Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה משמעות יש לחוברת ניר פעם בחודש המלאה בידיעות ישנות ומבחנים שאפשר לפרסם ברשת?

אפילו אנציקלופדיה בריטניקה כבר ויתרה על מהדורה פיזית.

 

לא יודע, אבל יש לי בטבלט עשרות מגאזינים (CAR/EVO/TopGear) ואני עדיין קונה אותם חנות, יש משהו בקריאה בחוברת אמיתית שאין בקריאה בטבלט, משהו מנותק בקריאה במחשב, התמונות והכתבות אמיתיות יותר על הנייר.

 

החודש האחרון היתה הפעם הראשונה שבה לא לא היה לי מנוי לאוטו וגם לא קניתי אותו, משהו שם הפסיק להלהיב אותי, לגבי הגה, אני עדיין מנוי ומקווה לשינוי לכיוון של חובבי נהיגה ומכוניות ופחות המדריך לבחירת מכונית ליסינג.

פגשתי את ניצן ואוהד (מקווה שעדיין יש לך את החיוך על הפנים) - נותן להם קרדיט.

 

אנא אל תשתמש בנקודות כתחליף לסימני ניקוד. תודה. ההודעה תוקנה - הנהלה.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מסכים. אנציקלופדיה זה משהו אחר לגמרי. אתה נכנס לחפש ערך ספציפי. בעידן כפתור החיפוש של ימינו זה מתבקש שזה יהיה אונליין. לעומת זאת יש עדיין מקום למגזינים ועיתונים מודפסים. לא רק בתחומים אחרים (עיתונים יומיים, בלייזר וכולי) אלא גם בתחום הרכב (אתה לא רואה מגזינים בבריטניה, גרמניה וארה"ב נסגרים, נכון?). צריך רק לעשות את זה נכון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מדיה מודפסת זה משהו שאי אפשר להסביר אותו בצורה רציונאלית. ברור לכולם שזה עסק שמפסיד כסף, אבל מצד שני כולם רוצים להכניס את היד שלהם לעסק הזה.

יש כיום מעט מאוד גופים שעוסקים במדיה מודפסת ומרוויחים כסף, אם בכלל קיימים כאלו. עדיין, כשמעריב היה על סף פשיטת רגל נמצא הטייקון שהסכים להפסיד עליו כסף.

 

אני כמובן משוחד אבל כמו שאני רואה את זה דינם של המגזינים המודפסים להעלם מן העולם. גם בתחום הרכב אבל גם בכל התחומים האחרים. יכול להיות שזה יקח עוד חמש שנים, עוד עשר שנים, אבל המגמה די ברורה לכל מי שעוסק בתחום. איך אומרים - עם העיתון של היום עוטפים את הדגים של מחר. את התוצאה שנמצאת בדף הראשון של גוגל יראו גם בשנה הבאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא מסכים. אנציקלופדיה זה משהו אחר לגמרי. אתה נכנס לחפש ערך ספציפי. בעידן כפתור החיפוש של ימינו זה מתבקש שזה יהיה אונליין. לעומת זאת יש עדיין מקום למגזינים ועיתונים מודפסים. לא רק בתחומים אחרים (עיתונים יומיים, בלייזר וכולי) אלא גם בתחום הרכב (אתה לא רואה מגזינים בבריטניה, גרמניה וארה"ב נסגרים, נכון?). צריך רק לעשות את זה נכון.

 

בזמנים שהטאבלט מכיל את כל המידע הזמין, מכיל את כל המגזינים והעיתונות הכתובה במיידי ובזמן אמת ואפילו החליף את מקום מקדשו של המגזין - השירותים - אני לא רואה כל עתיד למגזינים.

 

זה עניין של זמן עד שאלו ייעלמו מן העולם.

מזכיר לי את הנהלת נוקיה שזלזלה בטכנולוגיית הטאץ' למרות שהיתה בהישג ידה.

 

זו דרכה של אבולוציה - מי שלא מתאים עצמו לשינויים - סופו להיעלם.

פורסם

אני מנוי למגזין אוטו מגיליון 186 (מאז שאני בן 12 אם אני זוכר נכון) ולדעתי הירידה ברמה מאוד מוחשית מאז שניצן אביבי החליף את ניצן רז בכס העורך.

חוץ מהכתבות (הלא רבות) שאלסיבוני כותב הכל שם משעמם.

את המנוי כבר לא בטוח שאני אחדש אם לא יקרה משהו דרמטי.

