שלום רב,
לאחרונה, הרכב שברשותי מסוג סקודה אקטיביה 1.3 עבר ניסיון פריצה.
במהלך ניסיון זה, רוסק חלון הנהג.
בתיקון שביצעה חברת הליסינג, החולפה השמשה בשמשה חלופית ולא מקורית.
שבוע מאז שהאוטו חזר, אני חש בבירור רמת קרינה גבוהה בהרבה מחלון זה, ביחס למה שהיה לפני כן. ממש חום עז.
החלון המקורי היה מסוג E6 והחלופי הוא E1 אם בכלל זה אומר משהו.
מה בכלל אומרים הסימנים על החלון ואיך לקרוא אותם. איך נמדדת רמת ספיגת הקרינה בחלון?
תודה
עמית