Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגל הרכישה של הפאביה 1.4 ידני, אני צריך כמה שיותר מידע על המחשב רכב של הפאביה.

 

כמו שהיה פה אשכול לא מזמן שאחד הסביר בו איך לבטל את המערכת של הCOME HOME (עם האורות הקדמיים).

(אני לא הולך לגעת בשום דבר במחשב, פשוט סתם להכיר אותו יותר טוב).

 

צריך כמה שיותר מידע לידע האישי.

יש פה הרבה בעלים של גרמניות ככה שלא צריכה ליהיות בעיה.

פורסם
פשוט מאוד - בפאביה אין "עקוב אחרי הביתה". לא בארץ לפחות.

 

האם לגולף, פולו או איביזה יש? אני לא מכיר מכונית בארץ שיש לה ברמה הזאת

פורסם
האם לגולף, פולו או איביזה יש? אני לא מכיר מכונית בארץ שיש לה ברמה הזאת

 

לפיאסטה האוטומטית (1.4) יש, ברמת גימור TREND.

לפאביה אין.

פורסם

כי כל הזמן מדברים על המחשב דרך, כל מקום בטפסים של הרכישה כתוב מחשב דרך.

 

חשבתי שזה אותו מחשב בייצור סדרתי אחד לכל רכבי VW.

 

 

אם אין יותר טוב, פחות טכנולוגיה=בדרך כלל יותר אמינות.

פורסם

הכל רשום בספר הרכב,

אגב זה לא 'מחשב' כ"כ מתקדם שצריך בשבילו חוברת הפעלה, רבע שעה של התעסקות איתו ואתה כבר יודע בעל פה את כל הפונקציות שלו.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...