Jump to content

amitmit

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של amitmit

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב, לאחרונה, הרכב שברשותי מסוג סקודה אקטיביה 1.3 עבר ניסיון פריצה. במהלך ניסיון זה, רוסק חלון הנהג. בתיקון שביצעה חברת הליסינג, החולפה השמשה בשמשה חלופית ולא מקורית. שבוע מאז שהאוטו חזר, אני חש בבירור רמת קרינה גבוהה בהרבה מחלון זה, ביחס למה שהיה לפני כן. ממש חום עז. החלון המקורי היה מסוג E6 והחלופי הוא E1 אם בכלל זה אומר משהו. מה בכלל אומרים הסימנים על החלון ואיך לקרוא אותם. איך נמדדת רמת ספיגת הקרינה בחלון? תודה עמית
  2. יש בבעלותי רכב שכבר 3 שנים לא הושמש. מה עלי לעשות על מנת להוריד אותו רשמית מהכביש? איזשהו טופס של משרד תחבורה? תודה
  3. שלום רב, לאחרונה, הרכב שברשותי מסוג סקודה אקטיביה 1.3 עבר ניסיון פריצה. במהלך ניסיון זה, רוסק חלון הנהג. בתיקון שביצעה חברת הליסינג, החולפה השמשה בשמשה חלופית ולא מקורית. שבוע מאז שהאוטו חזר, אני חש בבירור רמת קרינה גבוהה בהרבה מחלון זה, ביחס למה שהיה לפני כן. ממש חום עז. החלון המקורי היה מסוג E6 והחלופי הוא E1 אם בכלל זה אומר משהו. מה בכלל אומרים הסימנים על החלון ואיך לקרוא אותם. איך נמדדת רמת ספיגת הקרינה בחלון? תודה עמית
×
×
  • תוכן חדש...