Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפתעה גדולה - מגזין החודש של הגה!


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 4301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא רוצה לפתח את הנושא יותר מדיי ולחזור לעבר (אהרונוביץ' נגד פרומצ'נקו), אבל אותי לא ממש לא מעניין אם זה קרה לפני או אחרי שהגעת. מגזין שסרח פעם אחת, לא יזכה מבחינתי לאותה הערכה לעולם. אם אתה רוצה להיתמם, זו בעיה שלך, העובדות מדברות אחרת.

מאוד אהבתי את הכתיבה העניינתי שם בעבר (בעיקר את אברהם פורת ז"ל), הפסיקות החד משמעיות במבחני דרכים והעובדה שלא פחדו מאף יבואן. זה עדיף על ההתרפסות בפניי היבואנים והבדיחות הלא ממש מצחיקות שהעורך שם מנסה להכניס לכל כתבה.

 

בכל מגזין תמצא דברים שלא תאהב. בסוף לא יישאר...

ואני ממש לא מיתמם. אני מכיר היטב את המערכת מבפנים, גם במדיות אחרות. אתה לעומת זאת לא מכיר, אבל עדיין טוען ל"עובדות". תן לי עובדות, ואפריך לך אותן אחת אחת.

בנימה אישית יותר - ואתה יכול לבחור אם להאמין לי או לא - אני טיפוס מאוד עקשן בעניינים כאלה. מבחינתי שקיפות והגינות כלפי הקוראים זה בבחינת בל יעבור. אני לא אעבוד במגזין שמכתיב לי איך לכתוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עובדה אחת גדולה שמר פרומצ'נקו מעולם לא התכחש לה: http://www.netcar.co.il/magazin/ed/auto.asp ובאמת אני מעדיף לחזור להתעסק בנושא הזה שוב.

מאוד יכול להיות שהמצב היום שונה. שמתי לב שיש לפעמים מנצחות במבחנים השוואתיים, בניגוד לעבר והרבה פחות התרפסויות בפניי היבואנים (להזכיר את מבחן הדרכים של המאזדה 323 נגד הסופר רייסר בה ציינו בסיכום שלמאזדה יש "משהו" שאין לסופר רייסר כשהמאזדה רכב בינוני במקרה הטוב עם אופי של חציל, או צינזור מבחן דרכים למאזדה לנטיס 95 וכתיבת מבחן אוהד, בניגוד גמור לדעתו של הבוחן).

אותי, בכל מקרה יהיה מאוד קשה לשכנע שאוטו היום נקי לחלוטין משיקולים זרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד היו מנצחות בהשוואתיים, אבל כבר הסברתי כאן למה לא תמיד זה העיקר. בנוגע לשנת 1995, לפני 15 שנה אכלתי ביטבתה בעיר והיה מגעיל. עד היום אני לא מוכן לאכול שם שוב. זה אומר שעדיין מכינים שם אוכל שאינו לטעמי?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

doras אם אתה חושב שהמקום ממנו ציטטת(נתת קישור) הוא דוגמא לבית מרקחת, אתה תמים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עובדה אחת גדולה שמר פרומצ'נקו מעולם לא התכחש לה: http://www.netcar.co.il/magazin/ed/auto.asp ובאמת אני מעדיף לחזור להתעסק בנושא הזה שוב.

מאוד יכול להיות שהמצב היום שונה. שמתי לב שיש לפעמים מנצחות במבחנים השוואתיים, בניגוד לעבר והרבה פחות התרפסויות בפניי היבואנים (להזכיר את מבחן הדרכים של המאזדה 323 נגד הסופר רייסר בה ציינו בסיכום שלמאזדה יש "משהו" שאין לסופר רייסר כשהמאזדה רכב בינוני במקרה הטוב עם אופי של חציל, או צינזור מבחן דרכים למאזדה לנטיס 95 וכתיבת מבחן אוהד, בניגוד גמור לדעתו של הבוחן).

אותי, בכל מקרה יהיה מאוד קשה לשכנע שאוטו היום נקי לחלוטין משיקולים זרים.

 

אם netcar זה האורים והתומים שלך, כדאי לך מאוד להחליף דיסקט כי האיש הזה מדרג רכבים על יבש מבלי שהוא נסע בהם אפילו. בכלל, לפי האיש הזה, כולם צריכים לנהוג בסקודה, כולם צריכים מנועי טורבו קטני נפח וכולם צריכים DSG.

