Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל אני מקבל מגזין אוטו שאני מנוי אליו. בחודשים האחרונים יוצא לי לקרוא אולי כתבה מעניינת אחת מתוך כל המגזין, לצערי הרב, רוב המגזין איינו מעניין.

 

החודש יצא לי לקרוא את מגזין הגה והופתעתי מאוד.

 

היו מספר כתבות שעניינו אותי אישית על רכבים שאני רוצה לרכוש למפעל - השוואתי קטנות והשוואתי מפוארות. בשתי הכתבות היה שילוב של עניין רב, הערות הכתב מול הערות של כתבים אחרים שהשתתפו בכתבה ולמרבה הפלא - מנצחת ברורה! מזה זמן רב שאני רגיל שהכתבים מנסים להתחמק מלהכריז על מנצחת וכשראיתי את צורת הכתבה - שמחתי מאוד.

 

מעבר לכך היו עוד מספר כתבות שאותי אישית מאוד עניינו - אם זה בשל צורת הכתיבה או מושא הכתבה. אהבתי את הטור של אוהד ובאופן כללי אני כבר מצפה בקוצר רוח לעיתון הבא.

 

רציתי רק לפרגן להגה שהראו לי שיש עיתונות רכב מעניינת בארץ, אני מקווה שתמשיכו עם הקו הזה עוד הרבה גיליונות.

 

ממליץ לכולם לשבת, לקרוא ולהינות!

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה בהמשך לנושא שניצן רז עזב את אוטו ועבר למגזין הגה. בתור קורא ותיק של המגזין אכן ניכר שינוי כבר בגליון הראשון בחסותו.

מקווה שאכן מכאן רק ימשיכו להפתיע ולחדש.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
בדרך כלל אני מקבל מגזין אוטו שאני מנוי אליו. בחודשים האחרונים יוצא לי לקרוא אולי כתבה מעניינת אחת מתוך כל המגזין, לצערי הרב, רוב המגזין איינו מעניין.

 

החודש יצא לי לקרוא את מגזין הגה והופתעתי מאוד.

 

היו מספר כתבות שעניינו אותי אישית על רכבים שאני רוצה לרכוש למפעל - השוואתי קטנות והשוואתי מפוארות. בשתי הכתבות היה שילוב של עניין רב, הערות הכתב מול הערות של כתבים אחרים שהשתתפו בכתבה ולמרבה הפלא - מנצחת ברורה! מזה זמן רב שאני רגיל שהכתבים מנסים להתחמק מלהכריז על מנצחת וכשראיתי את צורת הכתבה - שמחתי מאוד.

 

מעבר לכך היו עוד מספר כתבות שאותי אישית מאוד עניינו - אם זה בשל צורת הכתיבה או מושא הכתבה. אהבתי את הטור של אוהד ובאופן כללי אני כבר מצפה בקוצר רוח לעיתון הבא.

 

רציתי רק לפרגן להגה שהראו לי שיש עיתונות רכב מעניינת בארץ, אני מקווה שתמשיכו עם הקו הזה עוד הרבה גיליונות.

 

ממליץ לכולם לשבת, לקרוא ולהינות!

 

אתה קצת לא מדייק בעובדות! כי בחצי שנה האחרונה כן כתוב שם עת ההחלטה על מה יותר טוב.

ולגבי זה שלא מענין אותך הכתבות, זה כבר עינין של טעם! אני למשל היתי מנוי גם של רכב במשך כימעט שנתים, ומצאתי אותו לא מענין נם כתבות של מתחילים, עד שבא המיזוג ביניהם לבין הגה וההבדל היה משמעותי.

באמת יש קצת שינוי עם כניסתו של ניצן אבל זה ניראה לי יותר פסיכולוגי! א''א להצביע על איזה שינוי מיוחד, למרות שאהבתי את הטור שאוהד (הלא הוא יאשה והפיצפוצים) יתחיל לכתוב.ולגבי המיבחנים החודש נפלנו בהשוואה לרכבים קצת פופולארים זה לא אומר שזה יהיה כל חודש אבל ימים יגידו.

