Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן חברה,

אני מעוניין להחליף את רכבי.

אני רוצה רכב חדש מהחברה, ורציתי לקבל פרטים מאנשים שכבר עשו עסקת מימון.

 

למיטב ידיעתי כל חברות הליסינג מציעות לקבל רכב חדש בפעולה פשוטה כיביכול של מקדמה של 35000 ש"ח, לשלם X סכום כל חודש ובסוף ה3 שנים לשלם את השאר.

נשמע מעולה מבחינתי ומסתדר לי יופי עם המשכורת ורכב חדש לחייל שמשתחרר נשמע אחלה.

 

אז כמה שאלות:

1. האם אני יכול לבחור כל רכב שקיים בשוק היום? בעקרון כן, בפועל לא- חברות הליסינג נותנות בד"כ הלוואות בלון לרכבים שהן קונות בהנחה של עשות אחוזים (יונדאי, קיה, מאזדה וכו').

2.איזה חברה נותנת את החבילה הכי משתלת נכון להיום? לדעתי, הלוואה דרך הבנק תהיה זולה יותר.

3. מה הרווח של החברות מכל הסעקה הזאת? המון! לדוגמא: הם מוכרים לך רכב כמו קיה פורטה שעלה להם כ- 95 אלף ש"ח ב- 120 אלף ש"ח.

4.האם יש אפשרות לשלם בחודש לא יותר מ600 שקלים? אפשרי, ברכבעם קטנים כמו פיג'ו 107 ודומיה.

5.יש אפשרות לעשות טרייד אין על הרכב שלי ששווה לסכום המקדמה שהם דורשים?אפשרי, אבל ממש לא ישתלם לך. תקבל במקרה הטוב חצי מערך הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...