Jump to content

Yossirobinov123

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Yossirobinov123

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. טוב הסיפור הוא כזה, יש לאישתי רכב מאזדה להטיס 2002, לפני שנה היה חסר גז, הלכתי למוסך ברמלה שנקרא ״ אלקטרו- קור״ הוא אמר לי בוא נמלא גז ותסע ככה, אמרתי וואו איזה בחור אמין, שילמתי 135 שח ומילא לי גז. השנה אישתי מנסה להדליק את המזגן, לא עובד. תנחשו למי הלכתי לבחור האמין שמו אבי, אמר המדחס לא נכנס לפעולה וצריך לבדוק או המדחס הלך או הסליל שלו תשאיר את האוטו אבדוק ואחזור אלייך. אוקיי צלצל אליי אחרי חצי שעה אמר הסליל הוחלף והתיקון יעלה 650 שח אמרתי קדוש שולם. אחרי חודש המזגן לא מקרר, הלכתי אל אבי מאלקטרו קור, עשה בדיקה אמר יש דליפת גז, אמרתי לו תוך חודש ככה כל הגז ברח, עשינו בדיקה עם זרחן והפעם לא השארתי את האוטו לבד ללא השגחה שלי, עמדתי לידו והוא גילה שהיחידה הפנימית נוזלת 1000 שח תיקון, אמרתי לו למה זה קורה, למה לא בדקת זאת כשהחלפת סליל? הוא טען שהוא תיקן את הסליל וזהו, לבסוף לא תיקנתי אצלו ושילמתי מאה שח על הבדיקה ויצאתי. הרגשתי שהוא רימה אותי, היום שהייתי שם לבדיקה היה עוד אדם מבוגר שהשאיר את האוטו לפני חודש ומילא לו גז ועכשיו חזר ומדחס הלך אמר לו 1500 שח, משהו פה מסריח. אז החלטתי שאני אנסה לתקן את היחידה הפנימית לבד מישהו יכול לעזור לי, יש לי ידיים טכניות ואולי זה רק נזילה מצינור שמתחבר ליחידה הפנימית עזרה עם פירוט מלא יעזור לי תודה רבה שמחתי להצטרף לפורום 0507330647 יוסי רוביניו
×
×
  • תוכן חדש...