Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

נסעתי מכיוון עפולה לעפולה עלית ( כביש ראשי) . אני לא נהג שודים, אני אף פעם לא נוסע במהירות מופרזת, ועוד עם מחירי הדלק היום ???

בכל מקרה נתפסתי על 106, במקום של 70 אם אני לא טועה.

השיחה זרמה כך:

השוטר: ' אתה יודע על כמה נסעת ? '

אני : ' על 85 ? ' - יש לציין שאני באמת חושב שנסעתי במהירות זאת, אין מצב בעולם שהגעתי ל 106 !!

השוטר: ' תסתכל על הצג, זאת המהירות שנסעת '.

אני : ' אני לא חושב שהרכב מסוגל להגיע בעליה כזאת ל 106 קמ"ש , הוא רק 1.4 עם 85 כ"ס ' .

השוטר : ' אני מכיר את הרכבים האלה , זה TSI הם מסוגלים להגיע ' .

אני : ' אדוני השוטר, זה לא TSI זה אטמוספרי , תסתכל ברישיון הרכב ' .

ואז השוטר מציץ ברישיון, חוזר לאוטו, כעבור 20 דקות יוצא החוצה מחתים אותי על תפסים.

אז שאלתי אותו מה קורה עכשו, השוטר הביא לי תופס לקצין משטרה, ואמר לי שאם אין לי דוחות אז יחזירו לי את הרישיון (ואין לי דוחות). יש לציין שהוא לא הביא לי קנס או נקודות .

אז מה קורה הלאה ? האם מחר אני יקבל קנס או נקודות ? האם שווה בכלל הטרחה להוכיח שהלייזר ( נראה לי לייזר , שחור עם צד כזה קטן מאחורה ) לא מכיול ? כי באמת לא נסעתי על 100 .

אשמח לטיפים למחר ! תודה לעוזרים !

אוטו-מאניה :-)

פורסם

מדובר ברכב איביזה SC, וברור שהיא מגיעה ל 106 קמ"ש, פשוט זאת עליה כזאת ולא חנקתי את הרכב. אני לא מאמין שהרכב יכול להגיע 'ברגיל' למהירות כזאת בשיפוע מסוים ( כמו מכביש עפולה לעפולה עלית )

אוטו-מאניה :-)

פורסם

תתכונן ל30 יןם שלילה ומישפט. גם לי עם. פיאט פונטו תפסו על 150 ואמרתי שהיצרן אומר שהאוטו מגיע בתנאי מעבדה ל163 ואני עם 5 אנשים באוטו עם תיקים בדרך לאילת, נאמר לי תבוא מחר אם אין דוחות (לא היה חוץ מאחד שנהגתי ללא רשיון עלי קנס 100 שח) ובאמת באתי לתחנה יפה אמרו לי עבירה ראשונה אבל מאוד חמורה, קבל 30 יום שלילה ומשפט שבו באמת סגרתי עיסקה עם התובעת בלי עורך דין על קנס 750 בלי תנאים. בגלל נביבות שלא היו. לי עבירות לאחר 9 שנים חוץ כמובן לאחד.

החיים הם כמו....

פורסם
תתכונן ל30 יןם שלילה ומישפט. גם לי עם. פיאט פונטו תפסו על 150 ואמרתי שהיצרן אומר שהאוטו מגיע בתנאי מעבדה ל163 ואני עם 5 אנשים באוטו עם תיקים בדרך לאילת, נאמר לי תבוא מחר אם אין דוחות (לא היה חוץ מאחד שנהגתי ללא רשיון עלי קנס 100 שח) ובאמת באתי לתחנה יפה אמרו לי עבירה ראשונה אבל מאוד חמורה, קבל 30 יום שלילה ומשפט שבו באמת סגרתי עיסקה עם התובעת בלי עורך דין על קנס 750 בלי תנאים. בגלל נביבות שלא היו. לי עבירות לאחר 9 שנים חוץ כמובן לאחד.

 

תודה רבה על ההתייחסות, אבל אני חושב שהמיקרה פה שונה, לא נהגתי 50 מעל המותר, נהגתי 36 מעל המותר במיקרה הזה.

