Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמדבר על לא סחיר, שינסה למכור את המשפחתומטית שלו במחירון, בתקופה שמגרשי הליסינג מוכרים דגמים כאלה במחירי רצפה כדי להפטר מהמלאי שתקוע אצלם.

 

דוקא עכשיו הרכבים שנמכרים במחירים גבוהים יותר הם אלה שהיו נפוצים פחות אצל הליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו הכל ברור! הסוכן לכאורה נתן שירות ללקוחה, אבל בת'כלס הוא סתם רצה לקחת את האיטלקיה של הסוכנות לסיבוב בהרי ירושלים :wink:

emotion of motion

פורסם
מי שמדבר על לא סחיר, שינסה למכור את המשפחתומטית שלו במחירון, בתקופה שמגרשי הליסינג מוכרים דגמים כאלה במחירי רצפה כדי להפטר מהמלאי שתקוע אצלם.

 

דוקא עכשיו הרכבים שנמכרים במחירים גבוהים יותר הם אלה שהיו נפוצים פחות אצל הליסינג.

 

 

בהחלט נכון.

 

למימון קניית האפסילון האמורה גיסתי הציעה למכירה את הרכב הבא שפירסמתי כאן עבורה:

 

הונדה סיוויק 2008 עם 26,000 ק"מ פרטית יד 1, נהגת בודדה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=425247

 

מהפורום הזה 425 צפיות - 0 פניות.

 

ממודעה ביד 2 אחרי שבועות ארוכים רק פניות טלפוניות בודדות ובסוף מתעניין בודד אחד שטרח לבוא - שקנה בפחות מהמחירון.

פורסם

מזל שגיסתי סומכת עלי ולא הושפעה משלל היועצים. האוטו מצא חן בעיניה, בנסיעת מבחן שהנציג מאוד עודד התרשמה לטובה ,

 

אז היא ממתינה למסירה.

 

אני מקווה בשבילך שגיסתך תמשיך לסמוך על דעתך בעניין גם בעוד כמה חודשים, אחרי תקופה משמעותית שהרכב יהיה ברשותה.

 

למען האמת - יש לי ספק רב בכך.

פורסם
בהחלט נכון.

 

למימון קניית האפסילון האמורה גיסתי הציעה למכירה את הרכב הבא שפירסמתי כאן עבורה:

 

הונדה סיוויק 2008 עם 26,000 ק"מ פרטית יד 1, נהגת בודדה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=425247

 

מהפורום הזה 425 צפיות - 0 פניות.

 

ממודעה ביד 2 אחרי שבועות ארוכים רק פניות טלפוניות בודדות ובסוף מתעניין בודד אחד שטרח לבוא - שקנה בפחות מהמחירון.

 

מעניין אותי הקודן המקורי של ההונדה שהיא מכרה, האם הקודן מגיעה ככה מהמפעל או שהוא מקורי אבל מותקן מקומית?

האם זאת תוחספת בתשלום או שזה מגיע מובנה?

מעניין אם יש לעוד רכבים אופציה לרכישה עם קודם מקורי, אולי קודן כזה בנוי למערכת החשמל של הרכב ולא מזיק כמו בהתקנה מקומית.

פורסם
אני מקווה בשבילך שגיסתך תמשיך לסמוך על דעתך בעניין גם בעוד כמה חודשים, אחרי תקופה משמעותית שהרכב יהיה ברשותה.

 

למען האמת - יש לי ספק רב בכך.

 

אפשר לדעת מדוע ? דווקא קראתי מה נכתב בעבר בפורום על האפסילון. מה ידוע לך מעבר לכך שאתה רומז שיקרה לאחר תקופה

 

משמעותית ? אמינות לקויה ? דרך אגב , נהגת על הרכב או שאתה מאילו שמכירים רכב דרך האינטרנט ? אשמח לשמוע התרשמותך

 

הבלתי אמצעית.

פורסם

האמת - גם אם 'לא ניתן' למכור את הרכב בשום צורה אחרת - מדובר פה על שירות אדיב, מקצועי ומצויין!

 

אם הלקוח לא מעוניין - לא משנה כמה תתחנף - לא תמכור.

