Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל בעלי ה Renault Sport - איך עונים כשמשמיצים..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מעט פעמים אני מקבל פרצופים עקומים כשאני עונה "רנו מגאן ספורט" כששואלים אותי איזה רכב יש לי.

כמובן שמדובר בחסרי ידע בסיסי.

אבל תמיד אני מפנה אותם לסרטון הבא:

 

 

כמובן שאתם צריכים להסביר מי הפרסונות שמופיעים שם.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבקומך לא הייתי טורח לענות.

מי שצריך להסביר לו- כנראה שאף פעם לא יבין.

התיקון שלי ל"ימותו הקנאים"- יחיו הקנאים, יסבלו, ושיצאו להם העיניים.

העיקר תהנה אתה מהרכב.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כשקונים רכב אקזוטי, אשר שונה משאר העדר, אין צורך להילחץ בכל פעם שההדיוט המצוי לא מבין על מה אתה מדבר, ומה אתה רוצה ממנו.

תחייך, אין מה להתעצבן - הבחור נוסע על משפחתומטית. :lol:

פורסם

גם אני חושב שאין טעם להתאמץ,במיוחד אם אותם אנשים לא מכירים את לו שהסירטון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין מה להסביר....90% יגידו שרנו זה חרא, מתוכם 89% לא ינהגו על האוטו הזה לעולם ולכן לא ישנו את דעתם.

 

ה10% הנותרים קרוב לואדי שיגידו "אוטו פצצה" אבל בלי שוק :wink: ויקנו GTI

פורסם

למה אתה שלילי.

רנו זה טוב, אבל כשזה של השכן...

;-)

 

 

מעניין כי גם אני נתקל ברמה יום יומית בתהיות דומות (למה לא יפנית, למה ידני , היית יכול לקנות בכסף הזה קורולה חדשה מהחברה...)

 

או במלים אחרות : אם טוב לך, שים פס על כולם.

 

אני אישית מתעב את המעויין ,אבל זה לא אמור לעניין אותך.

מצד שני אני מבין למה אנשים קונים את זה ואני גם מבין למה אלו שקונים ניתן לספור אותם על כף יד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני תמיד עונה בלקוניות "רנו קליאו" בלי הספורט,גם ככה הרוב חושבים שזו קליאו רגילה ומי שכבר שם לב כבר לא שואל "למה?" אלא נותן חיוך קטן.

לאלו ששואלים "למה רנו?" אני עונה: "שישארו יותר קורולות למכירה בשבילך, הרי מישהו צריך לפרנס את המוסכים" התשובה הזו מספיקה לסיים דיון עקר מיסודו.

מצחיק כשהם ממשיכים ושואלים על הנפח והגיר מתחיל לרדת להם האסימון שיש מולם משהו קצת שונה ואז כבר ברור להם למה קניתי רנו.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
תנסה להסביר לאנשים למה קנית גולף שנת 2006 ב- 85 אלף שקל.

 

אתה צוחק? זה קל: זו הגולף הכי מאובזרת וחזקה. וגולף ידועה בתור מכונית איכותית מאוד. הנה, הסבר קל ופשוט ש-99% מהאנשים יבינו היטב.

 

הדילמה שמציג פותח השרשור מוכרת וידועה. לא צריך להיות בעלים של רנו ספורטיבית (והייתי כזה) בשביל להבין אותה. למה אתם חושבים שכשאני נשאל על הרכב שלי אני רק אומר "מאזדה"? עדיף שאנשים יחשבו שקניתי איזו מאזדה 3 מאשר שידעו שיש לי מכונית קטנה, ידנית, עם שני מושבים, בגאז' פצפון וגג מבד - שעלתה לי כמשומשת בת 3 יותר ממה שעולה מאזדה 3 חדשה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בתומי הייתי חושב שיש לך מגאן 2.0 ליטר, או איזה מגאן שהיא קצת יותר מאובזרת, מהסיבה הפשוטה שכשאני טורח לשאול אנשים על מה הם נוהגים 50% מוסיפים את המילה ספורט בסוף. (סיויק ספורט, לנסר ספורט, אימפרזה ספורט, מאזדה 3 ספורט, פג'רו ספורט:shock:).