בכל מיקרה אני יהיה מוכן לשלילה :-\

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אם התיק שלך ריק ולא תתלהם מול הקצין (ובמיוחד לא תנסה להוכיח לו שלא נסעת והשוטר טועה) יש סיכוי גבוה שתקבל בחזרה את הרשיון שלך עד למשפט.

 

קח עו"ד ויש סיכוי שבכלל לא תגיע למשפט אם הוא מספיק תותח.

פורסם

התיק שלי ריק, ואני לא מסוג האנשים שמווכחים וכאלה.

אבל אני באמת בטוח שנסעתי על 85 ולא 106 כמו שהוא טוען, אולי 90 מקסימום שזה עדיין לא 106 !

השאלה האם שווה לשכנע את הקצין, או פשוט לסתום את הפה ולקבל את העונש שיהיה באשר הוא ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

דבר עם הקצין תסביר לו שאתה נורמטיבי ויש לך הוכחות.

תסביר לו גם שהוא צודק ובלה בלה בלה בלה תגרום לו להרגיש גבר גבר.

אל תתן לו להרגיש שאתה חושב שהוא טועה.

אבל מה שמשחק לטובתך זה תיק ריק.

אם אתה לא עבריין - לרוב לא תהיה לו סיבה לשלול לך את הרשיון עד למשפט.

פורסם
דבר עם הקצין תסביר לו שאתה נורמטיבי ויש לך הוכחות.

תסביר לו גם שהוא צודק ובלה בלה בלה בלה תגרום לו להרגיש גבר גבר.

אל תתן לו להרגיש שאתה חושב שהוא טועה.

אבל מה שמשחק לטובתך זה תיק ריק.

אם אתה לא עבריין - לרוב לא תהיה לו סיבה לשלול לך את הרשיון עד למשפט.

 

מה הסיכוי למשפט ? האם תמיד זה הולך לכיוון משפט ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם
אם איך שמשטרת ישראל מכיילת את האמצעי אכיפה שלה,אני לא הייתי מתפלא לשמוע שתפסו אותך על 220 עם אוטובינקי.

 

הרגת מצחוק :lol:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

מבחינת יכולות הרכב האיביזה מגיעה יחסית בכיף למהירות כזו גם בשיפוע יחסית גדול.

כך שזו לא תיהיה טענה.

פורסם
‎31 קמ"ש ומעלה מעל המותר - הזמנה לדין. (10 נקודות)

 

בדקתי באינטרנט ואכן המידע הזה נכון. טוב אז אני אעדכן מחר על הבוקר ויגיד לכם מה חומרת הענישה. :|

אוטו-מאניה :-)

פורסם

בשימוע אל תתחכם, אל תיתמם ואל תנסה לשלול חוקי פיסיקה. גם חיפושית 1.3 73' יכולה לעשות 106 בעליה אם מאוד רוצים ובטח הרכב שלך. מאמין לך שלא חשבת שאתה במהירות הזאת וזה בדיוק מה שאתה צריך לגרום לקצין להבין. תודה בעובדה שכנראה באמת נסעת מעל המותר אולם בלי כוונה, מאחר וזאת עליה וזה ממש לא הרגיש לך שאתה נוסע מהר, גם לא הסתכלת על הספידומטר, אבל אתה לא מתווכח עם הבדיקה. תגיד שאתה מתנצל, תגיד שלמדת את הלקח ואתה מתחייב שלא לחזור על כך, תציין שאתה מקפיד לשמור על חוקי התנועה והעבר הנקי שלך מוכיח זאת. אם תתחיל לנסות להסביר לקצין שהשוטר טעה ושהמכשיר לא מכוייל, הוא ילך איתך ראש בראש. תתנצל, תבטיח ללמוד לקח ותראה שיבואו לקראתך. תפסו את חבר שלי גם כן באיזור עפולה (בכביש העוקף ממערב) והגיע לשימוע והקצין ויתר לו בזכות עבר נקי. אם חלילה העניין יגיע למשפט, קח עורך דין שיגיע בקלות לעיסקה עם התביעה. יורידו לך את המהירות, תשלם קנס ותצא בלי שלילה. בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...