 

ואני אסייג את דברי -

הנני מנהל מכירות בחברת שיווק בינלואמית ואני יכול למכור קרח לאסקימוסים... כך שאין כזה דבר 'לא ניתן' אבל בהחלט מבין מאיפה מגיע הרצון 'לתת' שירות טוב שכזה - הרי שאיש המכירות עובד על עמלות...

 

בסופו של יום -

 

זה באמת לא משנה מדוע איש המכירות היה כל כך אדיב ושירותי (בין אם משירותיות נטו או נואשות למכירה) - כי גיסתך בסופו של דבר - את השירות קיבלה!

 

אם היא מרוצה,

אז שתתחדש ותסע בדרכים טובות...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
אפשר לדעת מדוע ? דווקא קראתי מה נכתב בעבר בפורום על האפסילון. מה ידוע לך מעבר לכך שאתה רומז שיקרה לאחר תקופה

 

משמעותית ? אמינות לקויה ? דרך אגב , נהגת על הרכב או שאתה מאילו שמכירים רכב דרך האינטרנט ? אשמח לשמוע התרשמותך

 

הבלתי אמצעית.

 

במקרה נתקלתי ברכב הזה לזמן קצר, קשה לי להאמין שיש מישהו שיכול להנות מנסיעה עירונית צפופה ברכב עם מנוע כל כך רועש ורועד. בסל"ד נמוך של תחילת נסיעה, עד שהמנוע מתאזן מדובר לטעמי בקטסטרופה והתיבה הרובוטית איננה תורמת לעניין.

 

לגבי האמינות - מובן שכרגע אין לדעת, אבל כיום המכוניות מתוצרת לנצ'יה סובלות משם רע בשוק, דבר שבוודאי לא יסייע למוכר המשומשת.

 

שוב, מדובר בהתרשמות מיקרית קצרה ביותר, שכן מכוניות מהסוג הזה אינן כוס התה שלי.

עוד דבר שתביא בחשבון - בהשוואה לשש צילינדרים המאוזנים להפליא שמניעים אותי, כל כלי רכב נשמע לי מחוספס מאוד, כך שקנה המידה שלי קצת מעוות.

פורסם

אם בסמל"ת עסקינן, אני חייב לציין שעוד לא נתקלתי בסוכנות שלהם עם אנשי מכירות לא איכותיים.

(וזה מהתרשמות מהסוכנויות שלהם בנתניה, חדרה וחיפה). אנשים פשוט זהב אחד-אחד, מאוד אדיבים

ומאוד נחמדים, לא "לחוצי מכירה" שכל שנייה מזכירים "רכב אחרון חייב לשריין ע-כ-ש-י-ו!!!"

מצד שני אני יכול לציין הרבה מאוד סוכנויות של רוב היבואנים ששם האנשים הם פשוט תת-רמה ולא

כל כך ברור לי איך הם מוכרים מוצרים בשווי מעל מאה אש"ח, יוגורט לא הייתי קונה מהם.

 

(גילוי נאות; הכותב הינו איש מכירות שיכול למכור מקרר לתושבי אייסלנד, ומזהה את כל הטריקים

הזולים של אנשי מכירות מפוקפקים מקילומטר)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הכי קל זה להשמיץ את איש המכירות הנואש ואת בחירת הרכב הנוגדת את הזרם.

בשורה התחתונה הלקוחה יצאה בהרגשה שהיא קיבלה שירות מצויין וכם תיטרח לציין זאת באוזני חבריה.

היא רכשה רכב מיוחד ששונה במראהו ואופיו משאר עדרי הליסינג.

מהכרה אישית עם הקולגות מאולם ת"א, אין מצב שהם היו נוסעים במיוחד לירושלים בעבור צ'ק דחוי,

כנראה שהיתה נסיעת מבחן באיזור ועל הדרך חסכו ללקוחה נסיעה מיוחדת לת"א.

 

גילוי נאות- הנני מנהל את סוכנות אלפא רומאו ולנצ'יה בחיפה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מי שמדבר על לא סחיר, שינסה למכור את המשפחתומטית שלו במחירון, בתקופה שמגרשי הליסינג מוכרים דגמים כאלה במחירי רצפה כדי להפטר מהמלאי שתקוע אצלם.

