחות ובמבחן השאוותי של שלושה רכבים, יכולות להיות ארבעה מנצחים.

למען הסדר הטוב ולבקשת הכותבים לפניי, אינני קשור לאהרונוביץ' בשום דרך ואני לעיתים קרובות נגעל מהיחס שלו אל הקולגות/ כותבים בפורום שלו. לעומת זאת, כתיבתו המקצועית לגביי רכבים היא ברמה גבוהה.

כמו שהשנאה שלו לא הופכת אותו לזך, השנאה אליו לא תהפוך את שאר הכתבים והמגזינים למקצועיים יותר/ פחות.

אני אומר שוב: מאוד יכול להיות שמגזין אוטו זך כשלג היום, אבל את מה שהוא עשה לקוראיו בתחילת שנות ה- 90 הוא חמור מאוד ואסור לשכוח אותו. הקורא תמיד צריך להיות במקום הראשון.


×
×
  • תוכן חדש...