Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: שברולט קרוז טורבו - גדושה בכל טוב


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי דעתי אין שום יתרון בקרוז שנמכרת בארה:ב ב13 אלף דולר, ואין שום דבר ראוי לשלם 157 אלף שקל לרכב קוריאני עם מנוע 1.4 ליטר כי יש שם איפהשהוא טורבו.

עם לחשוב שאת ה MG550 בעלת נפח מנוע גדול יותר , יותר כ"ס, יותר אבזור נמכרה ב 144, והיום הפורד הכי מפוארת עם מנוע 2 ליטר נמכר ב 130 ומשהו, אין שום סיבה לקנות קרוז שעלותו צריכה להיות פחות מ 130 אלף, איזה תמורה בדיוק מקבלים, רכב משפחתי עם טורבון שאפשר לקנות רכב מנהלים, או מיניווואן

פורד פוקוס 2 ליטר סדאן ברמת אבזור טיטאניום נמכרת ב-139 אלף ש"ח. האם היא כוללת מושבי עור עם כיוון חשמלי, איוורור וחימום? הנעה מרחוק דרך השלט? 10 כריות אוויר? לא ממש...

אחרי שנהגתי בקרוז טורבו אני חושב שב-130 ואפילו ב-140 אלף ש"ח מדובר בעסקה מאוד מאוד מעניינת. כדאי גם לזכור שגרסת הבסיס של הקרוז טורבו נמכרת ב-140 אלף ש"ח לפי המחירון הרשמי (לפני הנחות). בסך הכל, מדובר ברכב מאוד מעניין למי שמחפש משפחתית שנותנת קצת יותר ומוכן לצאת מהקונספציה של קרוז ליסינג סתמית. אין לי ספק שהקרוז טורבו היא מכונית הרבה הרבה הרבה יותר טובה מהסתם קרוז.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי מאד לקרוא! "מטען חבלה"... הרגת אותי :-D

 

לעניין הרכב, ובכן, הוא פשוט לא רלוונטי אלי, לא יודע - עיצוב סתמי, ביצועים והיגוי בינוניים מינוס בהשוואה לז'אנר הספורטיבי (לכאורה) ומחיר גבוה עבור משפחתית, אז מה עשינו פה בעצם?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הערות למה שרשם צביקה פיק:

1חלק מהתוספות הן בדגם היקר, לא 130 וגם לא 140 אלף. בסכומים אלו, אין מכוניות טובות יותר? או חזקות-למי שרוצה?

2חלק מהתוספות שציינת, כשמן כן הן, תוספות. האם תכונות בסיסיות של הרכב אינן חשובות יותר?

3נניח שאדם אינו חובב רכב, האם איכות היצור שווה ליפניות המובילות? לקוריאניות אחרות?האם ניתן יהיה למכור אותה בפרמיה סבירה מעל קרוז רגילה?

4מזה שנים, מיצרים מכוניות במדינות מתפתחות. פעם שבי ייצרו בקוריאה, קוריאה התקדמה. כעת עברו לייצר במדינה מתפתחת[ליתר דיוק מדינה המצויה בדיס התפתחות לאחר אסון טבע, אסון כלכלי, טרור ושתי קדנציות של הרס על ידי השיח]זו כבר סוגיה לדין אחר. אגב, אני חוזר בי אם היא מיוצרת בקנדה.

 

בכל אופן, מהכתבה נהניתי ואני מקווה שיהיו עוד. אני מאמין שאם אנשים טרחו וכתבו, ואם קראנו ונהננו- מגיעה גם תגובה חיובית- זהו "התשלום המינימלי". תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עכשיו שהיא במבצע של 129900 האם היא שווה יותר ? מה דעתכם?

 

אגב הקרוז טורבו לא נמכרת ב13 אלף דולר בארה"ב כמו שפרינס כתב , משהוא יותר קרוב ל24 אלף דולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אולי קצת אופ-טופיק - לפני כמה חודשים קרוז אחת באמצע הכביש התפוצצה לי מול העיניים ובערה כמו לפיד אולימפי. הנהג הספיק לקפוץ החוצה ולהציל את עצמו (למזלו זה היה ברמזור, למזלי לא היו רכבים אחריי והספקתי לברוח ברברס).

 

בכלל אני חייב להתוודעות שאין רכב יותר שנוא עליי. מדי יום נוסע לי כהרגלי בנתיב הימני עם בקרת שיוט ב-96 קמ"ש, חוסך בדלק, לא מפריע לאיש. ואז תמיד, אבל תמיד איזו קרוז חייבת להידחף לפניי והלעיט, כך שאני נאלץ לברוח לנתיב שמאלי ולהרגיז שם את אלה אשר טסים 120 והלה. ולמה דווקא קרוז? כנראה הדגם אהוב על קהל מאוד מסוים בליסינג... או שהרכב הזה לא סוחב בעלייה . או שניהם גם יחד. אבל הכי גרוע זה כאשר זרם רכבים משתלב בכביש, ואז אותו בבון בקרוז וחושב שלקח לו בליסינג סידרה 5 לפחות, מתפרץ לו בבת אחת לנתיב הכי שמאלי, גורם לבלימות חירום, תועת חלקיקי בראון, אוי אלוהים ישמור....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי קצת אופ-טופיק - לפני כמה חודשים קרוז אחת באמצע הכביש התפוצצה לי מול העיניים ובערה כמו לפיד אולימפי. הנהג הספיק לקפוץ החוצה ולהציל את עצמו (למזלו זה היה ברמזור, למזלי לא היו רכבים אחריי והספקתי לברוח ברברס).

