Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה עושה את זה בידיעה שאתה לא רוצה למכור את הרכב, מה הבעיה?

הערך שלו לא נמדד בכסף אלא באהבה שאתה נותן (אגב, זו לא אהבה ספציפית לרכב אלא אהבה עצמית, שפשוט מנותבת דרך הרכוש שלך).

 

אם אתה משקיע המון ואז חייב למכור אותו (כמו שקרה לי כמה פעמים בגלל שיפוט דפוק של ההורים), ההחלטה היא דבילית.

 

אבל תחשוב רק כמה תהיה חייב לשפוך על רכב חדש יותר או מגניב יותר.

 

דוגמה: היה לי פיאט עם מחירון 2500. היה צריך לעשות לו טיפול גדול ב2000 ש"ח בערך.

ההורים שלי לא נתנו לי ואמרו לי שהוא לא שווה את זה (רכב במצב מעולה, חוץ מזה שצריך לעשות לו טיפול ולהחליף כמה דברים קטנים).

אמרו לי "זרוק אותו לזבל או תן אותו לגריטה וקנה משהו אחר".

 

קיבלתי עליו 3000 ש"ח והייתי צריך לשים עוד 2000 כדי לקנות רכב אחר.

אחרי זה הייתי צריך להשקיע עוד 8000 בשביל יישור קו (כשזה רכב כל כך זול, הוא תמיד דפוק).

 

בקיצור, לפעמים ההחלפה עולה לך יותר ממה שהיה עולה לך להחזיק אותו שנה שלמה, או אפילו יותר.

 

אם אתה אוהב את הרכב ולא רוצה להחליף, פשוט אל תחליף.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאלה של עדיפויות שאני שואל את עצמי הרבה זמן.

לרובנו יש לא מעט צרות: מינוס בבנק, בעיות בעבודה, המשכנתא, השכן הזבל שעושה רעש, האישה המעצבנת לפעמים, הגרושה העוד יותר מעצבנת, החברה, הכסף שפשוט הולך והולך ולא ממש ממהר לחזור, החשבונות שצריך לשלם, שכר דירה וכו' וכו'

 

אחרי כל הצרות האלה, אתה לא צריך איזה פסיכולוג? :)

 

אין כמו איזה שטיפה טובה עם כפפת מייקרופייבר - זה אתה לבד עם הרכב שלך ושום דבר אחר. ובסוף אתה מתבונן בתוצאה ומרוצה. ואז בניסעה עם הרכב כיף לך - זוהי שלוות נפש שאין לה מחיר כנראה.

 

אין שום דבר פסול בלהשקיע בתחביב שלך, כל עוד זה לא בא על חשבון משהו חשוב יותר כמובן. תמיד צריך לזכור שזהו תחביב ויש דברים חשובים יותר כמובן. גם מידת ההשקעה משתנה כמובן, כתלות בשלב בחיים שלך ומה אתה יכול להרשות לעצמך.

 

למרות שגם הרכב שלי לא עולה הרבה בכלל, אפילו פחות מיונדאי גטס שחבר לוקח מהעבודה למשל, אבל מספק כיף ופינוקים ברמות - גם כשהוא 11 שנים על הכביש. ברשותי כבר כמעט 5 שנים - כי עשיתי בחירה מעולה בהתאם לצרכים שלי. יש מערכת סאונד טובה שהשקעתי בה, כי אצלי מוזיקה טובה ואיכותית הולכים יד ביד עם הנאה מנהיגה. אם עושים את זה בצורה מושכלת, עושים שיעורי בית טובים ולא משתגעים יותר מידי - גם זו הוצאה חד פעמית.

