Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DTE, אני מניח שביצעת לפחות נסיעת מבחן מקיפה על הרכב אם אתה קובע זאת בכזו פסקנות.

לא נוח? פרט.

צפוף? זאת סופרמיני, לא סלון.

חלש? בהשוואה לM3? בהשוואה לקטגוריה שלו, זה בדיוק הפוך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעיניני צרכנות אני חסיד של קריאת חוות דעת של צרכני אמת בחו"ל. יש לכותבים הגינות ויושרה בסיסית - מוזרים הגויים האלו.

 

ראו חוות דעת (וציונים מעולים) של צרכנים אנגליים :

 

http://www.autotrader.co.uk/car-reviews/chrysler/ypsilon/53344

 

לתשומת הלב - בשוק הבריטי הלנצ'יה משווקת תחת המותג קרייזלר , כמובן שהרכב זהה (חוץ מההגה הימני והתגים).

 

למי שלא שולט באנגלית אתרגם מה כותב בעל אפסילון 0.9 טווין איר עם גיר רובוטי (מה שגיסתי קנתה בדיוק ) :

 

" יש לי את האפסילון טווין אייר חצי אוטומטי מעל 3 חודשים. אנו משפחה של 4 נפשות. כיף לנהוג ברכב. מנוע הטווין איר משמיע

 

גרגור נעים אפילו בסל"ד נמוך. הגיר האוטומטי דורש זמן הסתגלות כאשר הוא יותר דומה לגיר ידני מאשר תיבות אוטומטיות בהן נהגתי.

 

הוא אינו זוחל והעברות ההילוכים מורגשות. מעבר לכך אני רגיל אליו.

 

בהתחלה חשבתי שתא המטען מעט קטן אך נוכחתי שיש לו יותר נפח מששערתי , די מקום לחופשה משפחתית.

 

מרווח פנים טוב ומפתיע לרכב שנראה לכאורה קטן. תנוחת נהיגה גבוהה עם ראות טובה.

 

אני נוהג בעיקר בעיר אך לעיתים נוהג נסיעות ארוכות בינעירוני. שוב , הרכב מפתיע , ועם מנוע כה קטן לא האמנתי שיתנהג כה טוב

 

בכביש המהיר. יש לו יותר כח ומהירות מרכב 1.4 הקודם שלי.

 

האפסילון חסכונית ובמוד ECO הגעתי למעל 800 ק"מ למיכל (של 40 ליטר). העלות היחידה עד עתה 45 פאונד לדלק....

 

בדקתי מספר רכבים אחרים לפני הקנייה ורציתי דווקא את האפסילון שהינה כה שונה. ייתכן שהעיצוב אינו מתאים לכל אחד, אך לפחות

 

היא שונה מעדר הפיאסטות,קליאו וקורסה...

 

לסיכום , הרכב פרקטי למשפחתי, אני אוהב לנהוג בו , ומעדיף אותו על כל רכב שנהגתי בעבר כולל סניק, קורסה, פריוס,זפירה וג'ז.

 

כל מי שנסע איתי ציין שזה רכב לא רגיל של כיף גדול."

פורסם

אני לא יכנס לוויכוחים על ענייני סחירות/אמינות/איכות ושאר הירקות מכוון שיש פה "יודעי דבר" שנסעו על כול רכב האפשריים והם בכלל בוחני רכב בחסד כבר שנים.

 

מניסיוני האישי שכלל נסיעה די ארוכה מאזור נתב"ג לחדרה וחזרה שכלל בין היתר פקקים (על הרמת גימור הגבוה) הרכב מאוד מפנק, איבזור עשיר מאוד, נוחות הנסיעה שהפתיע מאוד לטובה בהתחשב זה שהיא יושבת על הבסיס של הפנדה/500 שמרגישות יותר קופצניות. מבחינת רעשים הרכב רועש (נקודה), אבל לא ברמה שאתה מאבד את ההכרה, אני אישית לא אהבתי שהרכב מעביר מהר מיד הילוכים ולפעמים הרכב נופל לאזור האפור של הסל"ד, חוץ מה זה שלא היה מזיק לה עוד טיפה כוח, מצד שני אכן צריכת הדלק שהם פנטסטי כאשר נוסעים רגוע יחסית.

 

עם דעות כמו שלא אנשים פה לא פלא שהרבה רכבים אחרים עומדים היום בשוק היד-2, ולא כולן בצדק, אבל קטונתי מלשפוט את "יודעי הדבר" הרי הם מכירים את כולן ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

כל הכבוד להם על השרות. וחבל לי שאנשים מחפשים לנמק למה. עבודה יפה של הסוכנות ושרות מצויין שלא מקבלים כל יום - אבל אולי יש כאלו שכלום לא יהיה טוב עבורם, ואם יצרן אינו לטעמם אז הכל פסול בעיניהם.

