Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מיצובישי לנסר ג'טפייטר (1,600 סמ"ק)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתה לי פיאט 500 1.2 מהשכרה למשך כמה ימים, הרכב אולי ישאיר מאחור קלנועית ממוצעת (וכאשר מדובר בירידה תלולה גם בכך אני לא בטוח).

 

מה לא הצלחת להבין, שהפיאט שלי זריזה יותר מהלנסר או שהלנסר עגלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה לא הצלחת להבין, שהפיאט שלי זריזה יותר מהלנסר או שהלנסר עגלה?

 

למרות שמה שאני הולך לכתוב נראה לי הזוי ולא רלבנטי עוד לפני שכתבתי אותו כי הוא משווה בין 500 ללנסר...נכתוב זאת בכל זאת לאור עזות המצח שלך.

יכול להיות שהפיאט שלך מרגישה זריזה (רכב קטן ותזזיתי לשימוש עירוני) אבל אל תהיה בטוח שהיא זריזה יותר מהלנסר באף מצב (לא בעיר ובטח שלא מחוץ לעיר).

 

נסיים עם משאלה אישית לבורא עולם:

אלוהים תן לי את הכח להתעלם מההודעות כאלו כמו של FIAT 500

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שמה שאני הולך לכתוב נראה לי הזוי ולא רלבנטי עוד לפני שכתבתי אותו כי הוא משווה בין 500 ללנסר...נכתוב זאת בכל זאת לאור עזות המצח שלך.

יכול להיות שהפיאט שלך מרגישה זריזה (רכב קטן ותזזיתי לשימוש עירוני) אבל אל תהיה בטוח שהיא זריזה יותר מהלנסר באף מצב (לא בעיר ובטח שלא מחוץ לעיר).

 

נסיים עם משאלה אישית לבורא עולם:

אלוהים תן לי את הכח להתעלם מההודעות כאלו כמו של FIAT 500

 

קודם כל זה שאתה כנראה נציג של מיצובישי לפי מה שהבנתי לא תורמת לך כבוד כי אתה בכלל לא צריך להיכנס להודעות כאלה, אתה לא אובייקטיבי.

שנית, אנשים כאן סתם תוקפים ונפגעים סתם, כל מה שאני אומר זו אמת ומי שלא מאמין שיבדוק נתונים בעצמו.

 

אם הפיאט שלי עושה 0-100 ב12.9 שניות והלנסר 1.5 עושה את זה ב14.7 שניות, והחדשה 1600 עושה את זה ב14.2 שניות, איך הפיאט יותר איטית? כנראה שאתם לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיפך, העובדות מבלמלות. מאוד .

אני דווקא בעד מיבחן השוואתי, אך לא רק לביצועים. אני גם חושב שזו רמאות של500 יש מנוע 1200.לא פייר.

 

ענינית[כמעט]אפשר לסגור כאן מעגל. כשנכדיו של בני יגדלו קצת ויפסיקו ללכלך לו את המיצובישי בבמבה, הם בטח יבקשו צעצוע קטן, למשל פיאט 500.עכשיו כשיהיו בוגרים בני 22 יצחקו על האוטו של סבא וישויצו באוטו החמוד שסבא או אבא קנה להם.

המיצובישי היא רכב לאנשים עובדים ,כפי שהיתה ה500 המקורית המקסימה. אולי יש למיצי פחות חן, אך בעלי 500 מהעבר ישמחו מאוד למיצי כזו. מי שגדל במיצי של סבא ישמח לקבל מימנו 500, מן גלגל שכזה.

 

השם של המיצי מגוחך, המיצי עצמה - לא.

הפיאט 500 חמודה, היא כמו חיוך. בתימחור גבוה מדי היא הופכת לחינוך ציני.

 

נ.ב 500 שלא תבין לא נכון, עדיין הייתי מעדיף סיבוב על הפיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, אתה סוגד ל 0-100.

 

 

תרשה לי להמר, אתה בן איפשהוא בין 17.5-22?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל זה שאתה כנראה נציג של מיצובישי לפי מה שהבנתי לא תורמת לך כבוד כי אתה בכלל לא צריך להיכנס להודעות כאלה, אתה לא אובייקטיבי.

שנית, אנשים כאן סתם תוקפים ונפגעים סתם, כל מה שאני אומר זו אמת ומי שלא מאמין שיבדוק נתונים בעצמו.

 

אם הפיאט שלי עושה 0-100 ב12.9 שניות והלנסר 1.5 עושה את זה ב14.7 שניות, והחדשה 1600 עושה את זה ב14.2 שניות, איך הפיאט יותר איטית? כנראה שאתם לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם!

 

נתון תאוצה מ-0 ל-100 הוא בעייתי כי יש רכבים שמאיצים מהר מאוד עד 60 ומעל 60 מתקשים לצבור מהירות. הנתון החשוב יותר הוא תאוצה מ-80. בנוסף נתון תאוצה מודדים בתנאי מעבדה עם נהג מקצועי. בכל מקרה אין מצב שפיאט 500 עם 60 כ"ס תנצח לנסר. אני מאמין שפיאט תהיה יותר זריזה ביציאה מהמקום, אבל לנסר תסגור את הפער מהר מאוד. איך שלא תסובב את זה לנסר הרבה יותר רכב מ-500.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי החייל שויק, שוה לחזור ולקרוא אחרי שנים רבות?

גם בפעם המאה. ללא ספק.

לא רק שזה ספר מופת, אלא שבאופן נדיר למדי, גם התרגום לעברית הוא פשוט מעולה.

 

אחלה אחלה זיהוי מיגו'ר מיגו'ר.

