Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעלי הונדה FRV התפקדו! [בירור על תקלה]


motik
שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עם היכרות קצרה שלי עם התיבות הילוכים למיניהן של הונדה, וגם חיפשתי את הישנות התקלה בפורום יעודיים בחו"ל

 

הבעיה היא ככל הנראה בשמן גיר שהוא לא של הונדה.

 

לדוגמא ב CRV על כל השנים שלהם , חובה להשתמש בשמן גיר honda ATF-Z1 כן לתיבת הילוכים והן לדיפרנציאל אחורי.

 

שימוש בכל שמן אחר, מוריד משמעותית מחיי המכלולים ויכול לגרום לנזק לגיר.

 

תנסה להזמין 9 בקבוקי ליטר של השמן הנ"ל ולהחליף את השמן 3 פעמים [על מנת להיות בטוח שכל טיפת שמן ישן הוחלפה]

 

כלומר, החלפה ראשונה, סיבוב קצר עם מעבר על כל ההילוכים

עוד החלפה, וכו' 3 פעמים.

 

הגירים של הונדה זה סיפור

איך אני מחליף את כל השמן? אני צריך ליפט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש בו מדובר הוא רעש רגיל בתיבה אוטומטית. יש שהוא חזק יותר ויש שהוא לא יותר מהמיה חרישית. עוצמתו תלויה בעיקר ברגישות הנהג. דומה מאוד באופיו וגם בסיבות לו לזמזומו של מדחס טורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 הבעיות שציינו כאן קורות גם בקורולה 2005 - הדרדרות לאחור ורעש יבבה (מין שריקה מציקה כזאת,לא משהו עצבני אבל בכל זאת) בין מהירויות מסויימות - (כעיקרון בין 90-110). רק רציתי לציין שזו לא בעיה רק ב-FRV, או בהונדה בכלל. :roll:

זו בעיה ספציפית לקורולה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חסר רכבים (אוטומט) שמדרדרים אחורה. ככה שזו לא בעיה ספציפית בקורולה שלנו. השריקה יכול מאוד להיות שכן.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש בו מדובר הוא רעש רגיל בתיבה אוטומטית. יש שהוא חזק יותר ויש שהוא לא יותר מהמיה חרישית. עוצמתו תלויה בעיקר ברגישות הנהג. דומה מאוד באופיו וגם בסיבות לו לזמזומו של מדחס טורבו.

 

כן גם אצלי בשני הרכבים (שנות ה80 גי אם סי ומרצדס) יש את הרעש כאשר מגיע הילוך רביעי יש רעש כמו של מיסב גלגל אבל ממש חלש רק אם נוסעים על80 בערך שומעים אותו אם מתרכזים.

 

הרבה מוסכניקים אמרו לי שזה מהדרישפאט או מהדפרנציאל(המרצדס חצתה מזמן את קו ה1.000.000 והגיאם סי רק ב140K)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש בו מדובר הוא רעש רגיל בתיבה אוטומטית. יש שהוא חזק יותר ויש שהוא לא יותר מהמיה חרישית. עוצמתו תלויה בעיקר ברגישות הנהג. דומה מאוד באופיו וגם בסיבות לו לזמזומו של מדחס טורבו.

רועי, אתה בעלים של FRV?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם היכרות קצרה שלי עם התיבות הילוכים למיניהן של הונדה, וגם חיפשתי את הישנות התקלה בפורום יעודיים בחו"ל

 

הבעיה היא ככל הנראה בשמן גיר שהוא לא של הונדה.

 

לדוגמא ב CRV על כל השנים שלהם , חובה להשתמש בשמן גיר honda ATF-Z1 כן לתיבת הילוכים והן לדיפרנציאל אחורי.

 

שימוש בכל שמן אחר, מוריד משמעותית מחיי המכלולים ויכול לגרום לנזק לגיר.

 

תנסה להזמין 9 בקבוקי ליטר של השמן הנ"ל ולהחליף את השמן 3 פעמים [על מנת להיות בטוח שכל טיפת שמן ישן הוחלפה]

 

כלומר, החלפה ראשונה, סיבוב קצר עם מעבר על כל ההילוכים

עוד החלפה, וכו' 3 פעמים.

 

הגירים של הונדה זה סיפור

 

אם החלפת שמן הייתה פותרת את הבעיה הם לא היו מציעים לי להחליף תיבה.......

 

בכל מקרה, אני כרגע יושב על הגדר וממתין לשמוע על הצלחה/כשלון של החלפת תיבה ב FRV אחר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם!

 

אני מקפיץ מחדש את השרשור לעדכונים והתייעצויות...

לפני כחצי שנה הונדה החליפו לי את הגיר לגיר חדש.

בתחילה הרעש לא נשמע, לאחר כ50 ק"מ הרעש התעורר לחיים (גם כאשר הרכב היה חדש הרעש נשמע רק לאחר כמה עשרות ק"מ).

