Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש שריטה הפוכה לגמרי - בשבילי הרכב הוא עניין פונקציונאלי לגמרי. נועד להוביל אותי ליעד בביטחה וביעילות. אני אשקיע בו בדיוק את מה שנחוץ כדי שימלא את משימתו זו. כך גם המחשב, הטלפון או הצלחות בארון המטבח.

יש מי שיחליט שהרכב הוא התחביב שלו - לגיטימי לחלוטין. אז הוא יפנה אליו משאבים (זמן וכסף). אבל עדיין חייב לשמור על מסגרת כדי לא לפגוע במשפחה, בעבודה, בפעילויות אחרות. אין ספק שצריך איזה שהוא עיסוק כדי להרגע מתלאות היום, אבל זה לא צריך לתפוס את עיקר זמנך ומשאביך.

אתה בחור צעיר - צריך לחשוב גם על העתיד. יבוא יום, וזה יקרה מהר ממה שאתה מצפה, שבו תרצה להקים משפחה - ואז כל שקל שהשקעת ברכב יחסר לך. אז אני לא אומר לך להיות סגפן ולנהוג בגרוטאה - הי צריך לעשות רושם חיובי גם על הבנות - אבל להכניס את העניין לפרופורציות.

 

אם נהיה ממש קיצוניים, משהו חומרני מעצבן - גם ילד עולה המון כסף, ובסוף גם הוא וגם ההורים יגיעו לאיזה גן עדן.

 

 

זה המשפט הכי מגעיל שקראתי בפורום. הילדים - וכמובן שאר בני המשפחה - הם היחידים שראויים להשקעת משאבים רגשיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלי לקרוא את כל השרשור ובתקווה שכבר רשמו לפניי את הדברים, הנה הכמה נקודות שלי (שווים קצת יותר מ2 סנט)

 

אני חושב שגם עניין הרכב, כמו בכל כל דבר בחיים פונקציה של עד כמה אתה יכול להרשות לעצמך את העיסוק, משמע, אם אתה מרוויח משכורת מעל הממוצעת נניח ואתה בחור רווק שגר לבד וכו', ועומדות בפנייך שתי אפשרויות להתנייד, האחת היא נניח רכב משפחתי בסיסי והשניה משהו קצת יותר אקזוטי או ספורטיבי והפער באחזקה הוא נניח משהו כמו 300~ ש"ח לחודש ואתה יודע שאתה יכול לעמוד בזה, אם האקזוטית קורצת לך יותר אין סיבה שלא תפעל כך. אולם, למרות זאת צריכים להיות ריאליים, מה הכוונה? שאם אתה לא יכול להרשות לעצמך, ואתה רוכש את הרכב בגישה של "יהיה בסדר" כי אתה בספק אם תוכל להחזיק אותו זה די טיפשי, למה? כי מראש יהיה בעייתי ואז תצטרך לוותר על דברים אחרים בחיים בשביל כן לעמוד בזה, החל מבילויים ועד נופש בחו"ל למשל.

 

באותה מידה אני יכול להגיד לך שאני יכול להיות חובב טיס ותעופה מושבע (אני לא.) אולם אני לא יכול להרשות לעצמי, זה לא שאהרוג את עצמי כרגע בשביל להוציא רישיון טיס ואעבוד משרה מלאה + ברמן + עודעבודתשקרכלשהו בשביל לממן את זה, זה יהיה צעד טיפשי וזה מראש מועד לפורענות או לאבדון.

 

באותה מידה יש אנשים שעונדים שעונים בעשרות אלפי שקלים, מן הסתם הם עונדים שעונים כאלו כי הם יכולים להרשות לעצמם, אתה לא תראה אף אחד שהתלבט בין רכישת מאזדה 3 שנת 2008-2007 לבין רכישת רולקס סאבמרינר. כנ"ל לגבי חליפות וכנ"ל לגבי טיסות לחו"ל, ואפילו בתוך הטיסות לחו"ל יש את אלו שטסים במחלקות הראשונות, בהנחה ומקום העבודה לא ממן את זה, האדם טס במחלקה ראשונה לא כי הוא נהנה להשקיע במחלקה ראשונה, אלא כי הוא נהנה ממה שזה נותן ובמאזן הכספי שלו הוא יכול להרשות זאת לעצמו.

