Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות - פוקוס 2012 2 ליטר טיטניום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם בגירסאות האחרות של הפוקוס יש אותם Roof Reinforcements? אולי אנחנו מסתכלים כאן על טופס סטנדרטי של פיצ'רים, אני לא בטוח שאפילו בארה"ב אפשר להזמין פוקוס עם Load Retention Net לדוגמה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראו כמה LESS יש שם, גם באבזור וגם באזור בטיחות (בנושא כיבוי אש, למשל). תענוג להיות ישראלי.

 

זה אוטוLESS... לצערנו הדגמים שמגיעים אלינו רוב הפעמים הם נחותים (ואני מתכוון אפילו בדברים הקטנים).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

 

תראו כמה LESS יש שם, גם באבזור וגם באזור בטיחות (בנושא כיבוי אש, למשל). תענוג להיות ישראלי.

 

וזה עוד בגירסת הטיטניום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כשאני מנסה להכניס את ה vin שלי לאתר זה נותן לי error :?

 

מוזר מאד. תעלה תמונה של המספר על הרכב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קטן - הרכב אוכל שמן, ולא רק אצלי לפי דיווחיים בפורום בחו"ל.

אחרי 1000 ק"מ הרצה בדקתי שמן והיה כמעט מלא.

עכשיו אני ב-3000 ק"מ, וחסר 3/4 במדיד (לא יודע כמה זה בליטר כי טרם מילאתי).

המנוע עבר בסל"ד גבוה רוב הזמן, אבל באותה מידה הוא עבד ככה בקורולה שהייתה לפני ובמשך 140K לא הוספתי טיפת שמן.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא מעט מנועים צורכים שמן ב 10K הראשונים ואחר כך זה נפסק. אל תתרגש ותמשיך לעקוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קצין הרכב לקחת את הרכב למוסך פורד/מזדה, אמרו לו שרמת השמן תקינה כל עוד הוא בין שני החורים.

הוסיפו 100 גרם לדבריהם.

קיבלתי הוראה לא להוסיף שמן בין טיפול לטיפול, ושאין צורך לבדוק בכלל, רק אם נדלקת נורה.

הקלטתי את קצין הרכב אומר לי את זה בוידאו, אז אני מכוסה :)

 

(בכל מקרה אני אמשיך לבדוק כל 2000 ק"מ בערך, בקצב הזה אני ארד מתחת למינימום הרבה לפני טיפול 15K).

pic.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כל הכבוד על העירנות. זה כמובן חשוב גם לך באופן אישי שלא תיתקע חס וחלילה בלי שמן באמצע הדרך, עם נורה דולקת, כעיצת אחיתופל שקיבלת...

אני הוספתי 1 ק"ג שמן (יקר!) אחרי בערך 7.5K ק"מ ב- GTI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הזמנתי רכב כמו שלך לפני כשלושה חודשים- פוקוס 2.0 ליטר טיטניום 5 דלתות, ואמור להגיע לארץ בשבוע הקרוב.

 

דבר אחד מטריד אותי מאוד, שמעתי שיש רעידות קלות מהגיר- מראשון לשני, ובנסיעה בפקקים. האם זה נכון? בנסיעת מבחן שעשיתי ב1.6 לא הרגשתי את הרעידות. לא הצלחתי עד היום לקבל נסיעת מבחן על ה2 ליטר בב"ש :( צריך לנסוע לת"א בשביל זה. אני מאוד רגיש לדברים קטנים ברכב, ורעידות יפריעו לי מאוד.

 

לפני שאני משלם את כל הסכום וסוגר את העסקה- אודה לך מאוד על התשובה!

פורסם

סחטיין על הסקירה המקיפה ותהנה מהאוטו.

לגבי הגיר, נסה אולי להציף את התלונה על הורדות הילוכים ליצרן או למוסכניק או בפורומים. בסוף כשמצטברות בקשות יש סיכוי שיוציאו עדכון תוכנה.

אני מניח שתוכנות של משפרי רכב יצאו בעתיד ויפתרו את הבעיה אבל הרכב בליסינג אז אני מניח שלא תחליף תוכנה.

 

לגבי האייפון, יש סיכוי שלא הזנת את התנגדות האוויר הנכונה ואת רכות הקפיצים? רכב רך שוקע בהאצה ולכן מכניס סטיה לאייפון ויוצר תחושה בחיישן של תאוצה חזקה מכפי שהיא. התנגדות האוויר תשפיע על הגרף במהירויות של 100 פלוס.

