Jump to content

baSS4

  • פרסום הודעות

    250
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות baSS4

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. כן. אין נזילה בבדיקת לחץ, רק בנסיעה לאורך זמן פלאנצ מתחבר לבלוק מנוע מצד אחד, ולמספר צינורות מצד אחר. הוחלף לחדש.. לא ראיתי סדק בבלוק בזמן הפירוק. מי דורש?
  2. שבוע טוב ומבורך ביונדאי i30 שנת 2009, 210000 ק"מ, נזילת מים באיזור פלאנז' מים מעל הגיר, הוחלפו צינורות, פלאנצ' מים חדש מקורי עם הגומיות הישנות וסיליקון ויקטור ריינז. בכל פעם שטיפלתי בתקלה הכל היה בסדר למשך יום או יומיים ולאחר מכן חוזר לנזול. אין לחץ בצינורות. פקק רדיאטור הוחלף גם לחדש מקורי. מאבד הרבה מים כבר תקופה ארוכה ואין לי מושג למה התקלה חוזרת שוב ושוב. צאנס אחרון לפני שהחברה זורקת אותי (האוטו שלה) או שמוכרים את האוטו ומפסידים הרבה כסף. למישהו יש רעיון?
  3. אני מבאר שבע. אם יש מישהו באמת אמין ומקצועי אני אשמח.
  4. כבר 3-4 גלון חור עגול ויפה, לחלוטין נראה מתוכנן ולא שבור או משהו כזה. החור הזה נמצא בדופן המיכל שצמוד לדופן תא המנוע עליו המיכל מותקן. בחלק העליון ביותר. רחוק מאוד מקו המים. בוצעה בדיקה בלחץ- תקין. שטיחים לא רטובים. לסתום את החור וזהו? לא צריך להיות שם נשם אולי? בדגם הזה יש צינור אחד בלבד שמגיע מהרדיאטור למיכל. אין צינור חזרה. ד"א הוחלף גם פקק רדיאטור.
  5. שלום רב, ביונדאי I30 2009 200,000 ק"מ התחיל לפני כמה חודשים איבוד מים קבוע, לאחרונה הגיע לליטר~ בשבוע. המים נגמרים קודם כל במיכל עיבוי, ואחר כך ברדיאטור. אין סימני נזילה. אין מים בשמן\שמן במים. פירקתי את המיכל עיבוי ויש חור בקצהו העליון שנראה שאמור להיות כך. האם אמור להיות שם פקק\צינור משהו אחר? יכול להיות שמשם נגרם איבוד מים כזה גדול? מצורפת תמונה. דרך אגב- הוחלף פקק חדש לרדיאטור עצמו בחשד לעייפות הקפיץ הפנימי. בוצעה בדיקת מערכת קירור בלחץ ויצא תקין.
  6. כמה יעלה? לא יודע, תעשה לבד. אתה צריך לפרק פילטר אוויר, משהו כמו 3 ברגי 10 ממ, כדי לקבל גישה למצערת, משם נקה אותה חיצונית ופנימית עם ספריי קרבורטור, מברשת שיניים ישנה וסמרטוט. ממליצים גם להניע את הרכב ולרסס ספריי קרב׳ כשהמנוע מונע במשך כמה דקות בכל תחומי הסל״ד. אחרי שסיימת עם הניקוי יש לבצע איפוס מצערת, שזה רק מוסכניק יכול לעשות בהתחברות למחשב הרכב, על פי רוב הדעות. ישנה שיטה, שלא מוכחת (לי זה עבד), אחרי הניקוי לנתק מינוס ופלוס מהמצבר, להצמיד אותם לכמה שניות, אחר כך לחבר ולפתוח סויץ׳ בלי להניע. בזמן זה נשמעים מהמנוע תקתוקים מהמצערת, ולאחר שהם מפסיקים (כ 3 דקות) יש להניע. רק תעדכן אותנו(;
  7. לפולו מהשנתון הזה יש מצערת ידועה לשמצה, שמתלכלכת, נסתמת, וזה מגיע עד למצבים שרכב נכבה בעמידה ואפילו בהאטה. רצוי בנוסף לבדיקת מע׳ ההצתה לנקות מצערת ולאפס את המחשב. חפש בגוגל - TBA, throttle body alignment.
  8. לפי התקלה והתיאור- תערובת עשירה מדי. הריח כנראה מגיע מהאגזוז - דלק שלא נשרף. יכול להיגרם מעודף דלק (מה שלא סביר אם לא ביצעת שינויים ברכב), או מחוסר באוויר. יכול להיות שהפילטר אוויר נסתם, יכול להיות שמשהו בהזרקה השתבש. במקומך הייתי מנקה היטב את הפילטר.
  9. אני רוצה לשפץ סטרטר בפיאט פונטו 96', איפה אפשר למצוא חלקים לשיפוץ באיזור ב"ש?
  10. אחרי החלפת מצערת עשית ריסט/כוונון של המצערת דרך המחשב? אפשרי דרך מחשב הרכב, או דרך טקס מפוקפק של ניתוק מצבר+ הצמדת כבל פלוס למינוס (מרוקן את הסוללה של המחשב), לאחר מכן לפתוח סויץ׳ ולהמתין 3 דקות שבהן אתה אמור לשמוע כל מיני רעשים בעת כיוונון המצערת. תהליך זה נקרא באנגלית TBA - throttle body alignment. בוצע בפולו של חבר לאחר ניקוי עם ספריי קרבורטורים, ונראה שפתר את הבעיה.
  11. אולי נזילת שמן מהתא כפפות. סתם סתם- הדבר היחיד שיש בדשבורד זה רדיאטור חימום, תבדוק אותו, תשחק עם הברז חימום וכו׳.
  12. תודה חברים, על פניו זה נשמע הכי פשוט, כנראה שלא. לגבי שיפורים לGT-זה מנוע 1400 לא? איך זה יתאים לי?
  13. אי אפשר ״לעבוד״ איכשהו על המחשב המקורי? אתה אומר בעצם שצריך גם מחשב של בראבו? למה צריך עוד פולי? החלקים הם חלקי מדף או שיש צורך בייצור עצמי?
×
×
  • Create New...