Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות - פוקוס 2012 2 ליטר טיטניום


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 4367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיבלנו שבוע שעבר את הפוקוס החדשה, מנוע 1.6 סדאן

 

גם אני נתקל בבעיות בגיר..

 

יש קפיצות ומעבר לא נעים בין הילוך ראשון לשני, ובמהירויות נמוכות גם מרגיש קפיצות

 

ידוע כבר עדכון תוכנה רשמי?

 

מה עושעים עם זה? לחכות שהגיר ילמד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קשה להבין אם מה שאתה חווה זה בגדר הנורמלי לגיר הזה, או בעייתי במיוחד.

שווה לך להתלונן במוסך, שיתחברו למחשב ויבדקו אם יש עדכון תוכנה.

אין 'עדכון רשמי', זה נעשה לפי דרישה בחיבור לגיר, זה מה שאמרו לי במוסך.

אני מתכוון ללכת עם הרכב שלי למוסך ולנסות לעשות עדכון שבוע הבא.

תנסה לנהוג במצב S גם - אני מעדיף אותו באופן אישי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להבין אם מה שאתה חווה זה בגדר הנורמלי לגיר הזה, או בעייתי במיוחד.

שווה לך להתלונן במוסך, שיתחברו למחשב ויבדקו אם יש עדכון תוכנה.

אין 'עדכון רשמי', זה נעשה לפי דרישה בחיבור לגיר, זה מה שאמרו לי במוסך.

אני מתכוון ללכת עם הרכב שלי למוסך ולנסות לעשות עדכון שבוע הבא.

תנסה לנהוג במצב S גם - אני מעדיף אותו באופן אישי.

 

 

גם במצב S כשאני מאט נניח לקראת רמזורים הרכב קופץ כזה, ובכללי כשאני מוריד רגל מהגז הרבה פעמים יש תחושה כאילו הרכב בולם.. המהירות ישר יורדת משמעותית לדעתי.. ברכבים אחרים הרכב ממשיך עם הכוח של ההאצה.. יש ממש תחושה של בלימה

 

וכמו שציינו פה, בכל מיני מצבים ישנן חבטות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מפחיד אותי כל הסיפורים שלכם על תיבת ההילוכים...:cry:

אחרי הרבה שיטוטים,נבירות וחיפושים התבייתתי על הפוקוס החדשה.

בנסיעת המבחן הראשונה חשכו עיניי ונפלו פני. הכל רמזור או האטה היו ויברציות מאוד מורגשות. כששאלתי את איש המכירות שהיה איתי הוא הגיב בפרצוף של "אני לא מרגיש כלום..."

חזרתי הביתה בשוק. כמה ימים אח"כ, נסיעת מבחן על דגם 2000 סמ"ק שם לא הורגשו ויברציות בכלל (והרכב התנהג הרבה יותר נחמד...).

נסיעת מבחן שלישית ! ב-1600 סמ"ק אבל ברכב אחר ושוב נעלמו הויברציות.

מאוד מוזר.

לפחות הבנתי איזה מנוע אני רוצה ושלי כבר הגיעה לנמל.

אתם ממליצים להכניס אותה ישר למוסך לבדיקה של תוכנת הגיר ?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מפחיד אותי כל הסיפורים שלכם על תיבת ההילוכים...:cry:

אחרי הרבה שיטוטים,נבירות וחיפושים התבייתתי על הפוקוס החדשה.

בנסיעת המבחן הראשונה חשכו עיניי ונפלו פני. הכל רמזור או האטה היו ויברציות מאוד מורגשות. כששאלתי את איש המכירות שהיה איתי הוא הגיב בפרצוף של "אני לא מרגיש כלום..."

חזרתי הביתה בשוק. כמה ימים אח"כ, נסיעת מבחן על דגם 2000 סמ"ק שם לא הורגשו ויברציות בכלל (והרכב התנהג הרבה יותר נחמד...).

נסיעת מבחן שלישית ! ב-1600 סמ"ק אבל ברכב אחר ושוב נעלמו הויברציות.

מאוד מוזר.

לפחות הבנתי איזה מנוע אני רוצה ושלי כבר הגיעה לנמל.

אתם ממליצים להכניס אותה ישר למוסך לבדיקה של תוכנת הגיר ?

אני לא יודע אם אתם חולי פרקינסון או משהו אבל איזה ויברציות אתם לעזאזל מרגישים?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי בגירסת הליסינג 1.6, לא התחברתי לרכב הזה בכלל.

הישיבה מקדימה כל כך צפופה, אין מצב לשבת בנוח(הדשבורד גולש מדי לכיוון המושב, הוא ענק), מאחורה בכלל שלא לדבר.

המנוע מרגיש חנוק וצועק, בידוד לא מרשים מעל 100 קמ"ש, בגאז' לא גדול במיוחד.

לא הבנתי מה מוציאים בה.