 

רוני: דוגמה גרוע כי במקרה הזה, כן, אתה לא רוצה לאכול שם שוב:).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם netcar זה האורים והתומים שלך, כדאי לך מאוד להחליף דיסקט כי האיש הזה מדרג רכבים על יבש מבלי שהוא נסע בהם אפילו. בכלל, לפי האיש הזה, כולם צריכים לנהוג בסקודה, כולם צריכים מנועי טורבו קטני נפח וכולם צריכים DSG.

נטקאר הוא לא האורים והתומים שלי ואני ממש סולד מההתנהגות הבהמית של העורך שלו, אבל הוא מעולם לא מכר את הקוראים שלו תמורת כסף וזה דבר חשוב מאין כמוהו.

ד"א, מנועי טורבו קטנים וגירים כפולי מצמדים הם הדבר הבא בעולם הרכב וכל היצרנים הולכים בכיוון הזה. ז"א שאהרונוביץ' מבין דבר או שניים בעולם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם netcar זה האורים והתומים שלך, כדאי לך מאוד להחליף דיסקט כי האיש הזה מדרג רכבים על יבש מבלי שהוא נסע בהם אפילו. בכלל, לפי האיש הזה, כולם צריכים לנהוג בסקודה, כולם צריכים מנועי טורבו קטני נפח וכולם צריכים DSG.

 

נטקאר הוא לא הורים והתומים שלי ואני ממש סולד מההתנהגות הבהמית של העורך שלו, אבל הוא מעולם לא מכר את הקוראים שלו תמורת כסף וזה דבר חשוב מאין כמוהו.

ד"א, מנועי טורבו קטנים וגירים כפולי מצמדים הם הדבר הבא בעולם הרכב וכל היצרנים הולכים בכיוון הזה. ז"א שאהרונוביץ' מבין דבר או שניים בעולם הרכב.

 

אתה באמת תמים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני: דוגמה גרוע כי במקרה הזה, כן, אתה לא רוצה לאכול שם שוב:).

 

הדוגמא הייתה בכדי להסביר שאני לא יכול לדעת אם אני רוצה או לא רוצה לאכול שם שוב, עד שלא אנסה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמה של יטבתה בעיר לא מתאימה.

מספיק ביקור במקום כדי לבסס דעה האם כיום האוכל שם טעים או לא (והוא לא).

לעומת זאת קניה וקריאה של עיתון אוטו אינם מספיקים בכדי לבסס דעה באשר להטיית מבחנים.

 

רוצה דוגמה חליפית?

נאמר וטבח לשעבר יטבתה בעיר טוען שהשף של יטבתה בעיר נהג בעבר לירוק לתוך כל מנה שבישל.

חבר שעובד שם היום מספר שמעולם לא ירק למנה או ראה מישהו אחר עושה זאת.

 

האם תלך לאכול שם?

אם יזדמן לך לאכול שם, האם תאכל ביס אחרי ביס בלב שקט ללא שמץ של ספק?

 

אנחנו לא מכירים אך אני מאמין לך שלא נתקלת בתופעה.

יחד עם זאת אני מנוי לעיתון מזה 25 שנה ובהחלט נזהר היום יותר מבעבר מלהסתמך על המידע בו.

 

זאת מבלי להתייחס לרמת הכתיבה ולתכנים שלטעמי הדרדרו משמעותית בשנתיים האחרונות.

למעט כתבות שלך ושל אריאל אני מתקשה למצוא עניין בעיתון ורמת השפה בו ממש מרגיזה אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין לכל אותם דוברים שבאמת כותבים פה , על רמה שהדרדה או רק כתבות של רוני או של אריאל הם קוראים

האם באמת ישבתם בנחת והתרכזתם בשקט במגזין בשנה האחרונה , האם לא נתפסתם בקטנות כי פשוט הזדקנו.

 

מי כותב במגזין אוטו כותבים מהשורה הראשונה

 

אלי שאולי - כתב החודש על ניסאן לייף ועל רנו זואי , והשוואתי בין האוריס להונדה מה הבעיה בסקירה וברמה הכתיבה

אם תחפש בנרות בוודאי תמצא , אבל זה צביעות

ניצן אביבי העורך כתבה על מרכז פיתוח יונדאי , על פיתוח תא דלק - מה בעיה פה?

 

רוני שטרן - פורד פוקוס st - וקיה אופטימה , וכן אריאל אטום , הראשונה כתבה מעמיקה יותר ומפורטת השניה עם קצת הומר וקצת תמיצות והשלישית אינפורמטיבית משולבת בהומור מה רע כאן

 

אריאל אלסיבוני - bmw סדרה 3 פער הדורות מה רע כאן 6 דורות הופיעו , לא פשוט לארגן 6 דורות של bmw

אני אגלה לכם סוד שאפילו התקשרו לחבר שלי שמכר בדיוק את הרכב.

