שלום,
עשיתי בדיקה לרכב שעלתה יפה, ומחר כנראה תהיה העברת הבעלות.
דבר אחד נשאר בעייתי והוא שברישיון הרכב, הסעיף "בעלים קודמים" ריק (ולא, אין היסט בהדפסה, הכיתוב מופיע ואין בסמוך אליו כל מס').
לפי בעל הרכב הוא הבעלים הראשונים של הרכב, ואף הציג בפני את תעודת הקניה של הרכב שרשומה על שמו.
האם ניתן לאמת את מס' הבעלים בסניף הדואר אליו הולכים לצורך העברת הבעלות או שחובה להגיע אל משרד הרישוי?
עוד בנושא, אילו חותמות צריכות להיות על רישיון של רכב שטרם עברה שנה מתאריך עלייתו על הכביש.
הרצתי חיפוש בפורום, אך מצאתי רק הודעה אחת שנוגעת לנושא, וזו לא ענתה לשאלתי.
תודה מראש,
אלמוג.