אבל משהו מפריע לי מהסתכלות בגרף כוח-סוס של התוכנה-

נראה שהרכב מגיע לשיא ההספק רק בהילוך שני. יכול להיות שהאוטו לא הצליח להוריד את כל הכוח לכביש בראשון ולכן לא הגיע להספק מקסימלי, אבל הייתי מצפה לראות "פיקים" של שיא ההספק גם בשלישי ורביעי- זהים בערכם להילוך השני.

פורסם
הזמנתי רכב כמו שלך לפני כשלושה חודשים- פוקוס 2.0 ליטר טיטניום 5 דלתות, ואמור להגיע לארץ בשבוע הקרוב.

 

דבר אחד מטריד אותי מאוד, שמעתי שיש רעידות קלות מהגיר- מראשון לשני, ובנסיעה בפקקים. האם זה נכון? בנסיעת מבחן שעשיתי ב1.6 לא הרגשתי את הרעידות. לא הצלחתי עד היום לקבל נסיעת מבחן על ה2 ליטר בב"ש :( צריך לנסוע לת"א בשביל זה. אני מאוד רגיש לדברים קטנים ברכב, ורעידות יפריעו לי מאוד.

 

לפני שאני משלם את כל הסכום וסוגר את העסקה- אודה לך מאוד על התשובה!

 

הגיר ב-1.6 וב-2 ליטר מתנהג אותו דבר, אם לא הרגשת אז אין בעיה.

בגדול הגיר עובד טוב 99% מהזמן בנהיגה רגילה. יש לו פה ושם 'פאלטות' קטנות, בעיקר בתפעול יותר אגרסיבי - למשל כשניסיתי להסתובב מהר עם קדימה/רוורס מהירים, אז קיבלתי זינוקים עם קפיצות וחבטות לפעמים. קרה לי גם שהגיר התבלבל כשהאטתי למהירות של 40-50 בערך ואז נתתי פול גז - הוא נתקע לשניה בניוטרל, הסל"ד עלה למנתק, ורק אז נכנס הילוך שני. זה קרה לי פעם אחת רק.

הוא זוחל יפה בפקקים בלי רעידות, מזנק יפה בעליות בשילוב עם הברקס (HILL HOLD). בסה"כ בשימוש נורמלי הוא מספק את הסחורה. אם אתה נהג נורמטיבי - אתה תהנה מהרכב מאד.

בנהיגה ספורטיבית תובענית יותר - הוא נכשל למדי. בעיקר בהורדות הילוכים כמו שציינתי כבר. הוא גם לא מאפשר להוריד הילוך בסל"ד בינוני-גבוה (למרות שזה בתחום המותר), וגם כשהוא כבר מואיל בטובו להוריד הוא עושה את זה באיטיות, השחרור של הקלאץ' נעשה באיטיות כדי להחליק את ההעברה, במקום למשל לתת גז ביניים כמו ברכבים אחרים.

 

 

ל'נהג רגוע' - אין אפשרות להזין התנגדות אויר ורכות קפיצים, איך בדיוק אתה רוצה להזין את זה ואיך אתה חושב למדוד את זה בפועל ?

אני מניח שהתוכנה יודעת לקחת את התאוצה מצירים אחרים גם ולקזז את ההשפעה של הזוית, למרות שהיא נראית לי ממילא זניחה יחסית. אחרי שעדכנתי את המשקל האמיתי כולל את שלי, קיבלתי הספק סביר יחסית של 150-160 כ"ס. ה-0 ל-100 ממשיך בעקביות להיות סביב 8.5 שניות, אבל עוד לא עשיתי את זה מדעי מספיק לטעמי. צריך למצוא לזה זמן וכביש מתאים.

לגבי הפיקים - אין לי מושג, אבל בכל מקרה הסוף של רביעי זה ב-180 קמ"ש בערך, והמדידה לא הגיעה לשם.

 

אגב - בנהיגה שלי צריכת הדלק ממשיכה להיות סביב 1 ל-7.5-8 באופן עקבי (יש גם תאימות בין המחשב למציאות).

הממוצע המדווח לרכב הזה בעולם (ממוצע ממשתמשים בפועל על מאות אלפי ק"מ במצטבר) הוא סביב 1 ל-13.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...