אהלן.
בתור בעליו של אסטרה דיזל ידני שגמע כמעט חצי מיליון אני יכול לומר לך שהאוטו במקרה והוא פונק ברמה גבוהה ע"י מכונאים מוכשרים, וחלקים איכותיים (לווא דווקא מקוריים) וכמובן כל השמנים איכותיים הרכב יגיע לך לק"מ אדירים.
אבל שים לב לכמה דברים:
קודם כל מאחר וזה גיר אוטומטי תעשה לו בדיקונת שהוא תקין באמת מבחינת יחסי העברה והעברה חלקה,
משאבת סולר - BOSCH זה המקורית ותבדוק אותה טוב טוב כי אם המשאבה הזו מתה היא תשאב לך את הכיס עד רמה של אלפי שקלים (חדשה),
ויש עוד איזושהיא מחלה שהיא לא נפוצה אבל קיימת בדגם הזה שהיא מחלת קולר מנוע, תסתכל במיכל מי קירור ותראה שאין שם בוצה שחורה ושמנונית, אם יש אז כנראה יש מעבר שמן למים שזה מחווה לך על אחד מהשניים: ראש מנוע או קולר גמור, אני אישית עשיתי מעקף על הקולר והרבה שטיפות שלא יהיה בוצה בצנרת קירור. וניתן להתנייד ללא קולר אבל לא הכי מומלץ.
בגדול הרכב הוא רכב מעולה מרווח חזק וחסכוני בצורה לא רגילה
מאחל בהצלחה