אגב משהו יודע מה הסיבה שקינן עזב?

פורסם

לא הבנתי באיזה עובדה לא דייקתי?

 

בקשר לכתבות הלא מעניינות דיברתי על מגזין אוטו אליו אני מנוי. גם בקשר להכרעה המבחן השוואתי - גם שם מדובר מול מגזין אוטו. לצערי את הגה לא יצא לי לקרוא באדיקות באחרונה ואני פשוט מציין כי המגזין שקראתי - היה בשבילי הפתעה חיובית מאוד.

 

נעים לראות כי לא רק אני השגחתי בשינוי, מקווה מאוד לראות את אותה רוח גם במגזינים הבאים...

פורסם

מעניין או לא מעניין, זה עניין סובייקטיבי.

 

אבל יש בדברים גם עניין אובייקטיבי. הטענה שבמבחנים של אוטו אין מנצחת ברורה היא פשוט לא נכונה. דוגמאות מהחודשים האחרונים:

 

סוויפט מול פיאסטה ידניות - פיאסטה מנצחת (בהפרש קטן).

קיה ריו מול שברולט סוניק מול יונדאי i25 - ריו מנצחת.

אודי A6 מול ב.מ.וו 5 מול יגואר XF - ב.מ.וו מנצחת.

מאזדה CX5 מול ניסאן קשקאי - מאזדה מנצחת.

יאריס מול סוויפט מול ריו - סוויפט מנצחת (אם כי ההפרש מאוד קטן מול הריו).

ג'ולייטה תלתן מול לאון קופרה R מול מגאן RS - המגאן מנצחת.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי מול פורד אקספלורר - הגרנד מנצח.

אופל קורסה OPC מול פולו GTI מול קליאו ספורט - הקורסה מנצחת (כן כן, אפילו שאני כתבתי את המבחן :wink: )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בדרך כלל אני מקבל מגזין אוטו שאני מנוי אליו. בחודשים האחרונים יוצא לי לקרוא אולי כתבה מעניינת אחת מתוך כל המגזין, לצערי הרב, רוב המגזין איינו מעניין.

 

החודש יצא לי לקרוא את מגזין הגה והופתעתי מאוד.

 

היו מספר כתבות שעניינו אותי אישית על רכבים שאני רוצה לרכוש למפעל - השוואתי קטנות והשוואתי מפוארות. בשתי הכתבות היה שילוב של עניין רב, הערות הכתב מול הערות של כתבים אחרים שהשתתפו בכתבה ולמרבה הפלא - מנצחת ברורה! מזה זמן רב שאני רגיל שהכתבים מנסים להתחמק מלהכריז על מנצחת וכשראיתי את צורת הכתבה - שמחתי מאוד.

 

מעבר לכך היו עוד מספר כתבות שאותי אישית מאוד עניינו - אם זה בשל צורת הכתיבה או מושא הכתבה. אהבתי את הטור של אוהד ובאופן כללי אני כבר מצפה בקוצר רוח לעיתון הבא.

 

רציתי רק לפרגן להגה שהראו לי שיש עיתונות רכב מעניינת בארץ, אני מקווה שתמשיכו עם הקו הזה עוד הרבה גיליונות.

 

ממליץ לכולם לשבת, לקרוא ולהינות!

 

גם בגליון הקרוב צפויה השוואה מעניינת .... ויש מנצחת/ות ברורות, למיטב ידיעתי.

פורסם

בלי קשר למגזינים השונים (שעבורי, כל עוד אין להם גרסה לאייפד, הם בכלל לא רלוונטיים)

 

לא הבנתי למה זה כ"כ חשוב שמישהו אחר יקבע עבורך איזה נתונים חשובים יותר ואילו נתונים חשובים פחות?