אני מנסה להשכיר פורד פוקוס דור 3 להתרשמות לא מצליח. אז לארגן 6 מכוניות. כל הכבוד!

אריה אלדד -אופל גירסאת gtc מה רע שם?

גיא רוטקופ - מזראטי גראן טורסימו

 

טורים של דני וניצן מה רע כאן

חדשות מהארץ ומהעולם , ראיון עם בכיר זה או אחר של יבואן

וכו'

אוטו שטח עם רנגלר , באגי , אופנע ים וטיול

 

כלום , זה מזכיר לי דוברים , בתוכניות ספורט של רון קופמן ומאיר אינשטיין וחבריהם , עולים כתבים מאתרים שונים או דוברים זה או אחר זורקים איזה משפט באוויר ואז רון קופמן מפרש את הרמיזות של אותו דובר נניח על שופט כדורגל או מישהוא מהתאחדות , האם אתה אומר שהוא מושחת , או בכיר זה רמאי ואז פתאום הדובר נרתע וחושב פעמיים , הנה פרטתי לגורמים מה יש במגזין אוטו

 

יש חסרונות למשל אני לא מבין למה אוטו משומש ירד , או למה מבחנים השוואתים גדולים הופסקו בזמן האחרון

אבל תכלס יש פה מגזין גדול שלא מבייש אף אחד. ההפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל תכלס יש פה מגזין גדול שלא מבייש אף אחד. ההפך.

 

לא.

 

פעם לפני הרבה הרבה שנים אוטו (ולפני כן טורבו) היה מגזין גדול, היום הוא רחוק מכך.

 

אבל זה לא רק אוטו, אלה רוב עיתונות הרכב בארץ (אני אומר רוב כי פה ושם עוד יש כמה צדיקים בסדום) וזה כולל עיתונים כלכליים מכובדים שרמת הכתיבה והמקצועיות כשזה מגיע לכתבות רכב שלהם פשוט מעוררת גיחוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מחפשים בכתב רכב?

הדבר הכי חשוב הוא האובייקטיביות וזה לא תמיד נמצא אצל הכתבים בארצנו(בכל התחומים, לאו דווקא רכב).

מעולם לא הטלתי דופי ביושרו של SRONIS. כן הטלתי דופי ביושרו של מגזין אוטו בשנים מסוימות. אני מאוד מאמין במשפט: "פעם בוגד, תמיד בוגד" ואף אחד לא יכול להבטיח לי שמגזין אוטו, או כ"א אחר "ימכור" את הקוראים שלו.

בתור אחד שקורא ושומר מגזינים עוד מימיי טורבו, אני חושב שיש ירידה באיכות וברמת הכתבים. אני לא רואה היום כתב רכב אחד שמתקרב ברמת ההבנה והכתיבה שהייתה לאברהם פורת ז"ל.

אני רוצה שחוו"ד במבחנים ובמיוחד כאלה השוואתיים תהיה חד משמעית וחותכת ולא מתרפסת.

מי שקורא לי תמים, לא באמת מכיר את עיתונות הרכב בארץ. אני אחזור ואומר שוב, ההתנהגות והגסות של אהרונוביץ' ממש דוחה אותי, אבל רמת הכתיבה וההבנה שלו בעולם הרכב גבוהה מאוד והייתי מאוד שמח שעיתונאי הרכב ידעו לכתוב ולהיות נחרצים כמוהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מחפשים בכתב רכב?

הדבר הכי חשוב הוא האובייקטיביות וזה לא תמיד נמצא אצל הכתבים בארצנו(בכל התחומים, לאו דווקא רכב).

מעולם לא הטלתי דופי ביושרו של SRONIS. כן הטלתי דופי ביושרו של מגזין אוטו בשנים מסוימות. אני מאוד מאמין במשפט: "פעם בוגד, תמיד בוגד" ואף אחד לא יכול להבטיח לי שמגזין אוטו, או כ"א אחר "ימכור" את הקוראים שלו.

בתור אחד שקורא ושומר מגזינים עוד מימיי טורבו, אני חושב שיש ירידה באיכות וברמת הכתבים. אני לא רואה היום כתב רכב אחד שמתקרב ברמת ההבנה והכתיבה שהייתה לאברהם פורת ז"ל.

אני רוצה שחוו"ד במבחנים ובמיוחד כאלה השוואתיים תהיה חד משמעית וחותכת ולא מתרפסת.

