Jump to content

Jenek

  • פרסום הודעות

    2,205
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Jenek

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריות
  • תחביבים
    מכאניקה
  • מקצוע
    אלקטרונאי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה על התגובות. 1. אני מנסה להבין אם falken טורקי עדיף / בטוח / יחזיק יותר מעמד מ- ohtsu תיילנדי. 2. SAVA מיוצרת באירופה, כנראה במפעלים של גודייר. 3. נכון שהבדל רק 160 שקל, השאלה מה מהם הכי טוב, או שזה הימור בתוספת 20%.
  2. צמיגים במידה 205/60R16 לרכב שנוסע 5 ק"מ ביום, ולא כל יום. מה שמצאתי עד עכשיו זה ככה: 1. falken ze310 - הכי יקרים בחבורה, 1240. תוצרת טורכיה 2. sava INTENSA HP2 - כרגע בעדיפות 1080. תוצרת ארופה 3. OHTSU FP1000 - מחיר 1030 תוצרת תיילנד 4. maxxis ME3 - מחיר 1300 כנראה ירד ראשון מהרשימה. אדגיש, שאפרות הראשונה הכי טובה, אבל אני רוצה לשמוע דווקא על 2 ו- 3 מבעלי נסיון מהדגמים שברשימה
  3. אני מבוטח באחת חברות הביטח, שמתגעה בשירות מצוין, אבל במקרה שלי לפחות זה לא היה כך. לפני יומיים גיליתי שבר בשמשה של הרכב, ומייד פניתי לנותן השירות, שזו מחוייבת לתת שירות עד הבית, תוך 12 שעות, או עד יום למחרת במקרה הגרוע. מדובר ברכב סטנדרטי, ומאוד נפוץ בכבישי ישראל. לאחר בירור פרטים, מוקדנית טוענת שאין לי ביטוח (שמשות), וממליצה לפנות לחברת ביטוח, שדרכה רכשתי את השירות. אני מאוד מסודר, ותוך דקות ספורות שולח את כל הניירת הדרושה לחברה. כולל חיוב מחברת אשראי על השירות. בירורים כל חצי שעה, והם מפנים אותי מאחד לשני. חברת שמשות מעבירה אותי לביטוח, ואלו מפנים אות
  4. כמובן שאני פתוח, ולא באתי לצורך חיזוק. דגש הוא על אמינות, גם אם זה יבוא על חשבון צריכת דלק לצורך הדוגמה. ה 2 מגיעה עם אוטומט 6 הילוכים (אייסין לדעתי) ומנוע 4 בוכנות, שזה מתכון טוב לאמינות בסיסית. האצה ב 10.3 שניות ל 100 ברכב שרוב הזמן ינוע במהירות נמוכה מזו, רק יתרון. יאריס חדשה לגמרי, עם גיר רציף ומנוע 3 בוכנות. אבל עם סמל טויוטה. מנועי טורבו של אופל לא נרשנם בטבלאות אמינות לאורך זמן. מיקום טורבו בעייתי, תקלת lspi, וירידת ערך חסרת פרופוריות. לגבי 208 בגרסה אוטומטית אפשר לדבר אבל אמינות זה לא האישיו המרכזי. אולי סוויפט או אוטאז? או שאלו פחיות נעות
  5. היי, אז לא הצלחתי למצוא רכב משפחתי במצב מספיק טוב, והוחלט לרכוש סופר מיני חדשה מיבואן או ליסינג 0 ק"מ. רכב הולך לשרת כ-10 שנים, כרכב משני. דגש על אמינות ואחזקה סבירה. נסועה כ-10 אלף בשנה. האפשרויות הן: * מאזדה 2 מתוחת פנים מיבואן - 103 אשח * מאזדה 2 מליסינג 0 קמ לפני מתיחת פנים - 96 אשח * מאזדה דמיו מיבואן לפני מתיחת פנים - 112 אשח * יאריס החדשה בנזין - 106 אשח * יאריס החדשה הברידי 113 אשח פיספסתי משהו מעניין? מה אומרים?
