Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיקה, איני חולק עלייך, בודאי לגבי מיונויות נהגה בסיסיות שחייבים לרכוש לפני קבלת הרשיון.

המסקונות שלי קצת שונות:

1. כדאי ללמוד לנהוג ברכב בעל תכונות דומות לרכב שבו צפוי להתחיל לנהוג. עם צבירת הניסיון קל יותר להרחיב את טווח כלי הרכב בהם נוהגים.

2. נושא המלווה מצויין, זה דבר שהיה חסר מאוד בעבר (למרות שאישית אבי ליווה אותי בשבועות הראשונים לאחר שקיבלתי רשיון, ורק אז שחרר אותי לדרכי).

3. יש הבדלים משמעותיים בין כלי רכב שונים ולא כל נהג מודע לכך. אני הרגשתי זאת בצורה הבולטת ביותר כאשר עברתי מהפיאסטה 1100 של המשפחה לטנדר פיג'ו 404 צבאי - כבד, בלתי יציב, עם מוט הילוכים עמום לגמרי על ההגה ודלת נהג שנפתחה אוטומטית בכל פניה ימינה. אני שמרתי אותה על 4 גלגלים, אבל אחד מהקצינים ביחידה הצליח לגלגל אותה לקץ דרכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני למדתי נהיגה על אוקטביה סטיישן, ואני לא יכול להגיד שזה עזר לי יותר מדי, לא בחניות ולא בנהיגה.

מה שכן אני רואה הרבה מאוד זה רכבי נהיגה שהם ג'יפים, זה נראה לי יותר קשה מללמוד על פרייבט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני ממשיך לתהות בעניין העזרים המותרים לשימוש ברכבי לימוד נהיגה. ברכב שלי לדוגמה יש מערכת עזר לחניה מקבילה אוטומטית (חניה ברוורס) וכמובן סט חיישנים אחורי+חזית. מותר להשתמש בכל אלו במהלך הטסט?! :roll:

אם כן נראה לי שכדאי לרוץ לעשות הסמכת "זנזורי" ולהתחיל להעביר אנשים טסט אקספרס עם שיעורים יקרים רק ב-120% מהמקובל :twisted:

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
בגטס יש 4 מטר? כי ראיתי גטס נהיגה וגם רכבים קטנים אחרים... היום ראיתי שירוקו בירוק זיקית מזעזע ליד הסופרלנד :shock:

למרות שהלכתי ללמוד על סובארו לגאסי עם מורה שחברים המליצו עליו, והסתדרתי מהר, הדעה שלי הייתה ולא השתנתה (פעם לא היו חיישני רוורס ועזרים אחרים שיש היום ברכבי לימוד :|):

לקחת רכב קומפקטי ככל האפשר למען הקלות בחניות ותמרונים במקומות צפופים. בשורה התחתונה בלימוד הנהיגה לא מלמדים אותך לנהוג אלא לעבור טסט. בית הספר האמיתי מתחיל אח"כ.

אני מאמין שאתה עובר הרבה בראשון, כי אין הרבה גטס ואני מכיר בראשון אחת שהיא תכלת אפור כזה.

ופתחתי על הבחור עם השירוקו בצבע ירוק זיקית אשכול בפורום הזה, קרואים לו קובי רייסינג :roll:

ואגב אני לומד על אוקטביה, אבל אוטומט שרוב הבנות נוהגות בו הוא סקודה פאביה ונסעתי עליה,

אכן ההבדל הוא משמעותי!(אהבתי את האוקטביה יותר פשוט אוטו עם כוח כמו ש2000 טורבו צריך להיות)

וכן מותר להשתמש בחיישני רוורס, כיום יש את זה נראה לי לכל מורה כדי להקל על התלמידים.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אני לומד נהיגה והמורה שלי אומר לי להתעלם לחלוטין מהעובדה שיש חיישני רוורס, ולחנות אני יודע יופי גם בלי אמצעי עזר.

פורסם

בתכלס זה לא כזה משנה...

תהייה לה תקופת מלווה שזמן הזה היא תוכל להתרגל לרכב משפחתי יותר גדול.

306XSI:king:

פורסם
אני לומד נהיגה והמורה שלי אומר לי להתעלם לחלוטין מהעובדה שיש חיישני רוורס, ולחנות אני יודע יופי גם בלי אמצעי עזר.

 

שימוש בחישני רוורס בשיעורי נהיגה זה בכיה לדורות.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

^^

לא נכון בכלל! מה עם הפעולות שאתה צריך לדעת מתי לסובב את ההגה? ומתי ליישר את האוטו?

אני בכלל לא משתמש בחיישנים מכיוון שאני חונה בחניות שהם יחסית גדולות (מטר וחצי יותר מהאורך של האוטו)

ועם חניה אוטומטית מה אתה עושה? חוץ מכפתור או לגעת קצת בהגה?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

:shock:

 

הבחור שמעליי כתב שללמוד נהיגה עם חיישני רוורס זה בכייה לדורות, ואני הסכמתי איתו.

הדוגמא של לימוד נהיגה עם מערכת חנייה אוטומטית ניתנה כדוגמא למשהו שבעיניי הוא שלילי גם כן (ואפילו יותר).

עכשיו יותר מובן?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

^^

אה אוקי מצטער אני לא מפוקס בבוקר :-P

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

×
×
  • תוכן חדש...