Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי מוכרת את הפיזו שלה נכנסנו ליד 2 ושמנו את המודעה.

 

שהגענו ל"מחיר" היא רצתה לרשום את המחיר (25,000) ,אני הצעתי לא לרשום מחיר וככה היתקשרו יותר אנשים ופשוט נשנע אותם קודם כל לראות את הרכב ואז להחליט המחירון של הרכב 23,000 אבל שמור להפליא.

 

מה דעתם לרשום את המחיר ופחות אנשים יתקשרו או לא לרשום את המחיר ויותר אנשים יתקשרו עד שנתפוס את הדג.

פורסם

לדעתי לא לרשום,ככה אנשים יהיו סקרנים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

+1 לזה שמעליי.

אני לא צריך להתחיל להתקשר לאנשים סתם.

יש לי תקציב ואם אני לא רואה מחיר המודעה תהיה המודעה האחרונה שאני אתקשר אליה אם בכלל. בדרך כלל אני גם מסדר את החיפוש ככה שלא יציג לי מודעות בלי מחיר.

אין מה להתבייש בלפרסם את המחיר. תאמין שאתה לא רוצה לקבל כל מיני טלפונים מאנשים שבעיקר מבלבלים את השכל ומתמקחים איתך על המחיר עוד לפני שראו את האוטו!

 

אני פירסמתי את הרכב שלי מעל המחירון,כמובן שכתבתי מחיר במודעה ומשום מה אנשים לא קולטים. אני מקבל לפחות 3 טלפונים ביום מאנשים ששואלים אותי אם אני יודע מה המחירון של הרכב ומתמקחים איתי לפני שבכלל ראו את הרכב עשו עליו סיבוב ולקחו אותו לבדיקה.

פורסם

מצטרף. כשחיפשתי ביד2 סיננתי מראש למחיר מינימלי של 1 ש"ח. יש מספיק היצע (אלא אם אתה מוכר דגם נדיר ומבוקש), אין סיבה שיתעכבו על אחד ללא מחיר כשיש עשרות שכן מוכנים לכתוב. כנ"ל לגבי תמונה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

חבל,כי יכול להיות שיש רכב ממש שמור שהבעלים שלה רוצה מעל המחירון,אם הוא ירשום את המחיר מנטליות של ״מה אני אשלםמעל המחירון״ תוריד לו הרבה סיכויים.

אבל פה אין ממש דיעה שניתן להחשיב אותה לנכונה לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתם לא הייתם מוכנים להוסיף 2000 שקל ולקבל בובה של רכב? מאשר להתקשר לכל מיני "מציאות" שאחכ מגלים שיש להם שאסי.

 

אני יכול להגיד לכם מנסיון גם אני בזמנו שחיפשתי רכב חיפשתי את "המציאות" כולם היו עם שאסי או והתמונה שהעלו לאתר היא לא דומה לרכב במציאות.

 

מה שעולה בזול עולה אחכ ביוקר.

פורסם

כשמכרתי את הדובלו, היו אנשים שהתקשרו ואמרו בסיגנון כך x כסף ואני בא עכשיו.אז תמיד מקבלים שיחות מיותרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בלי לפרסם מחיר יתקשרו אליך פחות אנשים. ביד 2 חלק מהחיפוש הוא גם לפי מחיר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אתם לא הייתם מוכנים להוסיף 2000 שקל ולקבל בובה של רכב? מאשר להתקשר לכל מיני "מציאות" שאחכ מגלים שיש להם שאסי.

 

אני יכול להגיד לכם מנסיון גם אני בזמנו שחיפשתי רכב חיפשתי את "המציאות" כולם היו עם שאסי או והתמונה שהעלו לאתר היא לא דומה לרכב במציאות.

 

מה שעולה בזול עולה אחכ ביוקר.

 

קודם כל, הישראלים חושבים שהם חיים בסרט. לשלם מעל המחירון זה לאוטו שבאמת במצב פריסטין ושמור להפליא אבל ממש. ק"מ נמוך, שמור מבפנים ומצב מכני מעולה.

היום כאשר ישנו משבר גלובלי ובכלל שוק הליסינג מפוצץ במכוניות אנשים צריכים לומר תודה בכלל אם מציעים להם מחירון. כמובן תלוי בסוג הרכב.

 

לגבי המחיר, כמו שאמרו, אני אפילו לא טורח להתקשר לאלה שלא שמים מחיר, קל וחומר לאלה שבכלל לא שמים ק"מ. לפי דעתי על המוכר לשים את כל הנתונים הרלוונטים פלוס גילוי נאות במידה ויש כזה וזאת על מנת להשיג את הקונים הרציניים ביותר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...