 

מו הסתם כמו בכל תחום בחיים הכלל עניין של איזונים ובלמים (שאלת טריוויה, מי הכניס את עניין האיזונים (והבלמים) לחיינו? אמנם בכלל מתחום אחר אבל עדיין.)

 

בשורה התחתונה, אני חושב שכסף הוא באמת רק נייר, ובחיים כולנו מפסידים על דברים רבים כך או אחרת (כן, גם אם אתה מיליונר אתה מפסיד, אולי זה פחות יפריע לך אבל עדיין) אם אתה מחליט שאלו הדברים שאתה מוכן להשקיע בהם על אף היותם לא כדאיים בעליל (מבחינה אובייקטיבית, לא מבחינתך.) אז שיהיה בהצלחה.

פורסם

למה פתחתי את הדיון הזה? כי בזמן האחרון חשבתי על להשקיע ברכב שלי שהוא בן 15 השקעה שתעלה לי בסופו של דבר כמעט בשווי שלו. 8500-9000 שתעשה את ה-900 שלי למכונית ספורטיבית משופרת.

השאלה היא האם זה כדאי בכלל להשקיע ברכב שאתה נהנה ממנו טונות של כסף כשאין לך ממש כסף...

בשבילי זאת השתעבדות לרכב, אני בדילמה של האם להיות משועבד לרכב למשך כמה חודשים או להמשיך להתנהל כרגיל.

יש לי לא מעט דברים שאני רוצה לסמן עליהם V וזה אחד מהם.

צריך לדעת לקחת החלטות נכונות בחיים, אני את הטעויות שלי עושה ברגע זה,

נוסע על רכב עם מנוע 2000 זולל דלק בלי שוק, עם עלויות טיפול יקרות ועבודה ממוצעת עם מינוס שחוגג והורים שמציקים לי לחזור הביתה לצפון. אבל מה - אני נהנה מהרכב בכל התנעה.

זה או לחיות בסוג של בועה או לחיות חיים מוצנעים בהרבה(בלי הבועה).

רבאק על זה אנשים יצאו להפגין ברחובות, בגלל שכר דירה מוגזם לדירות קטנות ומסריחות בת"א ועל המס המוגזם שמשלמים עם מחירי הדלק ועל עוד מיליון דברים נוספים...

המדינה שוחטת אותנו ללא ספק זה בטוח, אבל גם להשקיע טונות של כסף וגם ליהנות בשבילי זה גם בשלב מסויים מתחיל להיות כבד.

 

שמע, זה מה שעושה לך כיף - אתה לא צריך להתנצל להרגיש רע לגבי זה כל עוד זה בפרופורציה.

נכון, זה תחביב יקר, אבל תמיד יש דברים יותר גרועים (הימורים/פוקר/קאזינו וכו').

בקשר להשקעה שלך בסאאב, הייתי ממליץ לך לחסוך את הכסף ולקנות רכב ספורטיבי יותר שייתן לך את מה שאתה מחפש במקום לנסות להפוך את שלך למה שהוא לא.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

כמו שרשמו לך, כל אחד והתחביב שלו, אתה צריך לראות שהתחביב לא פוגע לך בחיי היום יום (לדוגמא: שכר דירה, אוכל וכו'),

ברגע שזה כבר מתחיל לפגוע צריך לעשות הפסקה.

ברכבים הפסקתי כבר להשקיע , הדבר היחיד שאני משקיע ברכב זה רק החומרי ניקוי, אני לא מסוגל לשבת ברכב שהוא מזוהם מביפנים ומבחוץ (אישתי מתחרפנת עלי שהמשרד שלי בבית לא נראה כמו הרכב), ועוד משהו שאני משקיע בו זה אופניים, זה התחביב שלי,

יותר נכון מוציא כסף, הוצאתי עד עכשיו בסביבות ה70 אלף ש"ח באופניים, כרגע הפסקתי בגלל לימודים וקניית בית, אבל בעתיד זה יחזור.

עוד הפעם אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה בלי לפגוע בחיי היום יום, אז למה לא, בסופו של דבר זה גורם לך להרגיש טוב,

אם אתה רואה שאתה בקושי מסוגל לגמור את החודש, עדיף להשאיר את התחביב הזה בצד, ושיתפנה כסף אז להוציא על הרכב (ותחביב לרוב זה לא השקעה רק הוצאה בלי סוף).


×
×
  • תוכן חדש...