 

ככה אני משקיע ברכב שלי - בעיקר זמן ולא הרבה כסף. לפחות לא על אקסטרות - הכל מקורי לחלוטין. כמובן כל החלפים והצמיגים הם מהזן הטוב ביותר שהשימוש שלי מצריך. וכל פיפס מטופל באופן מיידי. כמובן שאחרים אומרים שאני משוגע - מכסה את הרכב כל יום, שוטף לבד ועושה גם וואקס מידי פעם. אבל אלו לא השקעות כלכליות כבדות מידי - לפחות לא עבורי בשלב זה של חיי. וזה כיף להגיע לחנייה כל פעם, לראות את הרכב "קורץ" לך, להניע לשים את המוזיקה ולנסוע בכיף - לשכוח מהצרות :D

 

זה לא טיפשי!

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

פעם בחודשיים אשתי שואלת אותי בדיוק את אותה השאלה.

למה להשקיע כ"כ הרבה ברכב.

מדובר בשאלה קבועה ובתשובה שמשתנה באנלוגיה אך נשארת זהה בבסיסה.

לכל אחד יש תחביב אחר, אם הייתי צוללן למשל (:wink:):

צריך לרכוש ציוד= כסף.

צריך לעשות קורסים= כסף.

צוללן אמיתי יטוס לצלול באתרים נחשבים בעולם= הרבה כסף!

סיכון בתחביב יש.

 

בקיצור, רכב לחלקנו הוא תחביב ככל תחביב אחר ותחביבים עולים כסף.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ממש לא מסכים איתך. זה שאני אוהב מכוניות לא אומר שאני מתכוון לתת להן לשעבד לי את החיים. כל עוד אני לא מיליונר (ולצערי אני ממש לא) אני בפירוש כן בודק היטב את ההוצאות שלי על הרכב ואפילו חושב מה יהיה כשאמכור אותו. אפשר להיות חובב רכב ואפילו להשקיע כסף וזמן ברכב, וגם לחשוב על הדברים האלה.

 

 

 

שוב לא מסכים איתך - אתה מתאר כאן השתעבדות מסוימת לרכב. אתה מוציא עליו אלפי שקלים בחודש (בממוצע) שאתה יודע שלא יחזרו אליך, ובמקביל אתה מקטין משמעותית את הוצאות הבילויים האחרות שלך. אני מעדיף להשאיר לעצמי עוד כסף לעשות דברים אחרים, ולא לצמצם בהוצאות רק בשביל הרכב. שלא לדבר על חסכונות...

 

רוני

 

אני מקטין את הוצאות הבילויים לא כי אני חייב אלא כי זה לא עושה לי את זה, לשבת בפאב ולהוציא ארבעים שקל על בירה וכדומה.למזלי אני שונא אלכוהול וסיגריות ולא מתחבר לקטע הזה של הבילויים בכלל. בילוי בישבילי זה לעשות על האש עם החברה ביערות הכרמל או לינסוע לים אבל לא לצאת ולהשתכר למוות ביום שישי.

אני בכלל רואה את עיניין הרכב שונה ממך כי יש לי קטנוע ליום יום שגם עליו אומנם אני שומר ושוטף אותו לפחות פעם בשבוע אבל הוא הרגליים שלי ולא הרכב. הרכב זה רק בישביל הכיף ולא בישביל שום דבר אחר. לא פעם קורה שהרכב עומד שבועות בלי שנסעתי עליו, אני רק מוריד את הכיסוי מדי פעם כדי לשטוף אותו ומכסה בחזרה. אני גם מצליח לחסוך בלי שום קשר כי ההוצאות הגדולות היו רק בתחילת הדרך כמו גג חדש, גג קשיח, פחחות וכדומה, כיום זה רק האחזקה שלו, טיפולים, צמיגים ולא השקעה של אלפי שקלים. יוצא לי לא מעט חודשים בזמן האחרון שאני מבזבז על הרכב אולי 200 שקל בחודש על דלק ולא שקל יותר.