תקישב גמאני אמרתי את זה בהתחלה קודם כל מר סובארו היקר אני אהיה רגוע אבל אתה יודע מה יש לי להגיד :? צריך לבוא בגישה טובה לאוטו ביום רגוע ולשבת לאנישם שמנים מקדימה המצב יהיה לא טוב אבל בכללי זה אחד הרכבים הטובים בתחום המשפחתיות כיום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם אתם חולי פרקינסון או משהו אבל איזה ויברציות אתם לעזאזל מרגישים?!

 

עדיין לא הובחנתי כחולה, אבל בזמן עמידה ברמזור היו ויברציות שהורגשו מאוד. אני אישית מאוד הוטרדתי מזה.

ב-1600 סמ"'ק אחרת שנסעתי עליה גם היו ויברציות אבל פחות מורגשות.

לא יודע אבל מטריד.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי - אתה מדבר על ויברציות בעמידה סטטית ? לא בזחילה בפקק אפילו ?

אם ככה - זה ממש לא קשור לגיר כי הוא אמור להיות בניוטרל במצב כזה, אז הויברציות הן מהמנוע, וזה לא משהו שאני נתקלתי בו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שכל הדברים האלה קוראים בפורד (רעידות בגיר, קרקושים והתקנות בשרשור אחר), כי אם זה היה קורה לאיזו VW, כבר לא היה מקום בשרשור הזה מרוב השמצות וטענות שהטכנולוגיה צעירה מידי ובוסרית...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי - אתה מדבר על ויברציות בעמידה סטטית ? לא בזחילה בפקק אפילו ?

אם ככה - זה ממש לא קשור לגיר כי הוא אמור להיות בניוטרל במצב כזה, אז הויברציות הן מהמנוע, וזה לא משהו שאני נתקלתי בו.

 

רמזור ותחילת תנועה היה מאוד מורגש.

היה קיים ברכב אחד מתוך שלושה שנסעתי עליהם.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שכל הדברים האלה קוראים בפורד (רעידות בגיר, קרקושים והתקנות בשרשור אחר), כי אם זה היה קורה לאיזו VW, כבר לא היה מקום בשרשור הזה מרוב השמצות וטענות שהטכנולוגיה צעירה מידי ובוסרית...

על זה נאמר - זה נבלה וזה טריפה.

הגירים של VW הלכו לעולם הבא בקצב רצחני, ושילוב עם שנתיים אחריות לא הוסיף בריאות לקונים הפריירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע האם יש אופציה לגיר ידני ברמת אבזור ספורט או טיטניום?

ומה בעקרון ההבדלים בין גרסת הספורט לטיטניום? האם דגם הספורט מגיע עם מערכת סוני בדומה לטיטניום?

תודה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר ידני קיים רק ב1.6 או בגרסת טרנד או בספורט, או ב1.6 אקובוסט שבא רק בטיטניום.

ההבדלים בין הספורט לטיטניום לא קריטיים לדעתי :

 

1. חישוקים שונים וגדולים יותר (לטעמי דווקא ה-16 בספורט יותר יפים).

2. התנעה ללא מפתח (גימיק מיותר).

3. גג שמש.

4. כוונון נוסף לכיסא - תמיכת מותניים (לא קריטי).

5. תאורת LED פנימית, תאורת אוירה (נחמד אבל גם לא קריטי).

6. תא עילי למשקפי שמש.

7. תאורה במגן שמש (חשוב למדי, בעיקר לנשים).

 

מערכת השמע זהה, כמו כל שאר הדברים שלא ציינתי.

הטיטניום לא קיים ב-1.6, והספורט לא קיים ב-2.0 או באקובוסט, אז קודם צריך לבחור מנוע ואז הבחירה כבר נעשית בין הטרנד לגרסה המאובזרת שזה ספורט או טיטניום בהתאם למנוע.

מה ששמתי לב פתאום שאת הטורר (סטיישן) אי אפשר לקבל ב1.6 עם גרסה מאובזרת, רק טרנד, או 2.0 עם טיטניום. חבל..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפוקוס שלנו אין שום ויברציות. הרכב עומד בדממה מוחלטת.

לא אומר שאין פה ושם איזה השתהות של התיבה, איזה גמגום קטן. יש, בוודאי שיש. אבל אולי כיון שאני נוהג בעדינות, לא הבחנתי בכלל במכות, רעידות או שאר מרעין בישין.

יכול להיות שנהגת על רכב לא תקין. לא יודע.

לא יודע לגבי הגירים של VW. מוניטין האמינות שלהם... ובכן זה נושא לשרשור שלם בפני עצמו. לגבי הPS של פורד, נדע בקרוב.

או שיתברר כטוב יותר ואמין יותר, או יתברר כאוסף של בעיות. את התשובה לאחד אנחנו יודעים, לגבי השני נחיה ונראה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...