Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רציתי לדעת מה המשמעות שהצמיגים שמגיעים בסוויפט הידנית החדשה (2012) הם 175-65-15 לעומת 185-55-16 בגירסה האוטומטית.

 

1. מה יהיו ההבדלים בין שתי המידות ב-2 הגירסאות של הרכב?

2. בלי השוואה לדגם האוטו', 175-65-15 יכול לספק אחיזה גבוהה? (אם אני לוקח לדוגמה סיאט איביזה, סקודה פאביה, פורד פיאסטה וסופרמיני אחרות, איך הסוויפט תהיה לעומתן?)

 

תודה

פורסם

175 לעומת 185 אין הבדל עצום, כמו תמיד, צמיג רחב יותר מרעיש יותר, אך יציב יותר עם יכולת בלימה חזקה יותר אך גם בזבזן.

לגבי חתך, 65 מעט גדול מ55 כך שההבדל הוא בעיקר נוחות הנסיעה. בכל אופן גם 55 זה גדול מספיק...

לדעתי הרעיון פה הוא חסכון במחיר בגלל גודל הג'אנט (15) לכן נמכר עם הגרסה הזולה...

האחיזה תהיה סבירה אל תצפה למשהו מיוחד.

פורסם

175 לסופר מיני, זה אומר שבדגם הקודם קצת הגזימו ושמו מידה זהה למה שיש לי במכונית המשפחתית הגדולה מלפני עשור.

זה גם אומר שרוצים למכור את האוטו בזול יותר, ומפחיתים במימד השופוני. רכב ידני גם שוקל משמעותית פחות.

וגם זה אומר שכשתרצה להחליף צמיגים תשאר עם 150 ש"ח עודף בכיס.

פורסם

היתרון הוא אחיזה יותר טובה. החסרון הוא מחירם, ותצרוכת דלק.

כל רכב יכשל במצבי קיצון (למשל בלימה בסיבוב במהירות גבוהה, כביש רטוב) בצמיגים רחבים יותר ההחלקה תהיה במצבים קיצוניים מעט יותר. את החסרונות כבר רשמתי. לחתך נמוך תוסיף נוחות מופחתת.

פורסם

תלוי לאיזה מטרה אתה קונה את הרכב, ואם הדגם הספציפי מגיע עם מידות אחרות - תמיד אפשר להחליף אח"כ...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

להחלפת הצמיג במידה הצרה בצמיג איכותי ודביק יותר (tradewear נמוך יותר) תהיה השפעה גדולה יותר על האחיזה וההתנהגות מאשר הגדלה במידה אך שימוש בצמיג פחות איכותי

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

כן אבל להחליף 4 צמיגים וג'אנטים זה הרבה כסף

 

מחפש רכב מהנה לנהיגה שיודע גם לפנות בצורה טובה, לא חורך אספלטים או משהו כזה, רק אוהב לנהוג

פורסם
להחלפת הצמיג במידה הצרה בצמיג איכותי ודביק יותר (tradewear נמוך יותר) תהיה השפעה גדולה יותר על האחיזה וההתנהגות מאשר הגדלה במידה אך שימוש בצמיג פחות איכותי

 

כלומר שימוש בצמיג טוב במידות הצרות יותר יתן אפקט דומה כמו צמיגים 185 עם צמיג בינוני? זה באמת נכון?

פורסם

מהנסיון שלי עם סוויפט (לפחות 2008 ) יש לו שילדה בין הנחמדות בקטגוריה

שלא מפחדות גם לקשקש בזנב כשצריך...

שילדה מאוזנת וצמיגים איכותיים יותר מעניינים מאשר רוחב הצמיג, במיוחד כשההבדל במידות הוא זניח כמו פה.

אתה תמיד תוכל למכור את הנוכחיים ולקנות כאלו של הגירסא האוטו' מבלי להוסיף יותר מדיי כסף.

פורסם

זה לא סיפור יקר? להחליף 4 צמיגים+ג'אנטים+לאשר ברישיון?

 

אני מדבר על רוחב הצמיג גם מבחינת אחיזה בפניות כמו שרשמת אבל גם מבחינת הבלימה

פורסם

כלכלית - בטוח זה לא משתלם. אולי באולם התצוגה יסכימו להחליף לך את הגלגלים במעמד הקנייה במקום הנחה מקובלת, בטח אם יש להם איזה סט כזה שיוכלו לארגן.

אני מניח שמבחינת תאימות (מפתח חורים/היסט) התאימות מלאה.

 

העניין הוא שהיבואן מזמין חבילה מסויימת. נסה לקנות שלדה בנפרד, מנוע גיר וכו' ותכפיל את מחיר הרכב פי 3 לפני הרכבה.

 

פה יש לך אפשרות מראש לבחור את החבילה שמוצאת חן בעיניך. הבדלים תהומיים כנראה שלא יהיו בין התחושה במידות השונות של הצמיגים.

פורסם

שאלתי ואמרו לי שהאופציה לשנות את המידה באופן כללי קיימת אבל לא אצלהם בסוכנות, רק באופן פרטי.

 

כל השאלות שלי נובעות מזה שאני מפחד לקבל את הרכב ולגלות שהוא לא בולם כמו שצריך או מאבד אחיזה מהר מדי

×
×
  • תוכן חדש...