פורסם
אחד ההנאה שלו זה חו"ל אחד ההנאה שלו זה מועדונים, ואחד ההנאה שלו זה זונות,

 

 

מעניין מה איך קוראים לאחד שכל הנ"ל תקפים לגביו :oops:

בכל מקרה היופי הוא לדעת לשים את הגבול , לדחות סיפיקום אחרת אתה פשוט ילד...

שהייתי טיפה יותר צעיר הייתי מוצא את עצמי כל שבוע אצל נערה אחרת

כל שבועיים קונה חלק חדש למחשב.

כל הזמן משהו אחר.

מתישהו צריך לשים לזה סוף.

ברכב בכלל אין סוף למה שאפשר לעשות וזה בעיה לאנשים פרפקציוניסטים

שאוהבים שהכל יהייה מדוגם.

פורסם

מסכים עם דעות שהובעו כאן. בכלל, שאלה כזאת בפורום כזה היא קצת מוזרה. אני מרשה לעצמי לצאת מנקודת ההנחה, שהגולשים כאן (אלו שנשארו לקצת יותר זמן מאשכול יעוץ רכישת רכב, בכ"א) מתעניינים ברכבים קצת יותר מהאדם הממוצע ברחוב.

זו יכולה להיות התעניינות בתחום המוטוריקה בכלל, או סתם ברכב שלהם (טיפוח, שיפורים וכו').

וכן, תחביב זו לא מילה גסה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני מקטין את הוצאות הבילויים לא כי אני חייב אלא כי זה לא עושה לי את זה, לשבת בפאב ולהוציא ארבעים שקל על בירה וכדומה.למזלי אני שונא אלכוהול וסיגריות ולא מתחבר לקטע הזה של הבילויים בכלל. בילוי בישבילי זה לעשות על האש עם החברה ביערות הכרמל או לינסוע לים אבל לא לצאת ולהשתכר למוות ביום שישי.

 

+1

 

לפותח השרשור, לי הייתה התלבטות כמו שלך ובסוף הראש ניצח את הלב. לצערי אני נוסע בפונטו גיר רציף שאני לא ממש אוהב במקום בתמה טורבו אבל ככה זה כשמחירי הדלק בשמיים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לכל אחד יש תחביב אחר, אם הייתי צוללן למשל (:wink:):

צריך לרכוש ציוד= כסף.

צריך לעשות קורסים= כסף.

צוללן אמיתי יטוס לצלול באתרים נחשבים בעולם= הרבה כסף!

בקיצור, רכב לחלקנו הוא תחביב ככל תחביב אחר ותחביבים עולים כסף.

בינגו.

רוב האנשים רואים רכב ככלי תחבורה ולא מעבר לזה, ומאוד קשה להם שמישהו אחר רואה באוטו תחביב ומשקיע בו זמן וכסף, בדיוק כמו שהם משקיעים בתחביב שלהם.

אני אוסף מטבעות ושטרות. לפני כמה זמן שילמתי 7 ש"ח על מטבע של 5 ש"ח עם דיוקן של ויצמן. האם אני פראייר? בעיני רבים כן, כי שילמתי 7 ש"ח וקיבלתי 5 ש"ח. בעיני לא, כי שילמתי 7 ש"ח על פריט לאוסף שלי...

 

מי שמשקיע 7,000 ש"ח בשנה על רכב שעולה 10,000 ש"ח הוא פראייר? או שהוא משקיע בתחביב שלו? :roll:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

בעניים שלי - כל גבר כמעט נמשך לרכבים עוד מאז שהיה קטן

כמובן שיש הרבה צרות בחיים אבל ! אם אתה תתרכז בלהיות במנימום צרות, במקום להתרכז בלהנות מהחיים, מה הנקודה בחיים ?? :x

 

וכמובן שכל אחד צריך להתייחס ליכולת הכלכלית שלו : במקום לקנות אוטו חדש ב150 אלף שקל ובקושי להשאר עם כסף, אפשר לקנות אוטו מצויין ב40 אלף ואם מה שאתה מחפש זה ביצועים/פוזה אתה תוכל להגיע איתו יותר רחוק בהשקעה של 20-30 אלף מהרכב החדש. ואין טעם לחשוב על איבוד ערך במצב הזה כי גם לרכב חדש יש איבוד רכב לא נורמאלי בכל אופן.

