Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשאלתי ע"י ידיד שאלה מעניינת שאין לי תשובה חד משמעית.

 

למשפחת הידיד 2 רכבים מאותו יבואן , האחד בן שנתיים ועדיין באחריות והשני בן 7. שני הרכבים טופלו כל חייהם באותו מוסך שהיה

 

מורשה ומוסמך היבואן בעיר שנים רבות , ואפילו היה הסוכנות הראשית לשיווק ומכירת דגמי היבואן.

 

הטיפול והשירות שם היו מקצועיים ואיכותיים , אבל כצפוי לא זולים , וכמובן רק עם חלקים מקוריים.

 

לאחרונה חל סכסוך בין בעלי המוסך ליבואן ונשללה מהם ה"זכות" להכלל ברשת המורשים. גם סוכנות השיווק נלקחה והיבואן פתח

 

סוכנות שיווק חדשה עם מוסך חדש לגמרי.

 

המוסך המורשה לשעבר פנה לכל לקוחותיו והציע המשך טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ברכבי המותג וטוען למחירים זולים

 

במיוחד. נטען שהעובדים הוותיקים ממשיכים.

 

השאלה :

 

האם לשמור אמונים למוסך , הגם שהתנתק ממעטה היבואן ? האם התשובה זהה לשני הרכבים ? האם השינוי עלול לגרוע מאיכות

 

הטיפולים עקב הניתוק ? (אין יותר תמיכה, הדרכה ועידכונים מהיצרן והיבואן).

 

האם לסמוך על המוסך החדש לגמרי ברשת היבואן שאין מידע על ניסיונו וטיב עובדיו ?

 

ואולי אופציה נוספת - לעבור למוסך וותיק אחר בעיר שממשיך להיות מורשה ברשת היבואן , הגם שיצא לו ע"פ שמועות שם מעט פחות

 

טוב מהראשון שהועזב מהרשת .

פורסם

שלום,

אם הוא היה מרוצה מהמוסך עד עכשיו, אין סיבה לעזוב אותו מהסיבה שציינת.

 

אולי אפילו אפשר להרוויח - המחירים יכולים לרדת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לדעתי מדובר על מוסך טויוטה לשעבר ברחובות (זני) שעבר לקיה אחרי שנתפס מרמה לא זוכר אם את הלקוחות או היבואן.

בכל מקרה בדוק לעומק מה הסיבה לשינוי ואם יש משהו לא כשר - לא הייתי נשאר, גם אם זה המוסך הכי טוב באיזור, אני לא מפרנס גנבים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לדעתי את הרכב החדש בן השנתיים לא כדאי להכניס למוסך הרגיל שכבר אינו מורשה היבואן. נכון שלפי הוראות משרד התחבורה ניתן

 

גם במסגרת האחריות לטפל בכל מוסך מורשה משרד התחבורה , אבל עדיין זה פתח לצרות :

 

אם למשל לפני סוף האחריות תתגלה תקלה הרי במוסך מורשה היבואן העניין יתוקן חלק ללא עלות , מה יקרה במוסך לשעבר , מי

 

ישלם? ברור שהבעלים. בנוסף מוסך לשעבר עשוי לעבור לחלקים תחליפיים או אפילו באיכות פחותה מהמקורי לחסוך עלויות - לא כדאי.

 

בנוסף כבר לא תהיה הסטוריית טיפולים מתועדת במחשבי החברה - עשוי להפריע במכירה עתידית.

 

לגבי רכב ישן יחסית בן 7 אפשר לשקול להשאר אם סומכים על המוסך אמינותו ומקצועיותו.

פורסם
לדעתי מדובר על מוסך טויוטה לשעבר ברחובות (זני) שעבר לקיה אחרי שנתפס מרמה לא זוכר אם את הלקוחות או היבואן.

בכל מקרה בדוק לעומק מה הסיבה לשינוי ואם יש משהו לא כשר - לא הייתי נשאר, גם אם זה המוסך הכי טוב באיזור, אני לא מפרנס גנבים.

 

זני נתן הנחה מסויימת ללקוחות שלו שלא מצאה חן בעיניי היבואן.

הלקוחות לא רומו.

פורסם

למרות שהחוק אינו מחייב זאת, אני ממליץ לטפל ברכב שבאחריות במוסך מורשה של היבואן. אחר כך, אם מתגלות חלילה תקלות, הרבה יותר קל לדרוש מימוש של האחריות.

 

דרך אגב, אני מהמר על הסוכנות של רנו-ניסאן בירושלים :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
זני נתן הנחה מסויימת ללקוחות שלו שלא מצאה חן בעיניי היבואן.

הלקוחות לא רומו.

אני לא יודע על איזה מוסך מדובר, אבל מאחר והדבר קרה גם לי, אני מציע לברר מה הייתה בדיוק הסיבה שבגינה המוסך נהייה "פרטי". לגבי "אין יותר תמיכה", מהיבואן, כנראה. מהיצרן, ממש לא בטוח. מוסך מקצועי ימשיך לדאוג לידע שיש לו ולרווחה של הלקוחות שלו. אם היה לך רק ניסיון טוב עם המוסך הזה, לדעתי עדיף להישאר. אבל, בכל מקרה, לברר עוד מידע...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נראה לי שנתקלתי בדיוק במוסך המדובר...

 

לבת זוגי יש רנו מגאן II מודל 2004 עם 3 דלתות (יעני "קופה") שתמיד טופל במוסך רנו הראשי בירושלים "חיים לוי". הטיפול שם

 

היה מקצועי להפליא , אם כי לא זול.

 

לפני זמן מה הכנסתי את הרכב לתיקונים שונים ולמרבה הפלא החיוב היה כלל לא כצפוי...

 

כתבתי על כך בפליאה :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=412368

 

אז כמובן המוסך של חיים לוי בירושלים היה מוסמך היבואן קרסו.

 

מאז הטיפול האמור שהיה לפני זמן מה חל סכסוך בין חיים לוי שברשותו המוסך (וסוכנות המכירות הראשית בירושלים של רנו וניסאן)

 

לבין חברת האם קרסו והמוסך הפך למוסך כללי שאינו מורשה היבואן.

 

לרכב זוגתי קרו לאחרונה שתי תקלות - בורג שננעץ בצמיג וזליגת אוויר (יענו פנצ'ר) ויותר חמור המזגן החל לזייף חמורות .

 

באמצע פעולה החל להפיק אוויר פושר וקירר בערך חצי מהזמן הנדרש - די סיוט.

 

הוזעקתי לסייע.

 

לאן לגשת - למוסך הרגיל של חיים לוי שכבר אינו מורשה קרסו או למורשה החדש או לסתם מוסך כללי ?

 

לאור העלות של התיקון (הלא פשוט) האחרון שהסתכם ב - 0 ש"ח החלטתי לגשת שוב לחיים לוי המורשה לשעבר.

 

לאחר חצי יום של תיקון שכלל תיקון התקר , בדיקה ממוחשבת ויסודית של מע' המיזוג ותיקונה - הוספת גז ובחינה נקראתי לקבל

 

הרכב.

 

הנזק הכספי היה מדהים - ראו את הצילום המצורף ....

 

מסקנה - הסיקו לבד.

10-05-2012 17;50;45.jpg

×
×
  • תוכן חדש...