פורסם

רמת הכתיבה במגזיני הרכב ירדה בצורה משמעותית.

בעבר, מגזין אוטו היה בשבילי האורים והתומים בנוגע לעולם הרכב, אבל ברגע שהתגלה שהעורך העדיף את המפרסמים על פני הקוראים, אני הרבה פחות מתייחס לכתוב בו.

לגביי מגזין הגה, הכתבות בו מעניינות ואובייקטיביות יותר בעיניי, אבל הניראות שלו הרבה פחות מרשימה מזו של אוטו.

אני מעדיף את האתר כאן ואת הכתבות באתר נטקאר (ממש לא אוהב את הגסות של העורך שלו, אבל זה דבר אחר)

פורסם

הייתי קורא אוטו מגיל 12 בשנת 1997, יש לי את כל המגזינים מאז ועד לפני שנה וחצי. פשוט הגעתי למצב שאין לי עצבים לדפדף אפילו עד הסוף.

 

אני רק אוהב את המגזין שמסכם את כל הרכבים של השנה. חומר מצוין לחדר השירותים.

 

ובאמת אין מנצחת, יוצא לי לקרוא הרבה מבחנים גם במגזינים וגם באינטרנט והרבה פעמים לא ברור מה השורה התחתונה.

ויש לי דוגמא: בשבוע שעבר רכשתי יונדאי I30 שנת 2010, בסוף השבוע האחרון ביקרתי אצל ההורים שלי וכל המגזינים שלי שם - חיפשתי מבחן על I30 ומצאתי אחד מ2008 (ספטמבר לדעתי) - היה שם מבחן השוואתי בין הI30, הסיד והטידה - המבחן נגמר בחוסר החלטה ובזה שכולם היו מעדיפים את הפוקוס :|

פורסם
רמת הכתיבה במגזיני הרכב ירדה בצורה משמעותית.

בעבר, מגזין אוטו היה בשבילי האורים והתומים בנוגע לעולם הרכב, אבל ברגע שהתגלה שהעורך העדיף את המפרסמים על פני הקוראים, אני הרבה פחות מתייחס לכתוב בו.

 

אולי זה "התגלה" לפני זמני, אבל אחרי 7 שנים שם, אני עדיין לא "גיליתי" את מה שאתה מדבר עליו. ואני מכיר את העורכים של אוטו היטב.

 

ובאמת אין מנצחת, יוצא לי לקרוא הרבה מבחנים גם במגזינים וגם באינטרנט והרבה פעמים לא ברור מה השורה התחתונה.

ויש לי דוגמא: בשבוע שעבר רכשתי יונדאי I30 שנת 2010, בסוף השבוע האחרון ביקרתי אצל ההורים שלי וכל המגזינים שלי שם - חיפשתי מבחן על I30 ומצאתי אחד מ2008 (ספטמבר לדעתי) - היה שם מבחן השוואתי בין הI30, הסיד והטידה - המבחן נגמר בחוסר החלטה ובזה שכולם היו מעדיפים את הפוקוס :|

 

אני רוצה להתייחס לדוגמא הספציפית שהבאת, למרות שכבר הראיתי כאן שיש מנצחת ברורה במרבית המבחנים ההשוואתיים, ובאלו שלא זה רק בגלל שהמכוניות באמת מאוד קרובות באיכותן.

 

אבל קודם, תגיד את האמת - אם המגזין היה בוחר בשבילך מנצחת היית רץ וקונה אותה מבלי למצמץ? האם אתה לא מעדיף לסמוך על עצמך כשמדובר בקנייה כה גדולה מבחינה כלכלית? אני מניח שתמיד תעדיף לבדוק בעצמך. או כמו שכתב falou:

"מנצחת" במבחן זה שקלול של תכונות (ביצועים, נוחות וכו') תוך מתן משקל זהה לכל תכונה. מין תוצאה משוקללת חסרת כל משמעות, משום שלכל צרכן יש משקל שונה לכל תכונה. הדבר היחיד שמשמעותי זו השוואת תכונות, לא התוצאה המשוקללת...

אז בעוד המשקל לא זהה לכל תכונה והבחירה לעיתים היא פחות קרה ומחושבת וכוללת גם התרשמויות סובייקטיביות של הבוחנים בהתאם לקהל היעד, אבל תסכים איתי שיכול להיות שהמגזין יבחר מנצחת בעוד המנצחת שלך תהיה שונה?

