Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון :

כנראה שקיבלתי משפט ישר איך שהשוטר תפס אותי.. הגעתי לקצין משטרה , אמרתי פחות או יותר מה שג׳וני בוי רשם פה למעלה ( רב תודות ) השוטר שאל אותי , 10 שנים אין לך עברות , מה קרה ? עניתי לו בפשטות מבלי להתחכם, החזיר לי את הרישיון ובית משפט עוד 5 חודשים. שאלתי אותו , מכיוון שהיה נחמד איתי לאורך כל השיחה, מה הוא ממליץ לי לעשות.

הוא טען שאין צורך בעורך דין מכיוון שאין לי עברות קודמות ועדיף להגיעה לעיסקה עם התובע !

מה כדאי לעשות ? להשיג עורך דין ולשלם כסף וככה הלב השקט ? או שלקחת סיכון ולהסתמך על זה שאין לי עברות או דוחות כ 10 שנים ולהקשיב לעצת השוטר ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אין צורך בעורך דין

 

תגמור עם התביעה , יעלה לך 1000 ש"ח עד 1500 ש"ח קנס אולי שלילה על תנאי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אין צורך בעורך דין

 

תגמור עם התביעה , יעלה לך 1000 ש"ח עד 1500 ש"ח קנס אולי שלילה על תנאי.

 

 

חבל על הכסף לעו"ד. תגיע לבית המשפט בתאריך שנקבע לך ותסגור משהו זריז עם התובע.

אתה לא איזה "עבריין מועד" או אחד "מהכבדים". התובע ישמח לסגור איתך משהו כדי לא להעיק על השופט.

אם יש לך קצת פלפל, תוכל לסגור את זה ב- 500 ש"ח, אם לא - 750 ש"ח. זה הכל.

פורסם

בדיוק מה שאמרתי אין הבדל בען 51 מעל המותר או 31 הכול יחסי באחוזים למהיאות המותרת אצלך היה מעל 50% בגלל זה בית המשפט.

אז ככה אין לך טעם לשלם לעורך דין, כמו שאמרתי אני לאחר שתפסו אותי 150 קיבלתי קנס 750 ואני יסביר איך זה.

קודם כל יהיה לך דיבור עם הטובע/ת ששם אתה גם תדבר תחלס ולא לחרטט למה תראה שם 100 איש שיחרטטו אותה כל היום בשטויות ויש להם ניסיון, אני פשוט הודתי שאני הגזמתי ואני מצטער וזה פעם הראשונה לאחר 8 שנים, והיא שאלה אותי אם אני עובד או סטודנט? אמרתי שכן אני סטודנט, בכל מקרה היא אמרה לי שהיא בגלל העבר שלי לא תשלול יותר את הרשיון אבל בית המשפט ייתן קנס והיא אמרה לי שאני אכתוב, יש טופס בקשה לבית משפט ששם כתבתי שהשופט ירחם עלי: -) שזה עבירה ראשונה ואני סטודנט, ואז לאחר שבועיים קיבלתי 750 שח מחולקים ל-3 תשלומים: -) יש לציין שהטובעת הייתה מאוד חביבה וכל מי שבא ודיבר תחלס היא באמת יתחשבה באנשים, מהחל לך שגם תיפול על כזאת, דווקא אני נפלתי על קצין במשטרה ערס חבל על הזמן צעק עלי ובלי לדבר איתי הרים טלפון ואמר לפקדינה תרשמי עוד אחד לשלילה ל30 יום (טוב היה שוטר דימונאי אפשר להבין) בכל מקרה בהצלחה אני מאמין שתצא כמוני עם 750 שח קנס. תבקש לכתוב בקשה לשופט שיתייחס בנסיבות שלא היו לך עבירות לפני. בהצלחה

החיים הם כמו....

פורסם
אם איך שמשטרת ישראל מכיילת את האמצעי אכיפה שלה,אני לא הייתי מתפלא לשמוע שתפסו אותך על 220 עם אוטובינקי.

 

אאל"ט היה מקרה בשנות השמונים שתבעו פנסיונר בטענה שהוא נסע 179 קמ"ש, או מהירות דומה.

 

 

ברנו 11.

 

 

ביציאה מסיבוב.

 

 

אני חושב ש"אוטו" או עיתון רכב אחר, אמרו שאם זה נכון צריך לשלוח את הפנסיונר הנ"ל לפורמולה 1 ולא לבית משפט.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...