Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

התלונה הזו נוגעת בעיקר לתושבי רחובות והאזור המיידי.

לפני שבוע נפלתי על תקלה מעצבנת שהקלאץ' באסטרה שלי נדפק, חברים המליצו לי על מוסך באזור התעשיה רחובות שנקרא אמנו אור.

הכנסתי את הרכב הם פירקו ואמרו חביבי הלך הקלאץ' - אמרתי טוב תחליף,והוא טען שדגם רכב שלי הוא יחסית נדיר וכל הרכיבים יהו יקרים (למביני עניין דגם מנוע U20BTL) רק הקלאץ' עולה לי 3.5K, עבר כבר שבוע ואני מתקשר לברר סטטוס והם אומרים שהם החליפו גם משאבה בגיר (מבלי ליידע אותי), שמחירה בטווח האלף שקל.

היחס שאני מקבל הכאב ראש וההוצאה המטורפת הזו גורמים לי להרבה נזקים בעיקר כספיים.וניגשתי למוסך הזה אחרי שמספר חברים המליצו עליו בחום ויש לו תעודות על איכות השירות.

 

חברים שימו לב למוסך אמנו אור שחבר באיגוד המוסכים והוא מוסך חוקי עובדים כמו חאפרים. הנזק הכספי שנגרם לי ווהעוגמת נפש זה לא יאומן - אפילו רכב חליפי הם עושים לי פרצופים.

 

אני מבקש מכם למי שיש אופל אסטרה 2002 עם דגם מנוע U20BTL והיו לו החלפות כאלו או אחרות שיפנה אליי לגבי מחירים כי נראה לי שחוץ משירות חרא עושים עליי גם מערוף עצבני.

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

פורסם

במוסך שלי בכל טיפול יש טופס שאם עלות העבודה+חלפים עוברת סכום מסוים, או שיש משהו מיוחד מעבר לטיפול שנתי סטנדרטי חייבים ליידע אותי טלפונית טרם הביצוע כדי שאני אחליט אם לעשות את זה או לא. נכון שאצלך זה לא טיפול סטנדרטי, אבל בגלל שאני עם רכב שכבר 13 שנה על הכביש, כמעט תמיד יש צורך בחלפים, גם אם הם לא יקרים ולא "קריטים" כמו גיר או קלאצ'. אם הם סגרו איתך רק על הקלאצ', לדעתי זו חוצפה ממדרגה ראשונה שלא נתנו לך את האופציה להחליט אם לעשות ואיפה לעשות.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
במוסך שלי בכל טיפול יש טופס שאם עלות העבודה+חלפים עוברת סכום מסוים, או שיש משהו מיוחד מעבר לטיפול שנתי סטנדרטי חייבים ליידע אותי טלפונית טרם הביצוע כדי שאני אחליט אם לעשות את זה או לא. נכון שאצלך זה לא טיפול סטנדרטי, אבל בגלל שאני עם רכב שכבר 13 שנה על הכביש, כמעט תמיד יש צורך בחלפים, גם אם הם לא יקרים ולא "קריטים" כמו גיר או קלאצ'. אם הם סגרו איתך רק על הקלאצ', לדעתי זו חוצפה ממדרגה ראשונה שלא נתנו לך את האופציה להחליט אם לעשות ואיפה לעשות.

 

 

 

מה עושים במצבים כאלו שאתה נתקע בפינה ומדבר לאוזן ערלה??

אני מאוד הייתי רוצה לתבוע אותם אבל לצערי זה יהיה מילה שלי מול מילה שלהם

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

פורסם

זה חוסר אחריות שלהם להחליף משאבה מבלי לומר, הם צריכים לשלם אותה. (תנסה לסגור איתם שתשלם על עבודה + חצי מהמשאבה, ככה תצא מורווח במידה והם שמו חדשה!, והם ישלמו את הדין בכך שהם ישלמו חצי מעלות המשאבה).

(מחר יחליפו מנוע בלי ליידע אותך וידרשו 10K).

 

 

אתה צריך להרגע קצת! (אולי אני טועה והטון כתיבה שלך לא עצבני.)

רכב ישן, מה לעשות, קנית אופל, ולא איזה מרצדס של שנות ה90.

חלקים מתעייפים, מוות טבעי, גומיות מתייבשות, שחיקה של הזמן, זה המחיר של רכב ישן, לא טוב, לך קנה רכב בן כמה שנים בודדות וסע עוד 10 שנים.