ואם כן - אז במקרה זה, מה חשוב יותר - הקביעה החד משמעית של המגזין או כמות המידע שהוא נותן לך בכדי לעזור בתהליך הבחירה האישי שלך?

 

נחזור לדוגמא שהבאת - המבחן מפורט מאוד וכוללת פסקת סיום ארוכה במיוחד, המפרטת את הסיכום הכולל לכל מכונית המתחרה בו, מסבירה מדוע הטידה נפלה ראשונה ומסבירה את תהליך הבחירה בין שתי האחיות האחרות, כתלות בצרכים המשפחתיים שלך.

הסיום, בו הועדפה הפוקוס (שכלל לא הופיעה במבחן) הוא הסיום הכי הוגן כלפי הקורא שאפשר לבקש. במקום לבחור כמעט רנדומלית בין שתי מכוניות דומות מאוד, מציינים הבוחנים שלאחר המבחן המקיף הם עדיין מעדיפים חד משמעית מכונית אחרת על פני כל השלוש. היית מעדיף שהיו מונעים ממך את האבחנה הזאת?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בלי קשר למגזינים השונים (שעבורי, כל עוד אין להם גרסה לאייפד, הם בכלל לא רלוונטיים)

 

לא הבנתי למה זה כ"כ חשוב שמישהו אחר יקבע עבורך איזה נתונים חשובים יותר ואילו נתונים חשובים פחות?

בצד המקצועי - מבחן רכב טוב צריך להיות אובייקטיבי ככל האפשר, לפרט למספר קטגוריות שונות עם עדיפות לרכב כזה או אחר, ובהחלט אפשר להביע דעה על מה עדיף בסה"כ, אבל זו צריכה להיות רק דעה.

מעבר לכך, כמובן שחשוב שהוא יהיה מהנה לקריאה וקולח.

 

כשאתה יודע איזה מכונית עדיפה באיזו קטגוריה, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת. אני יכול לקרוא מבחן רכב שבאופן ברור מבחינתי המצנחת הברורה היא X ולך המנצחת הברורה היא Y. לי (לצורך הדוגמא, כן?) אולי חשובים יותר בטיחות, אמינות, סחירות, צריכת דלק וכו' ולך חשובים בהרבה גודל הרכב, המהירות, העיצוב, האביזרים וכו'..

 

אילו קטגוריות חשובות יותר לכתב שעשה את המבחן? לא ממש מעניין אותי.

 

זה מעניין אותי משתי סיבות - קודם כל זה כן משמעותי בקניית מכונית שיגרתית. כלומר אני לא אחליט אם לקנות GTR לפי כתבה במגזין, אבל זה כן יכול לעזור לי לקחת רכב ליסינג, לקנות משפחתית וכו. במיוחד כשיש המון רכבים מאתו הסגמנט. יש 20 רכבים משפחתיים, מבחנים ברורים עם ציונים יאפשרו לי להתמקד רק במספר מצומצם של רכבים ולא בכולם.

הסיבה השניה היא שלפעמים החוסר רצון להחליט מבלבל את הקורא, הניסיון למצוא את הטוב בכל רכב (כמו שאומר דני - אין היום רכב רע - רק רכב פחות טוב) גורם לתחושה שסך הכל כל הרכבים סבבה, דבר שלא נכון מבחינתי. אולי כל הרכבים סבבה מול מה שהיה לפני 50 שנה אבל היום יש רכבים טובים יותר וטובים פחות ואני רוצה לדעת מהן נקודות החולשה ולא החוזקה של כל רכב...

 

מעניין או לא מעניין, זה עניין סובייקטיבי.

 

אבל יש בדברים גם עניין אובייקטיבי. הטענה שבמבחנים של אוטו אין מנצחת ברורה היא פשוט לא נכונה. דוגמאות מהחודשים האחרונים:

 

סוויפט מול פיאסטה ידניות - פיאסטה מנצחת (בהפרש קטן).

קיה ריו מול שברולט סוניק מול יונדאי i25 - ריו מנצחת.

אודי A6 מול ב.מ.וו 5 מול יגואר XF - ב.מ.וו מנצחת.

מאזדה CX5 מול ניסאן קשקאי - מאזדה מנצחת.

יאריס מול סוויפט מול ריו - סוויפט מנצחת (אם כי ההפרש מאוד קטן מול הריו).

ג'ולייטה תלתן מול לאון קופרה R מול מגאן RS - המגאן מנצחת.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי מול פורד אקספלורר - הגרנד מנצח.