 

אם אין לך משיכה להתעסק ברכב אז כמובן שזה יראה לך טיפשי :-P

פורסם
בעניים שלי - כל גבר כמעט נמשך לרכבים עוד מאז שהיה קטן

כמובן שיש הרבה צרות בחיים אבל ! אם אתה תתרכז בלהיות במנימום צרות, במקום להתרכז בלהנות מהחיים, מה הנקודה בחיים ?? :x

 

וכמובן שכל אחד צריך להתייחס ליכולת הכלכלית שלו : במקום לקנות אוטו חדש ב150 אלף שקל ובקושי להשאר עם כסף, אפשר לקנות אוטו מצויין ב40 אלף ואם מה שאתה מחפש זה ביצועים/פוזה אתה תוכל להגיע איתו יותר רחוק בהשקעה של 20-30 אלף מהרכב החדש. ואין טעם לחשוב על איבוד ערך במצב הזה כי גם לרכב חדש יש איבוד רכב לא נורמאלי בכל אופן.

 

אם אין לך משיכה להתעסק ברכב אז כמובן שזה יראה לך טיפשי :-P

 

יש משיכה ועוד איך, אבל כשמסתכלים על סדרי עדיפויות של מה באמת חשוב יוצא לך להיות רק בהפסדים עם אפס תועלת.

כל העניין מתחיל גם במה שהסביבה חושבת לדעתי. לדעת ההורים ההשקעה ברכב היא סתמית ולא כדאית, לדעת החברים זה עוד ג'וק במערכת.

עזוב בכלל את העניין שלי כבעל סאאב שהוא מיוחד כשלעצמו ושונה מרוב האנשים שמעדיפים הונדות ומאזדות על ימין ושמאל.

זה לא באמת נתפס כדבר טוב לאהוב רכב בלי שוק, עם זאת זה פשוט עושה לי את זה!

להיות בעל רכב שונה מכל השאר זאת פריבילגיה אפילו. אני אוהב את ההרגשה ולכן אני חושב האם כדאי להשקיע ברכב שאין לו שוק בארץ?

השקעה הכי לא כדאית בעליל...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מתייחס להשקעה בצורה כלכלית, ברור שרווח אין כאן. אבל אם אתה נהנה מזה, וזה לא מכניס אותך למינוס אז תהנה מהכסף שלך. אתה משקיע בעצמך = עושה לעמצך טוב על הלב עם הכסף שעבדת בשבילו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם תסתכל על הרבה פריטים שאנחנו משתמשים בחיים - תמיד יש הוצאה לרכישה ועם הזמן הוצאות ותחזוקה.

זה יכול להיות מכשיר חשמל לבית, מחשב, בגדים - כולם יעופו לפח אחרי כמה שנים (או שימכרו בפרוטות או ימסרו כתרומה).

אם נהיה ממש קיצוניים, משהו חומרני מעצבן - גם ילד עולה המון כסף, ובסוף גם הוא וגם ההורים יגיעו לאיזה גן עדן.

 

לא כל השקעה מניבה כסף. לדעתי כסף הוא לא כלי המדידה. הפירות הם הנאה, שימושיות, ומשהו שנקרא אהבה.

למעט דגם נדיר וחריג - אין רכב שערכו יעלה. רק ירד ויהיו הוצאות אחזקה.

יש הנאות שעולות. כסף, משאבים אישיים, כמו שכתבו - הכל עניין של העדפות אישיות ושמירת פרופורציות מול מה שיש.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
וזה כיף להגיע לחנייה כל פעם, לראות את הרכב "קורץ" לך, להניע לשים את המוזיקה ולנסוע בכיף - לשכוח מהצרות :D

 

זה לא טיפשי!