מי שקורא לי תמים, לא באמת מכיר את עיתונות הרכב בארץ. אני אחזור ואומר שוב, ההתנהגות והגסות של אהרונוביץ' ממש דוחה אותי, אבל רמת הכתיבה וההבנה שלו בעולם הרכב גבוהה מאוד והייתי מאוד שמח שעיתונאי הרכב ידעו לכתוב ולהיות נחרצים כמוהו.

 

אני קראתי לך תמים. ואני מודיע לך שאני מכיר את עתונות הרכב בארץ לא פחות טוב ממך. בוודאי את ההיסטוריה שלה.

אומר לך כך - אהרנוביץ' הוא רב זכויות, מומחה ובעל כושר ביטוי שמרבית הכתבים יכולים להתקנא בהם.

אבל, דע לך שזה שהוא מראה את ליקויי העתונות (פרסומונים להגדרתו)והרמה הירודה עד מבישה של חלק מהכתבים, גרם לך לחשוב שמדובר ב"כתר" של העתונות, סמל לניקיון ומקצוענות. אני אומר לך שנפלת לפח, זה מעיד עד כמה אתה תמים.

זה שהוא צודק לגבי אחרים, רחוק מלהפוך אותו לצדיק.

ההתנהלות הגסה שלו היא ממש לא הבעיה. זכותו לנהל את הפורום שלו בסגנון שלו. מי שמתאים לו שישחק במשחק הזה.

הבעיה היא שהוא מדרג מכוניות מבלי לנהוג בהן ומסית כל שאלה בנושא, כך שמי שלא ממוקד בעניין מתרשם שמדובר בדרוג מתוך ניסיון. קיימת תעלומה גדולה באשר לתלות שקיימת במפרסמים ובדירוגים באתר שלו. סוגייה מביכה לחלוטין הוא נושא הורדת דירוג בגלל מספר בודד של מתלוננים על מזגן של רכב מסויים, אשר במשך למעלה משנה הוא נמנע מלברר את הנושא. עכשיו אחרי תקופה ארוכה ואין ספור הערות לעניין, האם הוא כשיר לעשות בדיקה? האם כפי שאתה מכיר את אופיו האם הוא מסוגל להגיד - טעיתי!

בכלל, המודל הסוליסטי שלו מאפשר לו להשאר נקי בכל מצב. בעיתון נורמאלי, אשר בו יש מי שמטפל במפרסמים, מישהו אחר בעריכה ומישהו אחר בכתיבה, כל תהליך של "תאום" תוצאות מבחן חושף לחצים ומסכן את העיתון בדליפת הכשל. זה יקרה ברגע שאחד יפרוש. אצלו יש הפרדות כאלה? מישהו יודע מה הייתה הסיבה האמיתית להורדת הדירוג בגלל המזגן? אולי מפרסם מסויים התחיל לפרסם רכב מתחרה... (אני לא באמת יודע)...היו אצלו דיווחים כאלה ואחרים על בעיות תפקוד של תיבות הילוכים, האם הוא שקל להוריד דירוג? אולי בגלל שאותו יצרן/יבואן מפרסם אצלו, הוא נמנע מכך (אין לי מושג אם זה נכון).

ותאמין לי שיש אפילו סמני שאלה גדולים יותר בהתנהלות הפורום שלו, לגבי רמת הניקיון. אני מעדיף לא לפתח את זה הלאה בשלב זה.

אומר דבר אחרון, אולי ההתנהגות הגסה הזאת, היא מכוונת וזו שמונעת כל יכולת לשאול אותו שאלות קשות? מה שמבחינתי היה מאפשר להעלים חשדות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך להודעה מעלה, פשוט מגוחך עד מביך איך אותו מקצוען מנפנף (לפני שבוע) שואל המתעניין האם כבר נבדק נושא המזגן ב"מתארגנת בדיקה":

 

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=156130&lb=156160

 

 

ואילו היום, כשהנושא מועלה ע"י מישהו שאינו מכיר את ההשתלשלות ושואל האם מוכרת בעיה, המקצוען משיב בפסקנות כי מדובר בבעיה ידועה, זאת מן הסתם מבלי שטרח, שוב, ממניעיו לברר את הבסיס לדעתו ובבוודאי מסתיר זאת מהשואל ומקוראי הפורום (מסתיר את העובדה שהוא מציג עמדות הניתנות לבחינה מבלי לטרוח לעשות זאת).

 

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=156231&lb=0

 

טוהר המידות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...