אופל קורסה OPC מול פולו GTI מול קליאו ספורט - הקורסה מנצחת (כן כן, אפילו שאני כתבתי את המבחן :wink: )

 

קודם כל, דווקא אתה אחד הכתבים שאני יותר אוהב לקרוא באוטו, לצערי כיום אתה בערך היחיד (ניצן עבר, הטל"ש נהרג ועוד לפני התאונה - די הפסיק לכתוב במגזין).

מעבר לזאת, לא ממש טרחתי לקרוא את רוב הכתבות שציינת (דבר שמעיד על חולשת המגזין בעיקר בעניי) אבל נראה לי שאם אסתכל על הכתבות במגזינים האלו באופן כללי, אמצע לא מעט כתבות שאמרו זאת מצטיינת בכך והשניה מצטיינת בכך, לזאת יתרון הנוחות ולשניה יתרון המחיר וכן הלאה.

פורסם

מעבר לזאת, לא ממש טרחתי לקרוא את רוב הכתבות שציינת (דבר שמעיד על חולשת המגזין בעיקר בעניי) אבל נראה לי שאם אסתכל על הכתבות במגזינים האלו באופן כללי, אמצע לא מעט כתבות שאמרו זאת מצטיינת בכך והשניה מצטיינת בכך, לזאת יתרון הנוחות ולשניה יתרון המחיר וכן הלאה.

 

לא הבנתי איך העובדה שלא טרחת לקרוא את הכתבות מעידה על משהו מעבר לכך שאתה אכן לא מוסמך להגיד אם יש או אין בהן מנצחת ברורה :lol::wink:

 

וכמובן שתמצא פירוט של יתרונותיו וחסרונותיו של כל רכב - הרי חייבים להצהיר זאת לפני שאומרים "זאת מנצחת", אחרת אין משמעות לאמירה. לטעמי יותר חשוב לקרוא את המבחן כולו מאשר את פסקת הסיום שבוחרת מנצחת (אפילו שגם אני לפעמים חוטא בכך ורץ ישר לסיום :wink: )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נחזור לדוגמא שהבאת - המבחן מפורט מאוד וכוללת פסקת סיום ארוכה במיוחד, המפרטת את הסיכום הכולל לכל מכונית המתחרה בו, מסבירה מדוע הטידה נפלה ראשונה ומסבירה את תהליך הבחירה בין שתי האחיות האחרות, כתלות בצרכים המשפחתיים שלך.

הסיום, בו הועדפה הפוקוס (שכלל לא הופיעה במבחן) הוא הסיום הכי הוגן כלפי הקורא שאפשר לבקש. במקום לבחור כמעט רנדומלית בין שתי מכוניות דומות מאוד, מציינים הבוחנים שלאחר המבחן המקיף הם עדיין מעדיפים חד משמעית מכונית אחרת על פני כל השלוש. היית מעדיף שהיו מונעים ממך את האבחנה הזאת?

רוני

 

ראשית אני לגמרי לא תוקף, לא סתם קראתי את המגזין כמעט 15 שנה מדי חודש בלי לפספס אף כתבה, בתקופת הצבא אני מאמין שהיו כתבות שקראתי גם 6 פעמים. אני גם מסכים איתך שאין בעיה להזכיר רכב אחר כמו במקרה הזה עם הפוקוס.

אבל - אני כן חושב שלפעמים קוראים מסוימים פשוט מחפשים את השורה התחתונה, ואני שמתי לב לא פעם ולא פעמיים שמדי פעם פשוט חסרה שורה תחתונה. מקום ראשון, מקום שני ומקום אחרון ואני מאמין שיש קוראים שמחפשים את זה.

ברור שבחירת רכב היא לא סתם לזרוק 1,2 ו3 באוויר וברור גם שלא בגלל מבחן כזה או אחר בחרתי את הרכב שבחרתי אבל.. אני חיפשתי לקרוא קצת על הרכב שרכשתי והופתעתי לגלות שבמבחן השוואתי אין סיכום שמצביע על מנצחת אחת.

פורסם
איזה משמעות יש לחוברת ניר פעם בחודש המלאה בידיעות ישנות ומבחנים שאפשר לפרסם ברשת?

אפילו אנציקלופדיה בריטניקה כבר ויתרה על מהדורה פיזית.

