Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנהרות הכרמל לא מוכר במס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפחות לגבי סעיף 4 אני יכול לתקן אותך: שובר תשלום כזה עלול לתפוס אותך גם ב-6. מי שמתכוון לתת בגז, מוטב לו שישתמש באמצעי הגנה (וייז, ולנטיין וכו') ללא קשר לכביש שבו הוא נוסע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד, ברור כי מי שנוסע בכביש 6 איננו מחוסן. יחד עם זאת, מנפיקי השוברים בכביש 6 הינם אנשים אשר בד"כ מקימים את דוכניהם מאחורי שיחים (שלא יחטפו מכת שמש חלילה) וכמותם/תדירותם דלילה בהשוואה לעמדות האוטומטיות בכביש 2.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

היתרון הגדול בעמדות האוטומטיות בכביש היא מיקומם הקבוע בשמש הקופחת לעומת האמבושים שמבוצעים על ידי כחולי המדים שלפעמים בביצועים שלהם לא מביישים את מיטב לוחמי הסיירות המובחרות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בחינם נסעת, האמנם?

1. מהירות הנסיעה (גם אם נתייחס רק למהירות החוקית) איטית יותר ובאופן כללי ניתן להגיע ליעדים רבים מהר יותר באמצעות כביש 6. זמן=כסף. כמה? כל אחד יעיד על עצמו.

2. בקרוב יאריכו את כביש 6 עד סומך. תרצה להגיע לת"א דרך כביש 2? אין בעיה, רק שתצטרך לשרוד את הקריות ואת חיפה בדרך. דלק, בלאי, זמן=כסף.

3. איכותו של כביש 2 אינה שווה לזו של 6. אחר נסיעה בכביש 6 תהיה רענן יותר. לא מהותי ביותר, אך אין להתעלם מכך.

4. פחות רלוונטי, אך בכביש 2, נוסף על כל הצרות קיים גם סיכוי לקבל שובר תשלום מס.

 

ועכשיו כל שנותר הוא לתמחר את כל הסעיפים שציינת כאן , ולבחור באלטרנטיבה הזולה.

אני גר בקריות ולוקח לי 15-40 דקות לחצות את חיפה מקרית ים.

כשהוודאות חשובה אני בוחר במסלול שבתשלום.

בשאר המקרים נערך בהתאם מבחינת לוחות הזמנים.

פורסם
ועכשיו כל שנותר הוא לתמחר את כל הסעיפים שציינת כאן , ולבחור באלטרנטיבה הזולה.

אני גר בקריות ולוקח לי 15-40 דקות לחצות את חיפה מקרית ים.

כשהוודאות חשובה אני בוחר במסלול שבתשלום.

בשאר המקרים נערך בהתאם מבחינת לוחות הזמנים.

אמרת זאת בעצמך. אגב, לחצות את חיפה, אחרי שיצאת מקרית ים, תוך 15 דקות אפשרי רק בלילה ועם קצת מזל.

באמצע היום, כידוע זה יכול לקחת גם שעה וחצי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אמרת זאת בעצמך. אגב, לחצות את חיפה, אחרי שיצאת מקרית ים, תוך 15 דקות אפשרי רק בלילה ועם קצת מזל.

באמצע היום, כידוע זה יכול לקחת גם שעה וחצי.

 

קצת הגזמת . 40 דקות כשיש עומס תנועה ו15 דקות בכביש ריק.

פורסם

תלוי מאין ולאן אתה צריך להגיע. בבור כאשר אני יוצא מהגרנד קניון לכיוון הקריות הני יוצא דרך המנהר, תוך 20 דקות אני חונה בקריה נסיעה דרך נו"ש או הדר תאריך את הזמן בלפחות 10-15 דקות, מה שיעל לי במקרה הטוב במציאת חניה ובמקרה הרע באיחור לעבודה.

כמוכן - כל התנאים של הנסיעה בין חיפה לקריות ולעכו ישתנו במהלך השנה ומשהו הקרובות - עם פתיחתו ההדרגתית של כביש 22 וחיבורו לכביש 23 (באיחור של כמה שנים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתעלק לשרשור ואשמח אם תוכלו להבהיר לי בבקשה.

 

כל מי שיש לו רכב ליסינג מחברה שהוא עובד בה נסיעות בכביש 6 מוכרות במס? זה אומר פחות מס הכנסה?

איך עובד מנוי כביש 6 לרכב ליסינג? צריך לעשות מנוי דרך חברת ליסינג או אפשר לשים פסקל לבד? פסקל ביחד עם הכרה במס זה נשמע מאוד אטרקטיבי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה פשוט מאוד: ברגע שהרכב מתקבל בחברה, החברה עושה לו מנוי בכביש 6 (וידאו/פסקל) והחיובים מגיעים ישירות לחברה.

ככה לפחות זה במקום העבודה שלי. החיובים של כביש 6 כלל אינם מגיעים אלי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אצל אשתי ההסדר אחר - הליסנינג נותן תנאים מינימליים. ההסדר הוא שיש אישור חברת ההחכרה לרשום מנוי פרטי לכביש 6 ולמנהרות הכרמל. הדבר חשוב כיון שהודעת חיוב הנשלחת לחברת ההחכרה תועבר לשוכר הרכב בליווי עמלה בת עשרות שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אלעד וsperial, תודה רבה על המידע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא מבין למה כמו בכביש 6 - אנשים שנוסעים כל יום במשך השבוע במנהרות ...

לא מקבלים הנחה מסויימת על חיוב הנסיעה ?

 

זו הוצאה אדירה !

×
×
  • תוכן חדש...