Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד חודש, ואני חוגג שנה עם האיביזה SC שלי. לבנתיים אין בעיות או תלונות, עד עכשו.

כפי שאפשר לראות בתמונה , ההגה התחיל להתקלף . כמו שאתם רואים 90 אחוז מהזמן האוטו עם הצילונית עליו, כך שרק בנהיגה הוא חשוף לשמש. האם יש טעם בכלל לפנות לחברה ? האם יש מה לעשות ?

IMG_1241.jpg

אוטו-מאניה :-)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה ממש לא תכשיט. אין לי תכשיטים על הידיים או טבעות , וכמו שאמרתי האוטו שמור מפני השמש ותמיד נקי . מאד מוזר לי שיש קילופים. אני אפעיל אחריות ואעדכן . תודה

אוטו-מאניה :-)

פורסם

לא קל לפנות יום חופש מהעבודה בשביל ללכת למוסך, אבל לפעמים אין ברירה.

הבטחתי לעדכן, הינה העדכון.

ההגה עור התחיל להתקלף, ממש פס של איזה 5 ס״מ ( תמונה בשרשור הקודם)

בנוסף הצירים שעשויים מפלסטית בתושבת יד נשברו, וכמעט שכחתי את התא מתחת לנהג שגם הוא

נשבר בציר מצד אחד, אך עדיין ניתן לסגירה .

הגעתי למוסך, מהקבלה שלחו אותי לבעל המוסך, ניגשתי אליו והוא כמובן שהיה עסוק מעל הראש.

אחרי 10 דקות שאני עוקב אחריו מרכב לרכב , הוא שלח את אחד העובדים שיצלם את ההגה.

העובד צילם את ההגה ואת השברים בצירים של הפלסטיק אבל אמר לי שאין סיכוי שיחליפו לי את הפלסטיקה כי

אין אחריות על זה. הסברתי לו שזה נשבר משימוש עדין ולא אגרסיבי, כמו כן יש לי את האוטו שנה והוא נראה כאילו

יצא מהמפעל כי אני ממש פדנטי איתו.

ואז ההייתי בהלם מהתשובה של הבחור, הוא אמר, ככה זה הפלסטיק של סיאט, גולף יותר איכותית.

אז התחלתי להתווכח איתו שזה אמור להישמר שנים ולא רק 10 חודשים, העובד אמר שפשוט אין מה לעשות ואני לא הראשון

שמתלונן על הפלסטיק השביר של האוטו.

האם גם לכם נשברו הצירים בתושבת היד לאחר בקושי כשנה ??

זה ממש מעצבן ואין כ״כ מה לעשות עם זה , כם לא נראה לי זה בר תיקון , אלא אם כן אני אזמין את החלק הזה מהאינטרנט ואז כבר אקח משהו שעשוי מעור אולי, שיהיה יותר איכותי .

ךגבי ההגה אני צריך לקבל תשובה בקרוב מקווה שלא יעשו בעיות .

מחשבותיכם לגבי התושבת יד ...

אוטו-מאניה :-)

פורסם

א. באיזה מוסך מדובר?

ב. פנה ישירות ליבאון וליצרן. אני מתקשה להאמין שהם יגבו תשובה כזו.

 

נראה לי מופרך. אולי המוסך לא רוצה לטפל בנושא כי הוא פחות רווחי עבורו?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מנפלאות צמפיון...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

נסח מכתב ושלח לנהלת החברה ושירות הלקוחות.

בשביל זה בדיוק יש אחריות.

אם לא עוזר, ערב את היצרן וכמוצא אחרון את בהמ"ש.

אם תתעקש לאורך הדרך "לפנים משורת הדין" יחליפו לך את הטעון החלפה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מייל מנוסח נכון ישירות ליצרן ותוך יממה מרגע שהם קוראים את המייל יש לך טלפון מתחנף מהיבואן.

 

+1

 

מחזק, זה עבד אצלי (כלומר, עבד הקטע של הטלפון המתחנף, אך לא עבד הקטע של הפעלת האחריות... ככה זה עם צ'מפיון, וולקום טו דה קלאב).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

האם גם לכם נשברו הצירים בתושבת היד לאחר בקושי כשנה ??

 

 

כן

אחרי שהיתי במוסך שלהם פעם אחת הבנתי עם איזה שקרנים יש לי עסק. אין עם מי לדבר.


×
×
  • תוכן חדש...