 

 

יש מקום למגזין מודפס , כמו שאמר רוני וגם בעתיד שיעשו את זה נכון מה היתרון במגזין

 

1. פיזור הדעת : רוב המחקרים מוצאים באינטרנט האנשים לא מסוגלים לקרוא כתבה ולהתרכז מול המחשב בקריאתו יותר מכמה דקות מסוימות האטרקציה וים המידע , הטוקבקים וכו' , אינם קיימים שיושבים בשקט ברגיעה פנימית מול המגזין , זה הבעיה החמורה של דורנו אנשים שלא מסוגלים להיות קצת עם קשב למקום אחד הרבה זמן כי זה מה שהאינטרנט מלמד אותנו ים מידע והכל מהר , במגזין מודפס אין את זה , וזה משהוא שרציתי להנחיל גם לילדים שלי העברת איפד אחד מהשני לא רלבנטי , תראו את הילדים שלכם שיושבים כל היום מול המחשב , אין את הרוגע ואת כינוס הדעת שיש לדורות קודמים , בוא נראה את הורינו אייך הם מסוגלים בנחת לקחת ספר ולהתעמק , וזה היתרון של הדתים מול החילונים , כי גם הגמרא והספר מחכימות הרבה יותר מכל מחשב אחר. לכן מגזין ועיתון מודפס לא יעלמו כל כך מהר ,

 

2. אין כמו לשבת מול תמונה יפה מודפסת ולא במחשב מול המסך הקר.

 

3. שבת , לדתים ומסורתיים , יש את החוויה של השבת יש השקט והרוגע ואת המגזין .

 

4. קרינה המסך הנחמד שלנו באיפד ובמחשב פשוט הורס לכם את העיינים ולא משנה אייך שתסובבו את זה

 

 

העתיד

 

זה משהוא שהעברתי לאבי ממגזין אוטושלא הספקתי לומר לאליק סמנכ"ל השיווק , מגזין צריך להיות חלק מחווית מנוי גדולה הכוללת

אינטרנט , איפד , מגזין , וסרטוני וידאו.

 

אכן יש ללמוד מחו"ל

 

למשל אוטו בילד מוכר כתבות ישנות באינטרנט

יש להקים באינטרנט , מקום מיוחד למנויים שם יקבלו סרטוני וידאו , מאחורי הקלעים , קשר עם הכותבים , כתבות אקסטרה וכו'

סרטוני וידאו , מה קרה מאז טל שביט נהרג אין כמעט סרטוני וידאו יותר , ובארץ הם הולכים ונעלמים , היבואנים לא מסכימים?

המגזין לא מאמין בזה?

להמשיך בפייסבוק

 

ובקשר למגזין הגה הנחמד אני קונה מדי פעם ובהצלחה לניצן

אבל למה הוא עלה ל45 שקלים רק 98 עמודים , האם מבחן דרכים למכונית כמו הג'טה היא רצינית שהיא נפרסת על עמוד בודד אחד , ועמוד אחד בודד לקיה אופטימה.

אתה רואה בעמוד ראשי , מבחן לג'טה ואז אתה מגיע וקורא עמוד אחד בודד.

 

ובנוסף נושא ההפצה , לא ניתן להשיג את המגזין כמעט , אלא אם כן אתה קרוב לחנות סטימצקי והספקת להגיע בזמן

 

 

ובקשר לאוהד אלגוב , כתב מוכשר , שלפעמים כותב את רוב המגזין בעצמו עד לאחרונה.

 

רק דבר אחד הפריע אייך הוא קבע לפני שנה שיונדאי i35 נוחה יותר מפורד פוקוס החדשה.

ולא ציין את פתחי האיורור הנמוכים בכלל

 

ולהעדיף את סיטרואן c4 מאשר את פורד פוקוס למרות הגיר הרובטי הפחות טוב והנוחות הפחות טובה הייתה מאוד מפתיעה

נו מילא אח"כ הוא השתפר אין ספק.

פורסם
ראשית אני לגמרי לא תוקף, לא סתם קראתי את המגזין כמעט 15 שנה מדי חודש בלי לפספס אף כתבה, בתקופת הצבא אני מאמין שהיו כתבות שקראתי גם 6 פעמים. אני גם מסכים איתך שאין בעיה להזכיר רכב אחר כמו במקרה הזה עם הפוקוס.

אבל - אני כן חושב שלפעמים קוראים מסוימים פשוט מחפשים את השורה התחתונה, ואני שמתי לב לא פעם ולא פעמיים שמדי פעם פשוט חסרה שורה תחתונה. מקום ראשון, מקום שני ומקום אחרון ואני מאמין שיש קוראים שמחפשים את זה.