 

ואני מדבר כי לי יש שתי רכבים, אחד בן 17 ואחד בן 13, אני מתקן כמה שאני יכול לבד, ויש דברים לא צפויים, מה לעשות?

פורסם

אני מטפל ברכב שלי שם אצל בחור שקוראים לו עופר.

תמיד יצאתי מרוצה ואם הם עשו משהו שלא רציתי הם תמיד עשו הנחה או פיצוי כלשהו.

תדבר איתם הם אחלה אנשים.

Renault clio RT 1994

פורסם
זה חוסר אחריות שלהם להחליף משאבה מבלי לומר, הם צריכים לשלם אותה. (תנסה לסגור איתם שתשלם על עבודה + חצי מהמשאבה, ככה תצא מורווח במידה והם שמו חדשה!, והם ישלמו את הדין בכך שהם ישלמו חצי מעלות המשאבה).

(מחר יחליפו מנוע בלי ליידע אותך וידרשו 10K).

 

 

אתה צריך להרגע קצת! (אולי אני טועה והטון כתיבה שלך לא עצבני.)

רכב ישן, מה לעשות, קנית אופל, ולא איזה מרצדס של שנות ה90.

חלקים מתעייפים, מוות טבעי, גומיות מתייבשות, שחיקה של הזמן, זה המחיר של רכב ישן, לא טוב, לך קנה רכב בן כמה שנים בודדות וסע עוד 10 שנים.

 

ואני מדבר כי לי יש שתי רכבים, אחד בן 17 ואחד בן 13, אני מתקן כמה שאני יכול לבד, ויש דברים לא צפויים, מה לעשות?

 

 

אני אסביר לך מאיפה הכעס שלי. התשובות שאני מקבל והיחס המזלזל שקיבלתי מהם בטלפון העלה לי את הסעיף.

עכשיו מכאן נאמר אני בחור לא קטן בכלל (190/130) באתי לשם והחברים היקרים שם שקלטו אותי שינו 180 מעלות את היחס שלהם. למה זה צריך להיות בצורה כזאת?? אני משלם משכורת כמעט על התיקון הזה אז תועילו בטובכם לתת לפחות יחס עם כבוד מינימאלי לבנאדם.

ולגבי השנתון אתה צודק ידידי זה רכב לא ילד ועשה גם 455K אבל מאחר ואני חיכיתי למצוא את האקזמפלר הזה שלשו שנים ובמצב סביר אני מעדיף לתת עליו השקעה של אוברול מלא ולשמור אותו כמה שנים טובות אני בטוח שגם לך היה או יש רכב שכזה שאתה פשוט מת עליו ולא מוכן לוותר...

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

פורסם
אני אסביר לך מאיפה הכעס שלי. התשובות שאני מקבל והיחס המזלזל שקיבלתי מהם בטלפון העלה לי את הסעיף.

עכשיו מכאן נאמר אני בחור לא קטן בכלל (190/130) באתי לשם והחברים היקרים שם שקלטו אותי שינו 180 מעלות את היחס שלהם. למה זה צריך להיות בצורה כזאת?? אני משלם משכורת כמעט על התיקון הזה אז תועילו בטובכם לתת לפחות יחס עם כבוד מינימאלי לבנאדם.

ולגבי השנתון אתה צודק ידידי זה רכב לא ילד ועשה גם 455K אבל מאחר ואני חיכיתי למצוא את האקזמפלר הזה שלשו שנים ובמצב סביר אני מעדיף לתת עליו השקעה של אוברול מלא ולשמור אותו כמה שנים טובות אני בטוח שגם לך היה או יש רכב שכזה שאתה פשוט מת עליו ולא מוכן לוותר...

 

באמת מעצבן, תסגור איתם מה שאפשר ואל תתקרב אליהם יותר.

 

יש מכונית כזאת, ה406 בחתימה, כרגע אין משאבים להשקיע בה, אבל בהזדמנות הראשונה אני יביא אחת ידנית, והיא צפויה לשרת אותי עד שהיא תמות בשיבה טובה.

פורסם
באמת מעצבן, תסגור איתם מה שאפשר ואל תתקרב אליהם יותר.

