Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתקשרים לגרר. קל, ופשוט.

ומי ישלם על הגרר?אתה?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון אני יכול להגיד שהמשטרה טוענת "תתקשר לעיריה" העריה שולח פקח לתת דוח ...ורק בשעות מסוימות .

 

בחניה שלי בעבודה החניה היא ליד הבנין וביציאה יש אדום לבן ,משיהו חניה שם ולא עזרו חיפושים וצפצופים -הוא לא נמצא ,אחרי שראתי שהוא משך את הבלם יד ביקשתי משני שכנים רוסים "בריאים" לעזור לי לדחוף את האוטו ודחפנו אותו לכביש ...

 

אז בתחיל בלאגן רציני ומשטרה באה וגררו לו את האוטו ...

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

שלום.

 

פשוט מאוד תעשה כמוני.

מישהוא חסם לי את החניה בבית ולא יכולתי לצאת.

מה עשיתי? סגרתי את האמאמאמאמה שלו מקדימה ומאחורה אם שתי מכוניות ונסעתי לעבודה.

בצהרים חזרתי הביתה והפלא ופלא האוטו שלו עוד עומד והבן-אדם בצבע אדום בורדו ירקרק.

בכעס אומר לי להוזיז את הרכב כי חסמתי אוטו אמרתי בסדר :-D.

נכנסתי הביתה אכלתי צהרים והלכתי לישון צהרים מה יש מה קרה לאן אני ממהר.

אחרי שעה הגיעה נידת שהוא הזמין ואני סרבתי לשחרר לו את הרכב רק אחרי שקיבל דו"ח.

 

 

בחיי הוא יותר לא יחסום אף אחד.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

באותה מידה זה היה יכול להיות מישהו חמום מוח היה מפרק לך את 2 המכוניות ודוקר אותך אחרי שלקחת את הזמן שלך.

Auto Emoción

פורסם

תביא כמה מדבקות כאלה של "אתה חונה במקום חניה אסור, בפעם הבאה הרכב שלך יגרר" ותעטוף לו את השמשה הקדמית והחלון שליד הנהג בכמה מדבקות (אתה יכול ללכת לשאול בכל בניין משרדים את האב בית מאיפה הוא משיג ואפילו לעשות איתו מסחרה על איזה 10 מדבקות).

 

אף אחד לא יכנס איתך לריב או עצבים בגלל זה כי זה יכול להיות גם הועד בית שהדביק לבנאדם. אבל זה מספיק בשביל ללמוד את הלקח.

פורסם

המציאות הרבה יותר עגומה ממה שמתואר כאן. בדרך כלל תופסי/ות החניה הם "טיפוסים" שעדיף לא לנסות להתמודד איתם בדרכים אלימות. המשטרה במקרה הטוב מופיע ולכל היותר מוכנה להשתמש בכריזה של הניידת. סיוע מביש ונילעג.

חבר שלנו שחסם רכב שתפס את החניה שלו. לא להאמין, קיבל דוח לאחר שהנחסם הזמין משטרה.

מחסומים למינהם, אם זה לא חשמלי (ולא בכל מקום ניתן להתקין מחסום חשמלי) מסורבלים ומסוכנים. בכל כניסה יציאה צריך לחסום דרך ולרדת מהרכב. זה גם מסוכן לרכב (גנבים) זה מסוכן למשתמשים בדרך (מיכשול).

חייב להיות שינוי אכיפה, שיבהיר לחצופים שזה לא משתלם. אחרת רק מחסומים מסוכנים ומטרידים מועילים.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

מי אמר שחייב להשחית או לחסום.

 

אני בטוח שאם תשאירו פתק על הוישר לאותו נהג על זה שהוא חסם לכם את החניה ופעם הבאה אתם מתכוונים לפנות למשטרה.

יכול להיות שככה זה ייגמר יפה.

 

כבר קרה אצלנו שמיניבוס החליט שהוא חוסם 4 רכבים, קיבל פתק על השמשה על כמה שהוא לא מתחשב ולאחר מכן אפילו רשם פתק התנצלות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יש לי חניה כפולה מקורה בטאבו מיתחת לבית ישר מול דלת הכניסה לביניין חניה נוחה ומתאימה ככפפה לפולשים עצלנים ..:x

היתה תקופה שלפחות פעם בשבוע היתי מוצא איזה חכמולוג חונה לי בחניה

אני אפילו לא מנסה למצוא את הדפקט פשוט סוגר את הכניסה .עוצר .אין יוצא ואין בא ...

עכשיו תלוי כמה הבן אדם מתחנן ..פראייר קטן וחלשלוש אני לא.. מדריך קרב מגע אני כן ..ופחד זו תכונה שנעלמה לי בצבא..

כך שהרבה חשבון גם למשפחת פשע אני לא ממש יעשה ..

אחרי שאחד "הפולשים "עם פה וצורה של אוהד שרוף של ביתר ירושליים חמוש בהונדה סיוויק משנות ה 90 כמובן ניסגר משעה 4 אחר הצהריים עד 12 בלילה ושוחרר כמובן אחרי ששינה את סיגנון הדיבור שלו לכזה של פרופסור במכון וויצמן ,אחרי שחצי רחוב יצא לראות מה קרה ??הגיע הקץ לתופעה זהו ..אין יותר פולשים ..:twisted:

only the turbo guys have the ability to disappear

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

לדעתי, תשים פתק למכוניות שאתה רואה ומזהה שחנו כבר שם. לגבי מכוניות זרות, כל מה שאתה יכול לעשות זה לשים שלט שמיידע אותם שזהוי חניה פרטית ורכב זר יגרר.

פורסם

לא עושים שום דבר.

לי אישית לא בא להצטרף לסטטיסטיקת הנדקרים והנרצחים בגלל פאקינג חניה. את האגו אני משאיר בצד. מאד בא לי שהבן שלי יגדל עם אבא שלם בחתיכה אחת.

 

אם זה מישהו רנדומלי, פעם ב... אני אוכל את זה בשקט. כמובן שאם מדובר על מישהו קבוע, או תופעה קבועה אז אתה חייב להשקיע באיזה מחסום או משהו, יעלה כמה שיעלה. לא שווה נזק במתכוון לרכב שלך ממישהו אחר במקרה הטוב, או נזק פיזי לך במקרה הרע.

 

אולי קל לקרוא לי פחדן. אני מעדיף לקרוא לעצמי חכם.

 

לצערי זה חלק מהאנרכיה שרשויות החוק הביאו עלינו בעת האחרונה עם ההתיחסות קלת הראש שלהן לעבריינות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

יום אחד, יכול להיות שגם אתה במקרה תחנה בחנייה פרטית של מישהו אחר, ולא משנה עד כמה אתה פדנט על הכביש.

תתנהגו בהתאם.

פורסם
לדעתי, תשים פתק למכוניות שאתה רואה ומזהה שחנו כבר שם. לגבי מכוניות זרות, כל מה שאתה יכול לעשות זה לשים שלט שמיידע אותם שזהוי חניה פרטית ורכב זר יגרר.

 

מה קשור להגיב לאשכול לפני שנתיים?

פורסם

תקח דף A4 רגיל, תכתוב או תדפיס מה שאתה רוצה ותדביק לו את זה על השמשה הקדמית עם מים.

ברגע זה מתייבש אי אפשר להוריד את זה בקלות ..(רק עם מים)

 

עדיף בחתיכות קטנות .


×
×
  • תוכן חדש...