Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התשובה שלי התייחסה לעזריאלי.

לגבי שד"ל, סע עם ההמלצה דרך משרד הרישוי/הר ציון. מעריך את זה ב30 דקות.

חצי שעה זה סבבה, אי אפשר לנסוע גם לעזריאלי בדרך הזו (להתרחק מאיילון) ואז להגיע יותר מהר לשם?

פורסם
חצי שעה זה סבבה, אי אפשר לנסוע גם לעזריאלי בדרך הזו (להתרחק מאיילון) ואז להגיע יותר מהר לשם?

 

אפשר בהחלט - רוטשילד - שינקין או חשמונאים - דרך בגין - עזריאלי.

עוד 10 - 15 דקות.

פורסם
אפשר בהחלט - רוטשילד - שינקין או חשמונאים - דרך בגין - עזריאלי.

עוד 10 - 15 דקות.

תודה.

אז ב 8 בבוקר משכונת ח-300 לשד"ל זה 30 דק' ולעזריאלי 40-45 דק'?

כמה בחזור?

בטוח שאין פקקים עד למשרד הרישוי? אחרת למה אנשים בוחרים בחלופה של איילון (כמו הבחור הנכבד שאמר שהוא 3 שנים נוסע מקרית בן גוריון לעזריאלי מאילון ולוקח לו 50 דק' ב 7:30).

פורסם
תודה.

אז ב 8 בבוקר משכונת ח-300 לשד"ל זה 30 דק' ולעזריאלי 40-45 דק'?

כמה בחזור?

בטוח שאין פקקים עד למשרד הרישוי? אחרת למה אנשים בוחרים בחלופה של איילון (כמו הבחור הנכבד שאמר שהוא 3 שנים נוסע מקרית בן גוריון לעזריאלי מאילון ולוקח לו 50 דק' ב 7:30).

 

מ-ח 300 למשרד הרישוי יקח עוד 15 דקות בערך.

המסלול שנתתי לך הוא המסלול שאני הייתי נוסע בו לו הייתי במקומך ואני נהג מונית .

כניסה לאיילון בשעות האלה שקולה להתאבדות...

פורסם
מ-ח 300 למשרד הרישוי יקח עוד 15 דקות בערך.

המסלול שנתתי לך הוא המסלול שאני הייתי נוסע בו לו הייתי במקומך ואני נהג מונית .

כניסה לאיילון בשעות האלה שקולה להתאבדות...

אז כמה אתה מעריך תיקח בסך הכל נסיעה מח-300 לעזריאלי ומח-300 לשד"ל דרך משרד הרישוי ב 8 בבוקר?

אל תשכח שאין לנו נתיב תחבורה ציבורית כמו למוניות :)

פורסם
אז כמה אתה מעריך תיקח בסך הכל נסיעה מח-300 לעזריאלי ומח-300 לשד"ל דרך משרד הרישוי ב 8 בבוקר?

אל תשכח שאין לנו נתיב תחבורה ציבורית כמו למוניות :)

 

35 - 40 דקות עד לשד"ל , עוד 15 דקות לעזריאלי.

במסלול שנתתי אין נתיב לרכב ציבורי.

דרך אגב - חזרה הביתה אחה"צ או בערב תיקח יותר זמן.

פורסם
עם אתה מגיע מח-300 אתה גם צריך לעלות על כביש 44, זה כביש קצר יחסית, אבל לפעמים יש שם פקקים נוראיים, זה עוד לפני שעלית בכלל על איילון

מ-ח300 לת"א דרך 44?

למה?

הדרכים שאני מכיר משם לת"א זה או לנסוע על יוספטל ואז איילון,

או לחלופין לנסוע צפונה בתך חולון, על חנקין למשל, ואז להמשיך בשד' לוי אשכול ולהתחבר לאיילון/רח' החרש בצומת חולון.

בשני המקרים פקק לא נעים.

 

לא עדיף כבר לשכור דירה בת"א ולוותא לגמרי על הרכב?

להגיע לעבודה בתח"צ, בערבים/סופ"ש כשצריך רכב ניתן להשכיר רכב.

אם תעשה חישוב תמצא שהתענוג לעמוד כל יום שעה וחצי בפקקים (הלוך חזור) יעלה לך כ-3K ש"ח בחודש.

אם ניתן להגיע לעבודה של בת הזוג ברגל מרכבת ההגנה אז לדעתי הנוסחה המנצחת היא:

דירה ב-ח300.

החזקת רכב אחד ולא שניים (חיסכון ניכר)

נסיעה לעבודה יחד ברכבת. היא יורדת בתחנת ההגנה ואתה בעזריאלי.

הרכב נשאר לסופ"שים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
35 - 40 דקות עד לשד"ל , עוד 15 דקות לעזריאלי.

במסלול שנתתי אין נתיב לרכב ציבורי.

דרך אגב - חזרה הביתה אחה"צ או בערב תיקח יותר זמן.

וואו, המון, אם ככה זה ממשרד הרישוי אז כניראה שמאיילון זו באמת התאבדות!

בחזור זה אפילו גרוע יותר?? כמה?

×
×
  • תוכן חדש...