 

יש מכונית כזאת, ה406 בחתימה, כרגע אין משאבים להשקיע בה, אבל בהזדמנות הראשונה אני יביא אחת ידנית, והיא צפויה לשרת אותי עד שהיא תמות בשיבה טובה.

 

 

 

שיהיה לך המון בהצלחה ידידי. ואני כנראה שאני אפתח תהליך בוררות באגוד המוסכים על הקקות האלה כי זה פשוט משפיל לקבל יחס כזה.

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

פורסם

שלום חזה485

הכותרת שלך היא קללה.

מעבר למשאבה עליה לא התייעצו איתך, דבריך מלאים מסקנות אך לא מגובים בעובדות.

ניסוחי הקקות, החאפרים ועוד- בעייתיים.

אזכור מימדי גופך לא ממש רלוונטי בין בני תרבות ,ודאי לא בהקשר הזה.

כתיבה בצורה מסוימת מביאה בעיקר לתגובות מאנשים החושבים כמוך ולכן מסכימים איתך.

זה לא אומר שאתה צודק.

זה גם לא אומר שאתה בהכרח טועה, אך קשה לאדם בוגר להזדהות עם הרבה ניבולי פה ומעט פרטים עניניים.

מאחל לך הצלחה עם מכוניתך.

 

הגבתי לשרשור זה כשהוא היה למעלה בכותרת,ולאחר התלבטות.

אשמח אם השרשור הזה ישקע לו בנחת.

פורסם
שיהיה לך המון בהצלחה ידידי. ואני כנראה שאני אפתח תהליך בוררות באגוד המוסכים על הקקות האלה כי זה פשוט משפיל לקבל יחס כזה.

 

תבדוק אם זה משתלם לך כלכלית.

 

אצלי המורשה הרס ראש מנוע בקוואליר (המנהל הבריג תפלאג בכוח, יש ראיות ויש הכל רק ללכת לתביעה), אבא שלי הגיע למסקנה שאם הוא מפסיד יומיים עבודה על התביעה הזו, הוא כבר מתחיל להפסיד כסף.

 

כבר איזה 5 שנים לא עשינו כלום.

שיהיה בריא המוסך המורשה יבואן הזה, רק מעצבן שאם אני הייתי עושה את העבודה לבד, הייתי עושה אותה מכל הלב ובאופן פי 50 יותר מקצועי. (למרות שלו יש 30 שנה מוסך, ואני עוד לא התגייסתי.)

פורסם

לא הבנתי. לפני חמש שנים עוד לא התגייסת, אבל ב2001 כבר שכרת רכב?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3429379#post3429379

 

בשרשורים אחרים אתה מסביר שאי חגירת חגורת בטיחות מצילה חיים, מציע לכבות מנוע באמצע הירידות מירושליים כדי לאפס את הגיר, חומק מבלשים מדומים ונותן עצות נהיגה. זאת בנוסף לאבחנות על בלונדיניות ועל איטקים רמאים.

פורסם

קח בחשבון שעל פי חוק

מותר למוסך לחרוק מההעצעת מחיר ב20 אחוז!

זה לא אומר שזה בסדר,

אבל תחשוב לפני שאתה הולך לבוררות.

פורסם

אני מאוד מתפלא לקרוא את מה שאתה כותב שכן אני מתקן את כל רכביי במוסך אמנו אור למעלה מעשור להגעתי למוסך שכן גם אבא שלי נהג לתקן שם את המכוניות שלו עוד משנות ה80.

הניסיון שלי במוסך הוא מאוד חיובי ובעל המוסך (אמנון) לא פעם חסך לי תיקונים גדולים שכבר הייתי בטוח שאין מנוס אלא לבצע אותם.

 

כפי שנכתב לך כאן על ידי אנשים נוספים הרכב שברשותך ידוע כבעייתי ואני בטוח שלא מספר מוסכים סירבו לקבל אותו, ובמידה והיית הולך למוסך המרכזי היית יוצא עם לא פחות מ10000 כך שגם אם היה פגם בהתנהלות המוסך עלייך לקחת אותו בפרופרוציה הרי לא היית מוכן לשלם 3.5K ולקחת רכב שעדיין אינו תקין

 

על פניו נראה שאכן היה פגם בהתנהלות המוסך והיית מציע לדבר עם המוסך ולהגיע איתם להסכמה.

×
×
  • תוכן חדש...