Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
+1

 

נראית כמו איביזה מגודלת, לא משהו בכלל. :?

נראה שסיאט הולכים בעקבות VW, אותו עיצוב בנאלי-גדלים שונים.

 

זה לא רק הם

 

תסתכל על יונדאי , עם i25 i35 i וi40 ואפילו אם תבדוק בפנים תראה המון דמיון

 

תסתכל על שברולט

 

תסתכל על פיג'ו ה508 וה208 ועוד מעט גם 308

 

תסתכל על קיה הסיד החדשה והאופטימה

 

וגם פולקסווגן עם הג'טה ופאסט והפולו והגולף דומות קצת לא

ואפילו שירוקו שיש אומרים שנראית כמו גולף שמשהוא ישב עליה.

 

זה הקונספט החדש של השיווק כאילו לשייך אותך למשפחה , בהתחלה אתה פולו ואח"כ גולף ושתגדל תהיה פאסאט

השיוך הזה שבכל מכונית אחרת של אותו קבוצה תרגיש מיד בבית זה שיווק נטו ואולי אף חוסך עלויות , וזה גם אימרה עיצובית של דרך מסוימת שכל הקבוצה הולכת אחריה . כמו אף הנמר של פיטר שריר

פורסם
רק שלא יתחילו לתמכר אותה ב150K ואחרי שנתיים יעברו לתמכור של 120K

 

אל תדאג, אם אחרי שנתיים תתעקש לשלם 150 במקום 120, אני מאמין שלא יריבו איתך...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם באמת היא תראה ככה זה גרוע מאוד, לדעתי בכלל לא יפה, היא נראית יותר מדי כמו האיביזה אז מה הטעם? אני ממש אוהב את הגרסה הנוכחית המעוגלת והיפה

פורסם
זה לא רק הם

 

תסתכל על יונדאי , עם i25 i35 i וi40 ואפילו אם תבדוק בפנים תראה המון דמיון

 

תסתכל על שברולט

 

תסתכל על פיג'ו ה508 וה208 ועוד מעט גם 308

 

תסתכל על קיה הסיד החדשה והאופטימה

 

וגם פולקסווגן עם הג'טה ופאסט והפולו והגולף דומות קצת לא

ואפילו שירוקו שיש אומרים שנראית כמו גולף שמשהוא ישב עליה.

 

זה הקונספט החדש של השיווק כאילו לשייך אותך למשפחה , בהתחלה אתה פולו ואח"כ גולף ושתגדל תהיה פאסאט

השיוך הזה שבכל מכונית אחרת של אותו קבוצה תרגיש מיד בבית זה שיווק נטו ואולי אף חוסך עלויות , וזה גם אימרה עיצובית של דרך מסוימת שכל הקבוצה הולכת אחריה . כמו אף הנמר של פיטר שריר

 

שלא לדבר על AUDI בכלל ששם כל הרכבים נראים בול אותו הדבר רק בגדלים שונים.

פורסם

סקסית וקרבית, בדיוק מה שהיה חסר לנוכחית שמתאפיינת בתשוקה של מיניוואן. :/

נקווה שבמציאות לא תאכזב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מזכירה לי קצת את הג'ולייטה,הפנסים האחוריים מזכירים לי קצת את הפנסים של A1.

בכל מקרה אהבתי את המראה,רק לפי דעתי הם צריכים להישאר עם הצורה הזאת של כאילו קופה,הידית בדלת האחורית ממש הורסת לפי דעתי.

בכל אופן אם הקופרה שתצא תהיה בצורת דגם קופה אני אמשיך להישאר עם סיאט כמו שאני עושה כבר 6 שנים.

פורסם

תמונות הקונספט מרשימות. זה בדיוק הבידול שסיאט צריכה בשביל להיות יותר מבור הספיגה אליו מתנקזות פלטפורמות VW בערוב ימיהן. VW אמרו שהם רוצים לעשות מסיאט אלפא רומיאו ספרדית, ונראה שהם בכיוון.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...