Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הזדמנה לי נסיעה לא עירונית בפנדה (לא קרה מאז שקניתי אותה. דרך אגב זו גירסת ה 69 כ"ס החדשה, אותו מנוע שיגיע בגרסה הבסיסית של הפנדה החדשה שנה הבאה), אז החלטתי לבדוק את צריכת הדלק בכביש המהיר.

 

מחשב הדרך אופס בכניסה לכביש 6, מחלף אייל, והתמונה צולמה ביציאה מכביש 6, במחלף עירון (סה"כ 35 ק"מ):

 

php4QbzNc.jpg

 

(הנסיעה הייתה על 90-100 קמ"ש, נהג בלבד, ללא מזגן - מוקדם בבוקר, היה נעים).

פורסם

הבדיקה הכי מדויקת היא לא לפי המחשב,אתה צריך למלא מיכל,לאפס את המחשב,ולנסוע למשל 4\3 מיכל,ואז לתדלק שוב מיכל מלא,בסוף אתה מחלק את מספר הק"מ שעברת בכמות הליטרים שתידלקת.

 

איני חושב שהפנדה תוכל באמת להוציא 22 ק"מ,לקראת 19-20 זה יותר הגיוני.

 

אגב בירידה המחשב יראה לך 1-50

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כל זה לא מדויק המחשב. יש לתדלק ולחלק במספר הליטרים שתודלקו את מספר הקילומטרים שנסעו.

גם הפנדה 60 כ"ס לא רחוקה מזה, בפועל, עם יותר מ1:20 בכביש מהיר.

משכנתא זה קל

פורסם

מעל 50 קמ"ש הקלילות של הCITY מתנתקת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא משנה מה אני במקומך לא הייתי נוסע עם כפתור CITY לחוץ בפנדה במהירויות כאלה.

 

אני במקומו לא נוסע איתו בכלל.

ההגה גם כך קל, עם סיטי זה בכלל חסר תחושה לחלוטין.

מה עוד, הבנתי שהשימוש המרובה בו הוא הגורם למשאבות ההגה בפיאט להחזיר את נשמתן לבורא.

משכנתא זה קל

פורסם
אין משאבת הגה בהגה כוח חשמלי בפנדה אלא רק מנוע חשמלי עם חיישני מיקום ומחשב שליטה.

בברכה - רפי לין

האם זה כך גם בגרנדה?

פורסם
אין משאבת הגה בהגה כוח חשמלי בפנדה אלא רק מנוע חשמלי עם חיישני מיקום ומחשב שליטה.

בברכה - רפי לין

 

כמובן, טעות סופר.

משכנתא זה קל

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם. רכשתי לאחרונה פיאט פנדה 2012, 69 כ"ס.

רציתי לדעת ממי שרכש/מחזיק ברכב, כמה דלק הרכב צורך לו בנסיעה בין עירונית.

כמובן שהנתונים צריכים להינתן על סמך בדיקה שבוצעה על ידי איפוס המונה וחלוקה של מס' הליטרים, לא על סמך מחשב הרכב.

 

מבדיקה שביצעתי הרכב שלי צורך בסביבות 1:16 בנסיעה בין עירונית בכבישי הצפון. הגיוני? (נתוני יצרן מדברים על 1:25) - או שצריך לבדוק את העניין אחרי שהמנוע קצת ישתפשף (שלי עדיין לא עבר את ה -1,000 ק"מ...)?

פורסם

1-25 אתה לא תגיע,אין מיני שמגיעה לכזאת תוצאה.

אצלי לאחר 10 חודשים של שימוש בעיקר בין עירוני בכביש הררי היא 1-17,16.7 כשנסעתי גם בכבישים פחות הררים למשל ממעלות לקריות היא מגיעה ל 1-18,תדלוק אחרון היה 18.13.

מי שנוסע בעיקר בכבישים מישורים,אפשר לדעתי להגיע ל 1-19,20 אך ל25 אין מצב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שלום לכולם. רכשתי לאחרונה פיאט פנדה 2012, 69 כ"ס.

רציתי לדעת ממי שרכש/מחזיק ברכב, כמה דלק הרכב צורך לו בנסיעה בין עירונית.

כמובן שהנתונים צריכים להינתן על סמך בדיקה שבוצעה על ידי איפוס המונה וחלוקה של מס' הליטרים, לא על סמך מחשב הרכב.

 

מבדיקה שביצעתי הרכב שלי צורך בסביבות 1:16 בנסיעה בין עירונית בכבישי הצפון. הגיוני? (נתוני יצרן מדברים על 1:25) - או שצריך לבדוק את העניין אחרי שהמנוע קצת ישתפשף (שלי עדיין לא עבר את ה -1,000 ק"מ...)?

 

אני אמנם נוסע עם הרכב שלי בעיקר בתוך העיר אבל לאחר 1500 ק"מ צריכת הדלק השתפרה גם בתוך העיר, אז אני מניח שהיא תשתפר לך בהמשך.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי חברים, שאלה לי אליכם...

לחברה שלי יש פיאט פנדה דינמיק שנת 05

היא נוסעת בה 80 אחוז עירוני 20 אחוז בין עירוני (ולא עוברת את ה100 לשעה)

ושמתי לב לאחר חודש של בדיקת ק"מ לליטרים בתדלוק שהרכב עושה ממוצע של 12.5 ק"מ לליטר

זה לא נראה לי הגיוני...הרכב מטופל במוסך מרכזי לפי הספר טיפולים והכל תקין. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

 

שכחתי לציין, הקילומטראז כרגע הוא 110,000 אם זה רלוונטי.

×
×
  • תוכן חדש...