 

הגברת בחרה טוב ובטוב טעם, ולפי הרכב הקודם יש לה איזו חיבה לרכב - ויפה ככה.

אולי רק באזור המרכז - אבל אני שם לב שהאפסילון ננהגת ע"י רוב נשי. אולי בגלל העיצוב והנוחות, אולי סתם, אבל הו נראות בו טוב וזוכות לחיוך שלי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

כל הכבוד לפיאט על השרות ,בדיוק ההפך מהשירות שקיבלתי במאזדה רעננה פשוט זוועה .

רק בגלל השרות בסוף חמותי קנתה ניסאן ורק בגלל היחס המזלזל במאזדה וזאת לאחר שזאת המאזדה הרביעית שנקנתה אצלם לאורך השנים ,אבל כנראה מאזדה מעדיפים לא למכור לפרטיים גם ככה הליסינג קונה המון .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קצר לסגירת המעגל :

 

לפני ימים אחדים נמסר הרכב לגיסתי. נלוותי אליה למעמד המסירה לביצוע "צ'ק ליסט" קפדני לרכב לוודא תקינות מושלמת.

 

יש לציין לטובה את השירות הכולל שניתן במעמד המסירה של הרכב בחברת סמל"ת.

 

זה התחיל בקבלת פנים לבבית , התעקשות לקפה איטלקי משובח לפי בחירה , ומעבר לקבלת הרכב - הסברים והדגמות.

 

היחס והשירות היו מושלמים מבחינת המקצועיות ,הרצון טוב, הסבלנות והחביבות.

 

גם נציג המסירה נועם וגם אבי נציג המכירות עשו מעל ומעבר לתת שירות יעיל ונעים .

 

גם שהתשתי אותם בשאלות ונידנודים (ראו את הטופס שהבאתי) - היו 100% וסיפקו מענה לכל שאלה ובקשה.

 

ודרך אגב - הרכב ממש מוצלח וחביב...

Photo546.jpg

Photo548.jpg

Photo550.jpg

Photo553.jpg

Photo556.jpg

Photo558.jpg

Photo547.jpg

בדיקות רכב חדש טופס.doc

פורסם

אני מתחיל לאהוב את הלנצ׳יות האלה יותר ויותר, לטעמי העיצוב לא שגרתי ןבהחלט שובה את העין.

 

יש לי שבוע עם דלתא 1.6 דיזל בשבוע הבא באיטליה (לפחות זה מה שהזמנתי), נראה איך היא במולדתה...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ראיתי את רשימת התיוג היפה שצרפת לבדיקת רכב חדש במסירה - צריך לזה הרבה זמן...

 

נו , ואיך הייתה הלנצ'יה - הכל עבר בבדיקה מושלם ?

 

עברתי על כל סעיף וסעיף ברשימת התיוג בדקדקנות של מדען גרעין איראני.

 

הרוב הגדול היה פרפקט . עלו שתי "בעיות" :

 

1. לא מצאתי את מספר המנוע מוטבע באף מקום - רציתי להשוותו למס' ברשיון הרכב. הנציג של לנצ'יה נרתם בחריצות לחפש - ולא מצא. הוזעק נציג נוסף - גם יחד לא הצליחו , לא על הבלוק , לא לידו ולא בתוויות היצרן.

הוזעק נציג מהמחלקה הטכנית שבא בזריזות עם הסבר ועלון מאוייר - הטבעת מס' המנוע נמצאת במקום חבוי שניתן לגשת אליו רק לאחר פירוק חיפוי המנוע ועוד רכיבים. הוראות היצרן - שימוש במראה עם פנס על מקל ארוך למציאת ההטבעה...(אחלה תכנון !)

 

2. תווית המדבקה בעברית של לחצי ניפוח הצמיגים לוקה בחסר : יש נתונים כפולים ללא הסבר לפשרם , הנתונים בבארים

וחסר נתון לניפוח צמיג הרזרבי המצומק.

פורסם

תתחדשו.

לפני שבועות אחדים הזדמן לי לעשות סיבוב ברכב זהה. ההתרשמות שלי ממנו היא שהמנוע חביב מאוד וכל השאר פשוט לא לעניין.

צדק מי שהתייחס לפקדי המזגן: הם פשוט אינם מתאימים לרכב בסגמנט הזה. כנ״ל גם לחיפוי לוח המחוונים, שמרגיש זול, דקיק ושביר ולקינוח גם רועד בסרק.

יתכן שאם אבצע נסיעת מבחן חוזרת ורצינית יותר מהסיבוב הקצר שעשיתי אשנה את דעתי, אבל בינתיים הרושם שלי הוא שמדובר בדגם שמתומחר בפרמיה גבוהה מאוד ביחס לתמורה שהוא מספק.

בלי קשר, חבל שדודתך לא השקיעה עוד קצת בפנסי קסנון שמגיעים כאופציה בתשלום. זוהי לטעמי האישי תוספת ראויה ומבורכת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...