 

יואב

בדיוק ההרגשה שהייתה לי מהרכב הראשון שלי! אני נשבע לכם שהייתי מתאר את זה כ"הרכב קורץ לי". :shock:

מעניין מה איך קוראים לאחד שכל הנ"ל תקפים לגביו :oops:

עשיר.

ב-2 מילים: עשיר מנייאק.

ב-3 מילים: עשיר מנייאק. סתאאאאאם...

סיכון בתחביב יש.

 

 

גם ברכב יש קצת סיכון...:roll:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שאלה של עדיפויות שאני שואל את עצמי הרבה זמן.

לרובנו יש לא מעט צרות: מינוס בבנק, בעיות בעבודה, המשכנתא, השכן הזבל שעושה רעש, האישה המעצבנת לפעמים, הגרושה העוד יותר מעצבנת, החברה, הכסף שפשוט הולך והולך ולא ממש ממהר לחזור, החשבונות שצריך לשלם, שכר דירה וכו' וכו'

 

נכון שאני שואל את השאלה הזאת דווקא במקום שלכאורה התשובה תהיה די ידועה...

יכול להיות שזה עניין של גיל או שזה חיידק שרוב הגברים לא יכולים להיפטר ממנו...

 

כשיש לך את כל הדברים האלה שצריך להתעסק איתם ביומיום ואיך שמסתכלים על זה ככה הרי שיוצא ללא מעט אנשים להתעסק ברכב, הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה פרקטית ולאו דווקא שלהם, פשוט לרצות לדעת יותר או פשוט כדי לקבל מידע שנצטרך בעתיד...

אם מחלקים את ההוצאות לפי קטגוריה אז יוצא שבקטגוריית הרכב ההוצאות מכובדות מאוד, והרווחים אפסיים(למי שלא עובד בענף כמובן) ולמרות זאת לא מעט אנשים(בעיקר גברים) אוהבים לחשוב ולהתעסק ברכבים כמו שיפורים לרכב, ג'אנטים, מערכות שמע וכל מיני דברים שלדעת אדם בוגר יותר עם משפחה פשוט ייראו לו שטויות.

דוגמא: בא לי להשקיע ברכב שלי וגם כשאני עושה את זה ההורים פשוט מעדיפים שאני יזרוק את הכסף שלי על דברים אחרים ולא על "שטויות".

למה אנשים פשוט אוהבים להתעסק בענף הרכב גם כשהם משקיעים טונות של כסף לחינם...?

אחרי הכל זהו תחביב יקר מאוד שאם חושבים על היגיון פשוט אז ישנם דברים הרבה הרבה יותר חשובים, הרי על מה קמו כל המחאות בשבועות האחרונים?

 

ועכשיו לשאלה אינדבואלית:

האם אתם מוכנים לזרוק עשרות אלפי שקלים על רכב שבסופו של דבר יימכר בגרושים אחרי זמן מה בתודעה שהייתה לכם תקופה יפה עם הרכב ועוברים הלאה או לוותר על תענוגות החיים ורק לקנות רכב פעם אחת(או מדי פעם להחליף), לתקן מדי פעם כשצריך ולהמשיך לחיות חיים רגילים ושיגרתיים?

בסופו של דבר, מה יוצא לכל אחד מכם מזה?

כאחד שעכשיו בעיצומו של פרוייקט יש לי מה להגיד ומנסיון כתחביב זה הכי כיף שיש ומי אמר שאסור ?

אני רק בן 22 ותאמין לי יש לי יותר על הראש ממשפחה עם שלושה ילדים ומשכנתא לכל אחד בחיים יש תקופות של חלון זמנים פנוי וזה בא כל פעם וכל אחד בוחר איך להעביר את הזמן הזה הרבה אנשים בפשוט ירבצו במיטה בלי לעשות כלום

תחשוב על זה שהרכב הוא מקום המפלט שלך אתה מתאים אותו לאופי שלך ולרצונות שלך השקעה במערכת איכותית למה לא ?!