ברור שבחירת רכב היא לא סתם לזרוק 1,2 ו3 באוויר וברור גם שלא בגלל מבחן כזה או אחר בחרתי את הרכב שבחרתי אבל.. אני חיפשתי לקרוא קצת על הרכב שרכשתי והופתעתי לגלות שבמבחן השוואתי אין סיכום שמצביע על מנצחת אחת.

 

אין בעיה. מבחינתי אנחנו מנהלים דיון ענייני לחלוטין. לא חשבתי שאתה תוקף.

אני מסכים שיש חשיבות לשורה התחתונה. לא סתם משתדלים במגזין לספק מתי שאפשר מנצחת ברורה, כמו שהראיתי בתחילת שרשור זה. יש מקרים ספציפיים בהם זה קשה במיוחד וגם אז, כמו שהסברתי, משתדלים לספק פירוט מדויק על היתרונות והחסרונות של המכוניות.

 

אני אתן לך דוגמא שהתחבטתי בה בעצמי לפני כמה חודשים - עם המבחן ההשוואתי לפולו GTI, קורסה OPC וקליאו ספורט. מרבית הבוחנים העדיפו את הקליאו מבחינה ספורטיבית, אבל לבסוף החלטנו ביחד שהקורסה צריכה לנצח מכיוון שהיא נחותה רק במעט, אבל מספקת יתרונות פרקטיים משמעותיים (בראש ובראשונה תג המחיר הרשמי, אבל לא רק). האם המנצחת היא חד משמעית? כמובן שלא - כיוון שיהיו אנשים שיעדיפו את הקליאו למרות חסרונותיה, ואני אבין אותם לחלוטין. לכן במקביל להחלטה על מנצחת, הסברנו היטב את הסיבות להחלטה בכדי שכל אחד יוכל לבחור כראות עיניו.

האמת, זה אפילו יותר קשה כיוון שבאופן ברור הפולו עדיפה ללא מעט קונים, בזכות 5 הדלתות ותיבת ה-DSG. אז בעצם יש לנו 3 מנצחות מתוך 3 מכוניות במבחן אחד - כתלות בצרכים האישיים של כל לקוח. לא פשוט, אה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא הבנתי איך העובדה שלא טרחת לקרוא את הכתבות מעידה על משהו מעבר לכך שאתה אכן לא מוסמך להגיד אם יש או אין בהן מנצחת ברורה :lol::wink:

 

 

פשוט מאוד, אני מתחיל לקרוא את הכתבה, משתעמם, ממשיך לקרוא, נרדם, מתעורר, מציץ בסיום ועובר הלאה. :-)

 

זה נשמע כמו בדיחה אבל ככה באמת אני עובר על כל מגזין. בלייזר זו דוגמא טובה למגזין שחלק גדול מהכתבות מעניינות אותי, בעיקר בשל סיגנון הכתיבה ואייכות הכותבים. אני בדרך כלל מניח את הבלייזר בשירותים והוא מחזיק לי חודש שלם של כתבה בביקור (או אם הכתבה ארוכה בשני ביקורים).

 

אוטו בשנתיים האחרונות הוא הדוגמא ההפוכה. כלומר הוא נמצא בשירותים, אני מחפש כתבה מעניינת, קורא כתבה אחת וזהו...

פורסם

אולי זה "התגלה" לפני זמני, אבל אחרי 7 שנים שם, אני עדיין לא "גיליתי" את מה שאתה מדבר עליו. ואני מכיר את העורכים של אוטו היטב.

 

לא רוצה לפתח את הנושא יותר מדיי ולחזור לעבר (אהרונוביץ' נגד פרומצ'נקו), אבל אותי לא ממש לא מעניין אם זה קרה לפני או אחרי שהגעת. מגזין שסרח פעם אחת, לא יזכה מבחינתי לאותה הערכה לעולם. אם אתה רוצה להיתמם, זו בעיה שלך, העובדות מדברות אחרת.

מאוד אהבתי את הכתיבה העניינתי שם בעבר (בעיקר את אברהם פורת ז"ל), הפסיקות החד משמעיות במבחני דרכים והעובדה שלא פחדו מאף יבואן. זה עדיף על ההתרפסות בפניי היבואנים והבדיחות הלא ממש מצחיקות שהעורך שם מנסה להכניס לכל כתבה.


×
×
  • תוכן חדש...