Jump to content

avuhg1

  • פרסום הודעות

    154
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות avuhg1

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. kompy המון תודה הצלחתי להחליף:)
  2. שלום לחברי הפורום, המחזיר אור השמאלי בטמבון האחורי שלי נשבר במאזרה 3 2011. האם אפשר לבצע את ההחלפה לבד? או שכדי להחליף את המחזיר אור יש לפרק את הטמבון? תודה לעוזרים.
  3. דניאל תודה על העזרה:) אני רוצה לנסות לפתור את הבעיה בעצמי.. האם יש דרך לבדוק לבד מתח קבוע לבית מתגים? תודה לעוזרים.
  4. האם זה רלוונטי גם לכל המזדות מדור שלישי 2013-2019? איזה רכיב מחליפים?
  5. תודה על המידע איציק. אני מתכוון בשורה התחתונה שהרפידות המקוריות יותר "נושכות" לעומת התחלפיות בדגם הנ"ל. מספיק לגעת קצת בדוושה וכבר יש תגובה חזקה. אכן ההבדל עצום. מבחינת רעשים לא היו גם בתחלפיות, וזאת הנקודה החיובית היחידה שהייתה להם. אם הייתי יודע מראש שיהיה כזה הבדל מלכתחילה הייתי הולך על המקוריות. וכן החלפתי בסוף למקוריות.
  6. עדכון: אז היום הלכתי למוסך הוא פירק את הגלגלים, והצלחות היו המצב טוב. הותקנו לצורך בדיקה רפידות מקוריות ב4 הצלחות במקום הרפידות של hi-q ולאחר מכן ההרגשה של הבלימה השתפרה פלאים. הרפידות של hi-q פשוט הרבה יותר רכות מהמקוריות כנראה בדגם הזה יותר. תודה לכולם על העזרה חברים.
  7. תודה על ההעצות חברים. אני אבקש מהמוסך לבצע ניקוז אוויר כדי להיות בראש שקט. באיזה שיטה הכי עדיף להגיד למוסך לבצע את זה בלי לגרום נזק?
  8. הרפידות שהתקינו בכל הצלחות הם של חברת hi-q. לפני זה היו מותקנות רפידות מקוריות והבלימה הייתה מצוינת. פעם ראשונה שאני מתקין רפידות של hi-q הרפידות של החברה הזאת בדרך כלל מאוד רכות?
  9. ראשית תודה רבה לכולם על העזרה:) אוקיי, אני אבדוק כאשר הגלגלים בחוץ אם יש מדרגות על הצלחות ואעדכן. האמת בכל הרכבים שהיו לי, תמיד חרטו לי או החליפו צלחת כאשר החליפו רפידות. במקרה הזה, המסוכניק ישר טען שאין צורך לחרוט או להחליף. האם בדרך כלל נהוג לבצע חריטה או להחליף צלחות או שיש מקרים שלא? לגבי ניקוז אוויר באיזה שיטה הכי עדיף להגיד למוסך לבצע את זה בלי לגרום נזק?
  10. הכוונה שאם לפני ההחלפה מספיק שהייתי לוחץ קצת על דוושת הבלם, כבר הייתי מקבל בלימה טובה. והיום לאחר ההחלפה אני צריך ללחוץ עד הסוף את הדוושה בשביל להרגיש בלימה סבירה. זאת אומרת לבצע ניקוז ואז לבדוק אם יש שיפור? אני אנסה מחר לצלם תמונה.
  11. אוקיי תודה אני אבדוק את מה שציינת עם מוסך אחר. האם לי יש דרך לדעת אם יש אוויר במערכת?
  12. בוצע רק החלפת רפידות, המכנואי טען שאין צורך לחרוט.
  13. לא נגעו הנוזל הוחלף לפני שנה במסגרת טיפול במורשה יבואן. קן הנוזל נמצא במקסימום. הבעיה התחילה רק אחרי החלפת רפידות לפני חצי שנה. לפני זה הרכב היה עם רפידות מקוריות, פשוט הם כבר היו בלי בשר אז החלפתי. אבל עדיין כושר הבלימה היה חזק בהרבה.
  14. כן הצלחות תקינות. אבל צריך ללחוץ את הדוושה ממש עד הסוף כדי לקבל בלימה מה שלא היה לפני. זה הגיוני שזה בגלל רפידות או שלחפש את הבעיה בכיוון אחר?
  15. שלום לכל חברי הפורום, ברכב של אימי מסוג מאזדה 3 2011 בוצע החלפת של רפידות מסוג hi-q מקדימה ומאחורה. לפני חצי שנה ההחלפה בוצעה מאז הרכב עבר עוד 4k קילומטרים. מאז ההחלפה הברקסים הרגישו מאוד רכים, כמובן שישר חזרתי למוסך הוא אמר לי לנסוע קצת וכנראה זה יסתדר לבד. עד היום הבלמים מרגישים רכים ואני חושד שהרפידות פשוט לא מתאימות לרכב. מישהו נתקל בתופעה שרפידות לא מקוריות גורמות לברקסים להרגש רכים ברכב הנ"ל? אציין שלפני ההחלפה היו רפידות מקוריות וכל בלימה הייתה מאוד חזקה אפילו שהרפידות היו בלי בשר.
×
×
  • Create New...