בצד המקצועי - מבחן רכב טוב צריך להיות אובייקטיבי ככל האפשר, לפרט למספר קטגוריות שונות עם עדיפות לרכב כזה או אחר, ובהחלט אפשר להביע דעה על מה עדיף בסה"כ, אבל זו צריכה להיות רק דעה.

מעבר לכך, כמובן שחשוב שהוא יהיה מהנה לקריאה וקולח.

 

כשאתה יודע איזה מכונית עדיפה באיזו קטגוריה, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת. אני יכול לקרוא מבחן רכב שבאופן ברור מבחינתי המצנחת הברורה היא X ולך המנצחת הברורה היא Y. לי (לצורך הדוגמא, כן?) אולי חשובים יותר בטיחות, אמינות, סחירות, צריכת דלק וכו' ולך חשובים בהרבה גודל הרכב, המהירות, העיצוב, האביזרים וכו'..

 

אילו קטגוריות חשובות יותר לכתב שעשה את המבחן? לא ממש מעניין אותי.

פורסם

הפעמים הבודדות שיוצא לי לקרוא מגזין רכב ישראלי זה או במקרים שיוצא לי לטוב בביזנס באלעל ואז הם מחלקים מגזינים ובדרך כלל יש להם 'אוטו' או שאני משתמש בשוברים לסטימצקי שאני מקבל בצ'ק אין בשדה לרכוש 'אוטו' או 'הגה' ואני חייב לציין (מבלי לפגוע אני מקווה במישהו מכם שכותב עבורם) שהרמה נמוכה באופן מעורר גיחוך.

 

אני רגיל לקרוא את המגזינים היותר טובים מחו"ל, אבל אפילו אלא שנחשבים פחות טובים שם בכמה רמות יותר טובות מהישראלים.

 

אני יכול להבין למה אנשים (גם פה) קונים וקוראים אותם, כי אין משהו אחר, אבל אני לא מבין מה קרה פה ב15 השנים האחרונות כי אני לא זוכר שהרמה היתה ככה וקראתי את המגזינים האלה בשקיקה בזמנו.

פורסם

אני יכול להבין למה אנשים (גם פה) קונים וקוראים אותם, כי אין משהו אחר, אבל אני לא מבין מה קרה פה ב15 השנים האחרונות כי אני לא זוכר שהרמה היתה ככה וקראתי את המגזינים האלה בשקיקה בזמנו.

 

מה שקרה הוא שאתה התבגרת והשתנית. פעם גם אני הייתי מחכה בשקיקה למגזין, היום אני בן 31 וזה מאוד שונה. ואל תשכח שאנחנו חיים היום בעידן שבו יש הכל ברשת. לפני 15 שנה "אוטו" היה כמעט הקשר היחידי שלך לעולם הרכב...

אבסולוטית התכנים היום מגוונים יותר מלפני 15 שנה. יש לי את מרבית הגיליונות של "אוטו" ושל חלק מהמתחרים ואני לא אומר את זה סתם. על רמת הכתיבה אפשר כמובן להתווכח.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אהבתי את הטור של אוהד ובאופן כללי אני כבר מצפה בקוצר רוח לעיתון הבא.

 

באמת יש קצת שינוי עם כניסתו של ניצן אבל זה ניראה לי יותר פסיכולוגי! א''א להצביע על איזה שינוי מיוחד, למרות שאהבתי את הטור שאוהד (הלא הוא יאשה והפיצפוצים) יתחיל לכתוב.

 

קודם כל - תודה. במקצוע הזה לקבל הערכה זה חשוב לא פחות מהמשכורת. אמנם לא נלך עם ההערכה למכולת, אבל גם עם המשכורת אין לנו מה לחפש שם יותר מדי.

:wink:

הסיפוק, הכיף, וסוג של הוראה, זה מה שמניע אותי לפחות.

 

 

 

ולגבי ניצן, בחור מקסים עם פסיכיות מובנית, כנראה מהגנים, וזה מעולה בחבירה אליי/איתי שכך אנחנו לוקחים את המגזין לכיוון קיצוני יחסית. אנחנו מבסוטים (ומקווים שגם הקוראים), ההנהלה שלנו, פחות.

