Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קוואליר 97 נוסעת בובה 260K ק'מ , אבל הלך המזגן.החלטתי להמשיך הלאה לרכב אחר.

חשבתי אני אקבל עליה לפחות 4-5K (מחירון 8K). בנתיים אין קופצים.

בפירוק מציעים לי 1K. (מנוע והכל עובדים טוב)

חבל לי, נראה לי שאני יכול לקבל יותר. השאלות שלי הן בעצם:

1. אין טסט ואין ביטוח, כדאי לי לחכות פשוט עד שימכר ?

2. איך זה שמציעים כל כך קצת על פרוק ? יש שם חלקים טובים. מישהו מכיר מגרש טוב ? או סוחר חלפים ?

 

תודה

פורסם

גם אני ככה, רק אצלי המזגן מקפיא.

 

מנוע חדש וגיר חדש אצלי, שקט מובטח לכמה שנים!

(מודל 95' אוטומט 250KKM למרות שהקילומטרז' לא משנה).

 

עד סוף שנה אם אני לא מעיף אותה ב5K ככה, כנראה שנשאיר אותה בחניה, אין סיבה לזרוק רכב נוסע.

 

מה שכן השוק קשה מאוד היום, היום אנשים מעדיפים לקחת הלוואה ולקחת רכב מינימום משנת 2005.

 

עוד דבר שאתה יכול לעשות, אם אתה נתקל במישהו שהלך לו גיר\מנוע אז אתה יכול למכור לו את שלך, אבל לא שווה לפרק רכב נוסע.

פורסם

שוק יד ה2 מת היום,אם אין לכם רכב מיוחד או סחיר חבל לכם על הזמן אתם יכולים לשים אותו בתצוגה או לתרום אותו.

אני לא רוצה לבאס אותכם אבל זאת המציאות.

פורסם
שוק יד ה2 מת היום,אם אין לכם רכב מיוחד או סחיר חבל לכם על הזמן אתם יכולים לשים אותו בתצוגה או לתרום אותו.

אני לא רוצה לבאס אותכם אבל זאת המציאות.

 

מסכים איתך.

 

בקצב הזה אני יצבע נקודה אדומה על הגג, לפחות שתיהיה מטרה לציפורים.

 

השוק נפל למצב הזה בגלל הליסינגים, ועוד בגלל שהיום קונים רכב טוב ב70K, אז אנשים מעדיפים לרדת ברמה ולקחת משהו קטן אבל עם ניילון.

פורסם

אם היה טסט ומזגן ....אולי ב2500-3000 שח

1000 גם זה יותר מידי על רכב שצריך להשקיע בו לפחות 2500 שח מינימלי (שוב,טסט ,מזגן )

 

שים אותו בגינה תמלא בו חול ותעשה ממנו אדנית לצמחים...:lol:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

×
×
  • תוכן חדש...