 

דוקא עכשיו הרכבים שנמכרים במחירים גבוהים יותר הם אלה שהיו נפוצים פחות אצל הליסינג.

צודק.

בניגוד לחלק מהכותבים פה אני אינני איש שווק ומכירות.

למען האמת אני חושב שלא אצליח למכור בקבוק מים מינרליים קרירים גם לאדם שהרגע חזר מהמדבר.

מצד שני אני כן לקוח ותיק ומאוד מרוצה של סמל"ת שמשום מה מהווה סדין אדום לחלק ניכר מחברי הפורום הזה ועדיין לא הבנתי למה.

קשה למכור כאן אפסילון? בודאי שקשה, זה רכב חדש, שונה, לא מתאים לאף שבלונה ששוק הרכב הישראלי יצר לאורך השנים וזכה בצדק או שלא בצדק לקיטונות ביקורת שלילית מצד כל עיתונאי רכב רציני או קקיוני שבדק אותו.

בתוך תווך כזה אנשי המכירות של לנצ'יה צריכים להתמודד וכל הכבוד להם שהם מצליחים וממש לא משנה אם קוראים לזה שירותיות או נואשות.

מהמעט שכן נהגתי ברכב, אחרי זמן קצר מאוד של התרגלות לצליל המוזר ולימוד של מתי ללחוץ על הדוושא ומתי לא הרכב ממש חמוד.

פורסם

מנסיון של כמעט 4 חודשים על אחת כזו גיסתך בסכוי גבוה להנות מרכב מצוין.

אחרי הקטילה המסיבית שהרכב עבר כאן היא כנראה גם תהנה מרכב נדיר ויחודי.

את מביני העניין היא עוד תפגוש, גם אני פוגש אותם על בסיס קבוע. רובם לא נהגו ברכב ובכל זאת מרשים לעצמם לאמר לי, אחרי כמה חודשי בעלות - איך הוא מתנהג, איך הוא מתקלקל, איך יהיה לי קשה למכור ועוד ועוד.

אני שולח אותם בנימוס בחזרה לקוביה ההגיונית שלהם וממשיך להנות מהרכב המיוחד שלי.

פורסם
מנסיון של כמעט 4 חודשים על אחת כזו גיסתך בסכוי גבוה להנות מרכב מצוין.

אחרי הקטילה המסיבית שהרכב עבר כאן היא כנראה גם תהנה מרכב נדיר ויחודי.

את מביני העניין היא עוד תפגוש, גם אני פוגש אותם על בסיס קבוע. רובם לא נהגו ברכב ובכל זאת מרשים לעצמם לאמר לי, אחרי כמה חודשי בעלות - איך הוא מתנהג, איך הוא מתקלקל, איך יהיה לי קשה למכור ועוד ועוד.

אני שולח אותם בנימוס בחזרה לקוביה ההגיונית שלהם וממשיך להנות מהרכב המיוחד שלי.

:mm_yeah:

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
מנסיון של כמעט 4 חודשים על אחת כזו גיסתך בסכוי גבוה להנות מרכב מצוין.

אחרי הקטילה המסיבית שהרכב עבר כאן היא כנראה גם תהנה מרכב נדיר ויחודי.

את מביני העניין היא עוד תפגוש, גם אני פוגש אותם על בסיס קבוע. רובם לא נהגו ברכב ובכל זאת מרשים לעצמם לאמר לי, אחרי כמה חודשי בעלות - איך הוא מתנהג, איך הוא מתקלקל, איך יהיה לי קשה למכור ועוד ועוד.

אני שולח אותם בנימוס בחזרה לקוביה ההגיונית שלהם וממשיך להנות מהרכב המיוחד שלי.

 

בואו נשים את האמת על השולחן, האפסילון רכב גרוע. נקודה. הוא לא נוח, צפוף, חלש, רועש ורועד. הסחירות שלו על הפנים ומוניטין האמינות שלו בעיתי. אז זה הגיוני לקנות רכב כזה רק כי הוא שונה חיצונית משאר הרכבים? חשיבה לא חכמה במיוחד.

בקשר לשירות, אם זה באמת טוב כמו שמסופר, אז כל הכבוד.


×
×
  • תוכן חדש...