  6. אשמח למקום מומלץ לשיפוץ גיר בשברולט וונדורה 2006 דיזל 6600. גם אפשרות של גיר מפירוק בא בחשבון. צפונה מחיפה
  7. סוויפט 14-15 ידני. אפשר לבדוק גם יאריס או ג'אז בשנתון נמוך יותר
  8. גם אצלי, אחרי שנגמר הדלק, ותידלקתי בתחנה הקבוע, רכב חזר להתניע בחצי נגיעה. אולי הדלק לא היה לטעמו..
  9. דבר היחיד שאני יכול לחשוב, שזה שאריות של של דלק מחורף, שלא נמכר בגלל קורונה. הוא פחות מתאים לתנאי הסביבה של 35 מעלות. למרות שגם זה מוזר
  10. חוזר לעדכן, בלי לשים לב עברתי עוד 800 קמ ועוד מיכל נגמר. היום תדלקתי בתחנה הקבועה. אסכם: מייד אחרי התידלוק על מיכל כמעט ריק בדלק "דאן", לא שמתי לב לכל שינוי. יום אחרי, התנעת בוקר "קרה" רכב הניעה יותר קשה מהרגיל, ומאז מסרב להתניע מפעם ראשונה או שנדרש סטרטר ארוך. בנוסף, תחושת סל"ד נמוך עם רעידות קלות בניוטרל, וחוסר כוח במאמץ. כל אלו לא מורגשים בצורה קיצונית, ובספק אם נהג ממוצע היה שם לב. הפתעה, צריכת דלק השתפרה בכ- 5%, למרות שמשכתי הילוכים יותר מהרגיל, בגלל תחושת חוסר כוח. מבולבלים? גם אנחנו.
  11. makatuvkan אז אני לא לבד. איזה רכב יש לך? ראיתי רכב בחתימה, גם סוזוקי ידנית? אצלי סוויפט 2015. סטרטר מרגיש חזק, כפי שהיה קודם. פשוט לוקח לו יותר זמן, עד שהוא נתפס. יש רכבים שלא מניעים בחצי נגיעה, הסוויפט כן. הרגשתי את זה בדיוק למחרת התדלוק. יכול להיות שיש עליה בצריכת דלק, אך עדיין איני מרגיש זאת. רכב בגדול מאוד חסכוני, כמובן אעדכן בתידלוק הבא, בעוד 750 ק"מ. התנעה בבוקר זה משהו שקל להרגיש, בגלל זה ציינתי את זה.
  12. Ooga אשמח אם תוכל לשתף את שם התחנה, גם אם בפרטי. אז הגענו למסקנה שכל תחנה מקבלת בדיוק אותו ''95'' , לא משנה עם רשום על המשאיות דראגון או כל שקר אחר, זה בא בדיוק אותו דבר, או שבכל זאת בתי זיקוק מכינים לפי מתכון של הלקוח וברשתות מסוימות דלק יותר מתוסף?
  13. Skyactiv-X זה צעד טכנולוגי אחד קדימה. דיטונציה מוקדמת יכול לגמור אותו הרבה לפני 100K. ברה"מ הידועה בקומבינות, ומהילות בפרט. לא חושב שצריך להשוות אותנו אליהם. אצלנו אנשים מוכשרים לא מוכנים ללכלך את הידיים בשביל לתקן גוש ברזל. אלא אם מדובר בתחביב, וטוב שכך. ברוסיה וגם בהודו, מתקנים ומשפצים מכלולים חד פעמיים, בגלל מצב כלכלי וביקוש. אני מכיר טוב את הבלוגרים, ומשפצים ובוחנים ומשפרים כל מה שאמור ולא אמור לנסוע. וזה באמת מגניב, אך לא מתאים לנו. (אלא אם זה תחביב, ואנחנו כאן המיעוט) כן יש, תלק "דאן" השיש 2, חיפה
  14. אני גם חושב שלרוב הדלק בסדר, מצד שני, למה לא מבאים מנעים מתקדמים כמו של מזדה, שרגשים לאיכות הדלק... לנושא העיקרי, תחנת דלק ''דאן'' הצמודה לצומת אתא, יש ממה לחשוש? מחיר נמוך בכ 20 אג/ל
  15. איכות הדלק נמוכה בכללי? זה נתון רשמי מול אירופה או ארה"ב? לא מכיר את הנתונים, לי בעשור האחרון לא היו בעיות. ב 2002 או 2003 זכור לי מקרה בודד של תדלות שגרם למנוע לגמגם, עד שנגמר המיכל. אבל מאז פיקס
×
×
  • תוכן חדש...