Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסור לגיסתך שתתחדש.

היא קנתה רכב מיוחד.

אלעד, מקריאה של כמה מהודעותיך את לא מהמתלהמים ונוהג על רכב עם גיר רובוטי אז ארשה לעצמי לשאול אותך איך נהגת ברכב?

האם לחצת על דוושת המאיץ וזהו או שקצת הקשבת למכונית? מנסיון אומר לך שאם נוהגים אותה כמו אוטומטית רגילה אכן מקבלים רכב מחוספס מרעיש ורועד. למכונית הזו, יותר נכון למנוע הזה, צריך להתייחס קצת אחרת. כל ההבדל הוא במתי לוחצים על הדוושא ובאיזו רמת סיבובי מנוע מעבירים הילוך. אז מתגלה מכונית שונה לגמרי.

כמובן שזה לא מתאים לכל אחד ומי שלא מוכן לבצע את ההתאמה בסגנון הנהיגה פשטו יסבול איתה.

לעניין קרקושים ואמינות, הבוקר חציתי את קו 13000 הק"מ. לא היתה שום תקלה ואין שום קרקושים משום מקום במכונית.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדשו! כח זה באמת מה שהכי לא חסר לרכב הזה, מפרפר תמיד ביציאות מהמקום כשמכבים את הECO :-) וזה עוד עם הגיר הרובוטי המעצבן.

לרכב יש צליל יפה והוא אוחז ומאיץ טוב גם במהרויות גבוהות. מי שמתלונן על צפיפות וחוסר נוחות שישב שעה בקיאה פיקנטו, נראה אותו:lol:

מה שלא אהבתי זה תנוחת הישיבה המוזרה ואת העיצוב כמו של תיק גוצ'י. הדשבורד גם רוטט מעט בעמידה אבל קירקושים לא היו. המערכת לא משהו.

מאיפה הקביעות על האמינות הגרועה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מסור לגיסתך שתתחדש.

היא קנתה רכב מיוחד.

אלעד, מקריאה של כמה מהודעותיך את לא מהמתלהמים ונוהג על רכב עם גיר רובוטי אז ארשה לעצמי לשאול אותך איך נהגת ברכב?

האם לחצת על דוושת המאיץ וזהו או שקצת הקשבת למכונית? מנסיון אומר לך שאם נוהגים אותה כמו אוטומטית רגילה אכן מקבלים רכב מחוספס מרעיש ורועד. למכונית הזו, יותר נכון למנוע הזה, צריך להתייחס קצת אחרת. כל ההבדל הוא במתי לוחצים על הדוושא ובאיזו רמת סיבובי מנוע מעבירים הילוך. אז מתגלה מכונית שונה לגמרי.

כמובן שזה לא מתאים לכל אחד ומי שלא מוכן לבצע את ההתאמה בסגנון הנהיגה פשטו יסבול איתה.

לעניין קרקושים ואמינות, הבוקר חציתי את קו 13000 הק"מ. לא היתה שום תקלה ואין שום קרקושים משום מקום במכונית.

היכן אתה רואה בדברים שכתבתי התייחסות למנוע או לתיבת ההילוכים?

ההתייחסות שלי היא נטו לגימור הפנים, שפשוט אינו הולם רכב ברמת מחיר כזאת.

המנוע דווקא חביב מאוד ובגזרת תיבת ההילוכים גם אין הפתעות, שהרי זוהי אותה תיבת דואלוג'יק המוכרת לי היטב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המטרה היתה שאני לא יאהב את העיצוב? :wink:

בשבילי זה בערך אותו בדבר כמו עם המיקרה הקודמת. מכונית נחמדה מאד וכיפית אבל מעוצבת ע"י נרקומנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לגבי השירות של סמל"ת - פשוט אין דברים כאלה.

אימא שלי קנתה אלפא רומיאו 159 לפני כשנה, ומהרגע הראשון שנכנסנו לסוכנות השירות היה מדהים.

חוץ מזה, מדי פעם מגיעות בדואר מתנות -

פעם אגרטל עם סמל של אלפא מלא שוקולדים, פעם מיטו קטנה על שלט.

 

לעומת זאת, כשקניתי את הפאביה שלי בצ'מפיון, ניתן היה להגדיר את היחס ואת השירות שקיבלתי שם כמזעזע.

בכלל עשו טובה שמכרו לי רכב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל זאת, אלפא זה לא סקודה. אלפא נחשבת מותג יוקרתי. אני לא מאמין שאם תקנה פיאט פנדה סמל"ת ישלחו לך הפתעות הביתה, ואם כן - באמת כל הכבוד להם!

(זה לא בא חלילה להצדיק את היחס הגרוע של צ'מפיון)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תתחדשו! כח זה באמת מה שהכי לא חסר לרכב הזה, מפרפר תמיד ביציאות מהמקום כשמכבים את הECO :-) וזה עוד עם הגיר הרובוטי המעצבן.

לרכב יש צליל יפה והוא אוחז ומאיץ טוב גם במהרויות גבוהות. מי שמתלונן על צפיפות וחוסר נוחות שישב שעה בקיאה פיקנטו, נראה אותו:lol:

מה שלא אהבתי זה תנוחת הישיבה המוזרה ואת העיצוב כמו של תיק גוצ'י. הדשבורד גם רוטט מעט בעמידה אבל קירקושים לא היו. המערכת לא משהו.

מאיפה הקביעות על האמינות הגרועה?

 

פיקנטו עולה 60 אלף, לנצ'יה עולה 120 אלף. יחי ההבדל. אני מניה שלנצ'יה נועדה להיות פנדה סופר דופר פרימיום. בפועל מדובר ברכב בינוני עם דשבורד זול למראה ומגע, רעש, וורברציות, גיר רובוטי מיושן וחסרונות רבים.

פורסם

זה לא שירות וזה לא נואשות - זאת דבקות במטרה של סוכן שעובד על עמלות ואפשר וצריך לכבד את זה. נשמע מוגזם 11% הנחה אבל בהתחשב בתמחור הגבוה מדי של הרכב, כנראה שהיבואן השאיר לעצמו נתח נאה שממנו אפשר באמת לחתוך כשמישהו כבר קונה את הרכב. המנוע של הרכב לא רע בכלל וזכה בתואר מנוע השנה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
פיקנטו עולה 60 אלף, לנצ'יה עולה 120 אלף. יחי ההבדל. אני מניה שלנצ'יה נועדה להיות פנדה סופר דופר פרימיום. בפועל מדובר ברכב בינוני עם דשבורד זול למראה ומגע, רעש, וורברציות, גיר רובוטי מיושן וחסרונות רבים.

בינוני? הייתי אומר טוב+.

המחיר באמת לא מוצדק. אבל לומר שהיא בינונית בקטגורית המיני זה לא נכון.

דשבורד זול למגע ומראה- אבל באף מיני לא ראיתי דשבורד מושקע יותר. אולי ב500 וגם היא לא זולה.

רעש- לא חוויתי משהו שונה משמעותית משאר המיני. הכח מפצה.(107, אלטו, I10, פנדה,500 ופיקנטו)

גיר רובוטי - באמת דפוק. אני חושב הדגם הידני אמור להיות גם זול יותר.

וויברציות- קיימות.

שורה תחתונה- נחמד אבל יקר מדי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...