המוזיקה שלך נמצאת שם וזה עושה לך טוב

למה את לא אומר למלא אנשים שה"תחביב" שלהם הוא לשתות ולעשן על מה אתם מוציאים כסף (בסוף זה מסתכם בדירה שנזרקה לפח וסרטן) אני למזלי לא מעשן ולא שותה כך שאתה יכול לומר שיש לי כסף פנוי ואני משקיע אותו במשהו שישמש אותי ביום יום לתקופה ארוכה יותר מיום יומים חודש חודשים

ולדף שלי להתרשמויות

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=436922

פורסם

לא מסכים איתך בנוגע לשום מילה שאמרת.

הכל עניין של תקציב,מי שיש לו כמה שקלים בצד (במקרה של הרכבים זה עשרות אלפי שקלים בדרך כלל) להשקיע על הרכב שלו אז הוא ישקיע כי הוא אוהב את זה.

בשביל מה אנחנו חיים אם לא ההנאות הקטנות האלה בחיים?

נכון,יש המון הרבה דברים מעבר לרכב,אצל מבוגרים זה ילדים משכנתא חובות הוצאות וכו'.

אצל אנשים בגילי זה לימודים,המון לחץ,עבודה וכו' וכו' ואני לא ארחיב.

זה כמו שאני למשל גולש קייט סרפינג וזה מספק לי המון הנאה וכל חצי שנה אני משדרג למצנח חדש ומפסיד איזה 2-3K על הקודם.

אין מה לעשות אנשים אוהבים להנות מהחיים וזאת חלק מההנאה,תיסע לארה"ב ותראה מה קורה שם ואתה בכלל תיגנב.

אם זה מספק לאנשים הנאה זה אומר הכל,לא סתם יש אלפי פורומים מהסוג הזה בכל העולם.

אני אגיד לך הכי פתוח שיש,אני לדעתי יש לי את אחת הקופרות השמורות בארץ,כל פעם אחרי שאני שוטף את הרכב יש לי סיפוק ענק רק מלהסתכל עליו,או אם השקעתי בו איזה משהו חדש.

אין מה לעשות זה מספק הנאה ואני אדבר עוד יותר אמיתי,אין מה לעשות ההנאות שעולות הכי הרבה כסף הן הכי מספקות.

השאלה שלך לא במקום בפורום הזה לדעתי,כי זה פורום שבדיוק עוסק במה שאתה לא מצליח להבין.

אם היה ביכולתי היום לקנות פרארי גם את זה הייתי עושה.

 

ובנוגע למערכת,זה לא בזבוז כסף,סתם שתדע,היום אני בן 24 ויש לי מגברים וסאב וופר מהראשון הראשון שלי (וולקסווגן פאסאט).

ועד היום הם עובדים מעולה ועברו מאז 7 שנים.

אמנם אז קניתי את המערכת שלי בסכום לא מבוטל של 24 אלף שקל.

את הרמקולים והHU כמובן אני מחליף מדי פעם לחדשים יותר ואני מודע להפסד הכספי שאני מפסיד עליהם.

למרות שאת הרמקולים האחרונים שלי השארתי ברכב שמכרתי ובקופרה הנוכחית קניתי חדשים.

בכל מקרה אני יודע שהמגברים שלי והסאב היום ככל הנראה שווים כולם ביחד 2000 שקל בזמן שקניתי אותם פי כמה וכמה יותר אבל הנה עובדה שזה נשמר לי עד היום במצב מעולה!

ו

יש אנשים שהתחביבים שלהם הם כמו שאמרו פה מקודם,לעשן,לשבת כל היום על המחשב,לישון וכו' וכו'.

תמיד יהיו את האלה שלא יבינו אותם וכך ההפך.


×
×
  • תוכן חדש...