 

לגבי קינן, הוא לא אוהב את הקונטאש, למבורגיני קונטאש. חוץ מזה, הוא אחלה של בחור שהיה צריך לראות יותר את הילדות שלו, ועודף הזמן במגזין לא איפשר לו זאת.

 

לגבי המבחנים, מאז שאני במגזין, כשלוש שנים (כמעט), בודדים המקרים שלא הייתה מנצחת ברורה. ולכל אלו שישר קופצים שאולי ויש קשר למפרסמים, אז הנה אנקדוטה קטנה: פיתחו את המגזין, מרוב שאנחנו עושים השוואתיים, שכידוע שלא אהובים על המפרסמים, שהרי תמיד יעדיפו מבחן שבו יהיו בתוצאה בינונית עם עצמם ולו רק שלא יפסידו למתחרה - אז אין הרבה פרסום מהם. אבל אותי אישית זה לא מעניין (גם לא את קינן, וייאמר לזכותו שבחיים לא שינה פסקת סיכום, פסקת הכרעה כמובן, ובטח לא את ניצן), שהרי טובת הקוראים מונחת למול עיניי. מקסימום, אבקש עזרתכם במציאת עבודה.

:wink:

 

לגבי הגיליון הבא, יהיו כאן עוד ספורטיביות ושאר דברים שיעניינו את חובב הפניות מאשר חובב המכוניות החשמליות. מה אחרי זה, רק אללה יודע...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
מה שקרה הוא שאתה התבגרת והשתנית. פעם גם אני הייתי מחכה בשקיקה למגזין, היום אני בן 31 וזה מאוד שונה. ואל תשכח שאנחנו חיים היום בעידן שבו יש הכל ברשת. לפני 15 שנה "אוטו" היה כמעט הקשר היחידי שלך לעולם הרכב...

 

מאוד הגיוני כשאתה מסביר את זה ככה.

פורסם

"מנצחת" במבחן זה שקלול של תכונות (ביצועים, נוחות וכו') תוך מתן משקל זהה לכל תכונה. מין תוצאה משוקללת חסרת כל משמעות, משום שלכל צרכן יש משקל שונה לכל תכונה. הדבר היחיד שמשמעותי זו השוואת תכונות, לא התוצאה המשוקללת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה שקרה הוא שאתה התבגרת והשתנית. פעם גם אני הייתי מחכה בשקיקה למגזין, היום אני בן 31 וזה מאוד שונה. ואל תשכח שאנחנו חיים היום בעידן שבו יש הכל ברשת. לפני 15 שנה "אוטו" היה כמעט הקשר היחידי שלך לעולם הרכב...

אבסולוטית התכנים היום מגוונים יותר מלפני 15 שנה. יש לי את מרבית הגיליונות של "אוטו" ושל חלק מהמתחרים ואני לא אומר את זה סתם. על רמת הכתיבה אפשר כמובן להתווכח.

 

מסכים לחלוטין. היום הכל נגיש במחשב ואפילו בנייד וכבר אין את השקיקה לקרוא את העיתון על הבוקר או את אוטו מיד כשמגיע בדואר.

פורסם

חבל שבמגזין לא מחפשים כותבים. יכולתי לתרום כי:

קניתי עטים לקראת השנה הבאה ולכן יש לי יכולת כתיבה.

הם עלו כסף רב, אני צריך להחזיר ההוצאה והבנתי שהמשכורת מתאימה בדיוק לזה.

אני גם קורא.

גם יש לי מנצחת ברורה, אלפא רומאו.

פורסם

איזה משמעות יש לחוברת ניר פעם בחודש המלאה בידיעות ישנות ומבחנים שאפשר לפרסם ברשת?

אפילו אנציקלופדיה בריטניקה כבר ויתרה על מהדורה פיזית.


×
×
  • תוכן חדש...