 

נשמע כאילו חסר רק שרמבו היה קופץ על המכסה מנוע,לא פחות ולא יותר ממש התפוצצה.:lol:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקח את הלאון ב 120K !!!! בהרבה יותר משתלם !

 

למה, בגלל הגיר המוטל בספק, או בגלל הבטיחות הלקויה?

לקרוז 10 כ"א מול 6 בלאון, לקרוז 5 כוכבי בטיחות מול 4 בלאון.

לדעתי, רק זה לבדו מספיק בכדי לבחור בקרוז.

 

וכן, ב-130K ש"ח זאת כנראה בחירה לא רעה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה, בגלל הגיר המוטל בספק, או בגלל הבטיחות הלקויה?

לקרוז 10 כ"א מול 6 בלאון, לקרוז 5 כוכבי בטיחות מול 4 בלאון.

לדעתי, רק זה לבדו מספיק בכדי לבחור בקרוז.

 

וכן, ב-130K ש"ח זאת כנראה בחירה לא רעה בכלל.

 

קודם כל זה 140K ולא 130 , לגרסת הבסיס. זה שאנשים אומרים שיהיה הנחות וכל זה אז נראה מה יעשו ב UMI .

אני מעדיף רכב מאובזר יותר כמו הלאון, עם 5 שנות אחריות על הגיר שהבנתי שקיבל חיזוק ( או פשוט לקחת ידני ב 115 , אופציה לא רעה בכלל ). ובכלל אם משוווים את הגרסא היקרה יותר ב 157K ללאון זה פשוט מטורף לדעתי. תמורה לכסף זה ללכת על הלאון !

 

**עריכה ** לא ראיתי שהיא במבצע של 130K , בכל מקרה לגרסאת בסיס לדעתי לא שווה .

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה, בגלל הגיר המוטל בספק, או בגלל הבטיחות הלקויה?

לקרוז 10 כ"א מול 6 בלאון, לקרוז 5 כוכבי בטיחות מול 4 בלאון.

לדעתי, רק זה לבדו מספיק בכדי לבחור בקרוז.

 

וכן, ב-130K ש"ח זאת כנראה בחירה לא רעה בכלל.

 

אני לא חושב שהיא פונה כל כך לאותו קהל היעד.

אני חושב השגיר בלאון לא צריך להדאיג לאחר העדכון שעבר והארכת האחריות עליו ל-5 שנים.

סה"כ הלאון רכב די מסיבי, 4 כוכבי בטיחות הם אכן לא מצב אופטימלי אבל לא צריך לצייר את הלאון כרכב מסוכן.

 

הנהג שחושב את עצמו "ספורטיבי" יבחר בלאון.

מי שרוצה רכב במרכב סדאן ומוכן לשלם מחיר גבוהה מדי לטעמי יבחר בקרוז.

איכות החומרים בקרוז לטעמי בינונית מאד הייתי מעדיף אוקטביה שאיכותית בהרבה או את הפוקוס שממש אהבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הקרוז מאוד יקרה .מי שרוצה את הכול בכיף לקנות אחת ששנתיים על הכביש בכמעט חצי מחיר ויש הרבה.

מחיר קרוז 2009 הדגם החזק עם כל התוספות במחירון הוא קצת פחות מ90K ובפועל הרכבים נמכרים בקושי ב70K וזה רכב שעלה

כמעט 140.

הרכב יורד ב50% מאודדדדדד מהר.

בפחות מ130 יש סקודה אוקטביה שלדעתי עולה בגדול על הקרוז ,ויש את ה-I35 שאיטית יותר עבל מגיע עם כל התוספות ועדיין עולה על הקרוז בגדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הקרוז מאוד יקרה .מי שרוצה את הכול בכיף לקנות אחת ששנתיים על הכביש בכמעט חצי מחיר ויש הרבה.

מחיר קרוז 2009 הדגם החזק עם כל התוספות במחירון הוא קצת פחות מ90K ובפועל הרכבים נמכרים בקושי ב70K וזה רכב שעלה

כמעט 140.

הרכב יורד ב50% מאודדדדדד מהר.

בפחות מ130 יש סקודה אוקטביה שלדעתי עולה בגדול על הקרוז ,ויש את ה-I35 שאיטית יותר עבל מגיע עם כל התוספות ועדיין עולה על הקרוז בגדול.

 

לא ידעתי שיש קרוז טורבו שמסתובבות כבר שנתיים על הכביש, מעניין... :roll:

או במילים אחרות, לקרוא לעומק (ולא רק את התגובה האחרונה בשירשור) לפני שמגיבים בהחלט עוזר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...