מאז עברתי כ 13K ק"מ והרעש מציק בטירוף!!

בקיצור, לאחר כ 5 חודשים של מריחות מצד מחלקת השירות של הונדה (כולל פיצוי "סתימת פיות" של איזה אביזר מאעפן בשווי כמה מאות שקלים), קיבלתי את התשובה הבאה:

 

"תלמד לחיות עם הרעש"

 

לא יאומן.

בינתיים כבר איגדתי איתי עוד 2 בעלי FRV הסובלים מאותה בעיה, הם עדיין לא פנו להונדה, עדיין לא החלטנו כיצד לנהוג.

מחר אני מגיע למוסך לקבל מסמך רישמי שיעיד על מהות החלפת הגיר.

אני ממש מרוצה מהרכב ורואה את עצמי נשאר איתו בשנים הבאות. לא מחפש פיצויים רק רוצה שהרעש יעלם!

מה אתם מציעים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא יודעים איך לפתור את הרעש.

את זה הבנו כבר.

 

אז לדעתי האופציות העומדות לרשותך הן:

1. תלמד לחיות עם הרעש.

2. פנייה ליצרן אולי תביא לפתרון.

3. תביעה. תישאר עם הרעש אך תפוצה בגין הטיפול הלקוי של היבואן.

 

אין מה לעשות.

היבואן הראה לך באופן ברור כשמש שהוא רוצה לטפל ברעש אך אינו יודע איך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זו תקלה כללית בכל הFRV שקיימות (כתבת שאיגדת איתך עול 2 בעלי FRV, אני מניח שעל אותה תקלה),

אז מן הסתם זה פגם במכונית, או בתכנון, או תקלה בסדרה אחת או משהו כזה.

אם זה תקלה בכל הFRV, אז אין שום דבר שהם (היבואן ומוסכיו) יכולים לעשות לגבי זה.

אולי אתה יכול לתבוע אותם בגין טיפול לקוי, אבל אין מה לעשות עם הרעש.

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש את אותה שריקה, וגם בשתי FRV שבדקתי.

הרעש נשמע בעיקר בין 90 ל 110 קמ"ש .

 

אחלה רכב, אבל לרגישם, השריקונת מעצבנת (רוב הנהגים והנוסעים לא שומעים אותה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר אמרו לכם שגיר ידני \ DSG הם המוצלחים ביותר ? יש אנשים עצלנים שמתעסקים עם השטויות שהפחטומתית שלהם עושה, אבל כשהם נוהגים על רכב מקביל עם גיר ידניף פתאום הם בוכים בלילה "למה למה ?".

וברצינות, חכה עוד 500 ק"מ, תן לגיר עוד מעט לעבוד ולהתאפס על עצמו, ואם הרעש לא יעבור, אז לך ותן להם להחליף את הגיר, איתו תעשה 1000 ק"מ, אם הרעש עדיין יהיה, לדעתי, פנה להונדה העולמית ותדרוש טיפול בבעיה הזאת.

תשאל אנשי מקצוע מוכרים מה דעתם ומה גורם לרעש הזה ולאיבוד הכוח, ושאל אותם אם הדבר יכול להזיק לגיר.

קח ממנו טופס אשר מנסח את דעתו על התקלה, ותשלח להונדה ולנציגות שלה בארץ.

אם לא יצליחו לטפל לך ברכב, לדעתי תתחיל בפניות משפטיות.

אבל, תעשה הכל כדי לא להגיע למצב כזה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש את אותה שריקה, וגם בשתי FRV שבדקתי.

הרעש נשמע בעיקר בין 90 ל 110 קמ"ש .

 

אחלה רכב, אבל לרגישם, השריקונת מעצבנת (רוב הנהגים והנוסעים לא שומעים אותה)

 

אני פונה אליך בפרטי, לא יודע מה איתך, אבל לא מתכוון להרפות מהונדה.

 

וברצינות, חכה עוד 500 ק"מ, תן לגיר עוד מעט לעבוד ולהתאפס על עצמו, ואם הרעש לא יעבור, אז לך ותן להם להחליף את הגיר, איתו תעשה 1000 ק"מ, אם הרעש עדיין יהיה, לדעתי, פנה להונדה העולמית ותדרוש טיפול בבעיה הזאת. תשאל אנשי מקצוע מוכרים מה דעתם ומה גורם לרעש הזה ולאיבוד הכוח, ושאל אותם אם הדבר יכול להזיק לגיר.

תקרא מה שכתבתי בהקפצה האחרונה, אני נוסע עם הגיר החדש כבר 13K ק"מ. ובלי קשר, אין שום ירידת כוח.

 

בכל מקרה אשמח אם יפנו אלי עוד בעלי FRV לצורך פנייה מסודרת ורבת משתתפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...