זה גם נובע מחוסר ידע שלי, את הרכב שלך אני מכיר כ-רנו RS, ולא כרנו ספורט. אני גם חושב שזו (מגאן RS) תהיה תשובה הרבה יותר ברורה מאשר להגיד ספורט, כי זה הרבה פעמים מתייחס לאבזור או מנוע קצת יותר נפוח.

בכל מקרה אם היה לי רכב שהוא מעט אקזוטי או מיוחד הייתי מאוד משתדל להסתיר את העובדה הזו, ואין לי הסבר למה. ככה אני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
תנסה להסביר לאנשים למה קנית גולף שנת 2006 ב- 85 אלף שקל.

 

אתה עוד קנית אותה אחרי נפילת ערך, נסה להסביר למה קנית גולף 2006 ב30 אלף יותר מהנ"ל :)

 

מזכיר לי מה קרה לפני שנתיים כשהגעתי לבית של ההורים שלי עם האוטו החדש ואבא שלי תהה למה בסכום של קרוב ל120 אלף ש"ח לא קניתי משפחתית חדשה מהניילונים עם אחריות והכל.

 

הסברתי את זה לאבא שלי בצורה פשוטה : קח את המפתח, תעשה סיבוב , תחזור אליי ותחזור על המשפט למה לא קניתי משפחתית מהניילונים.

נסע, חזר אחרי 20 דקות עם חיוך.

אמר לי:

א) הבנתי

ב) יש כזו גם באוטומט?

:D

 

נ.ב. גם אני אומר בתשובה לשאלה במה אני נוהג : "גולף" בלי פירוט.

שהמבינים רואים באיזו גולף מדובר אז הם מתלהבים, הרוב לא מבינים למה חסרות 2 דלתות.

וזה כל היופי בז'אנר הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • ספונסר פורום
פורסם
לא מעט פעמים אני מקבל פרצופים עקומים כשאני עונה "רנו מגאן ספורט" כששואלים אותי איזה רכב יש לי ..

כמובן שמדובר בחסרי ידע בסיסי..

אבל תמיד אני מפנה אותם לסרטון הבא:

 

 

כמובן שאתם צריכים להסביר מי הפרסונות שמופיעים שם..

 

 

ידידי!

שני דברים לי אליך:

1. לא יודע בן כמה אתה - וזה לא ממש משנה - אבל אני תמיד קניתי את המכוניות שלי לפי מה שגרם לי לחייך יותר בפניות, ולא לפי מה שחשבו עלי האחרים. מה - הם גם מימנו לך את הרכב?? מה אכפת לך מה חושבים אחרים? אל תחיה את חייך מתוך צורך להצטדק על מעשיך בפני אחרים. בטח לא כשזה מגיע לבחירת רכב...

 

2. אם אתה בכ"ז רוצה עוד תחמושת - הנה תוצאת השוואה ישירה (ביום גשום אמנם) בין המגאן טרופי לניסאן ממש לא משעממת....

 

הנאה שלמה לך מהבחירה המצויינת שלך!

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

עזוב לך תסביר לאנשים למה קנית בכלל רנו זה עוד יותר קשה, כשאני קניתי את הלגונה, אנשים שאלו אותי למה רנו?

ורכבים גרמניים זה הכי טוב, כשאני שואל אותם למה זה הכי טוב אין להם הסבר, פשוט כמו בארץ צרפתיות זה חרא וגרמני זה הכי טוב,

ואני לא מדבר איתך על הארץ אלא פה בשוויץ, התשובה שלי היא תמיד, אני קונה מה שאני יכול להרשות לעצמי ומה שבשבילי הכי טוב.

לך תסביר לאנשים שבמחיר של אודי A6 2006 אם 60000 ק"מ, אני קונה לגונה אם 3 שנים אחריות ו10 אלף ק"מ, ואז הם שותקים :twisted:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...