וגם זה ספר שאפשר לקרוא פעמים רבות. יש אומרים שצריך, כדי שיהיה סיכוי להבין משהו... למרות שכאן התרגום לעברית הוא בינוני ומטה.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, אתה סוגד ל 0-100.

 

 

תרשה לי להמר, אתה בן איפשהוא בין 17.5-22?

 

אני לא סוגד ל 0-100, אני פשוט אוהב רכבים זריזים ויש לי ניסיון עם הלנסר והיא מרגישה עצלה מאוד ביחס ל500 שלי.

 

לשאלתך, אני בן 25 ואני רחוק מאוד ממה שאתה מנסה להדביק לי, אני לא ילד מתלהב שהוציא רישיון רק עכשיו וכל היום עושה פתיחות בעיר. רק ציינתי פה שהיא יותר זריזה מהלנסר ולא מבין את כל האלה שלמרות שרואים שזה נכון לפי הנתונים הולכים עם הראש בקיר.. זה שיש לה מנוע קטן יותר לא אומר כלום כי הגיר הוא ידני והרכב קל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון תאוצה מ-0 ל-100 הוא בעייתי כי יש רכבים שמאיצים מהר מאוד עד 60 ומעל 60 מתקשים לצבור מהירות. הנתון החשוב יותר הוא תאוצה מ-80. בנוסף נתון תאוצה מודדים בתנאי מעבדה עם נהג מקצועי. בכל מקרה אין מצב שפיאט 500 עם 60 כ"ס תנצח לנסר. אני מאמין שפיאט תהיה יותר זריזה ביציאה מהמקום, אבל לנסר תסגור את הפער מהר מאוד. איך שלא תסובב את זה לנסר הרבה יותר רכב מ-500.

 

קודם כל זה 69כ''ס והיא גיר ידני, היא יותר קלה משמעותית מהלנסר והמנוע עם התיבה יעילים יותר. זה מה שמביא אותה להיות זריזה יותר מהלנסר בכל מצב ומהירות. אני מדבר מנסיון ואתם יכולים להמשיך להישאר בדעה שלכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל זה שאתה כנראה נציג של מיצובישי לפי מה שהבנתי לא תורמת לך כבוד כי אתה בכלל לא צריך להיכנס להודעות כאלה, אתה לא אובייקטיבי.

שנית, אנשים כאן סתם תוקפים ונפגעים סתם, כל מה שאני אומר זו אמת ומי שלא מאמין שיבדוק נתונים בעצמו.

 

אם הפיאט שלי עושה 0-100 ב12.9 שניות והלנסר 1.5 עושה את זה ב14.7 שניות, והחדשה 1600 עושה את זה ב14.2 שניות, איך הפיאט יותר איטית? כנראה שאתם לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם!

 

אני לא נציג של מיצובישי אלא סה"כ מביע את דעתי בדיון על מוצר שאני מכיר היטב מתוקף עבודתי וכחבר ותיק בפורום הזה. אני משתדל לסייג כל דבר בהקשר למיצובישי שהוא לעניות דעתי בלבד או מגבה את מה שאני כותב בעובדות. קח בחשבון שיש לי ניסיון עשיר יותר משלך על נושא הדיון לנסר 1.6 (8000 ק"מ), לנסר 1.5 (26,000 ק"מ) ועוד במצטבר מאות ק"מ נוספים על המתחרות הישירות שלה ומעל הכל מכיר את השוק ואת הלקוחות על ההתלבטויות שלהם...לכן, המידע שאני מסוגל לתרום לדיון הזה הוא איכותי עשרות מונים ממה שאתה הפגנת עד כה בשרשור הזה.

 

אם אתה עדיין מתעקש להשוות יחס הספק\משקל ותאוצות 0-100 של שני רכבים שזה ממש לא הקטע שלהם אז כנראה שלא ירדת ממש לעומקו של השרשור הזה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא סוגד ל 0-100, אני פשוט אוהב רכבים זריזים ויש לי ניסיון עם הלנסר והיא מרגישה עצלה מאוד ביחס ל500 שלי.

 

איזה נסיון יש לך עם הלאנסר? הקודמת? איך זה בדיוק רלוונטי?

 

לשאלתך, אני בן 25 ואני רחוק מאוד ממה שאתה מנסה להדביק לי, אני לא ילד מתלהב שהוציא רישיון רק עכשיו וכל היום עושה פתיחות בעיר.

ברור שאתה כן, אתה גם מכוער ולא חכם במיוחד!:wink:

אתה יכול לשפוט רכב שמעולם לא ראית?

אני יכול לשפוט אדם שמעולם לא ראיתי!

 

רק ציינתי פה שהיא יותר זריזה מהלנסר ולא מבין את כל האלה שלמרות שרואים שזה נכון לפי הנתונים הולכים עם הראש בקיר.. זה שיש לה מנוע קטן יותר לא אומר כלום כי הגיר הוא ידני והרכב קל יותר.

 

אתה מפגין ברבים את הבורות שלך, מה בכלל הקשר הישיר או העקיף בין ה 500 ללאנסר?

 

וגם אם יש איזה קשר (מעבר למבנה הבסיסי של קופסת פח על 4 גלגלים, לשפוט רכב עפ"י דף הנתונים שלו מבלי לראות אותו אי פעם או לשבת בו (שלא לדבר על לנהוג בו), זה לא יותר מאשר בדיחה.

 

תבין, אין לי בעיה עם זה שאתה לא אוהב את המיצובישי, אין לי בעיה שאתה אוהב את ה 500 וחושב שעבורך היא יותר מתאימה (וכאמור אתה לא אומר את זה, אתה פשוט קובע מי רכב יותר טוב על בסיס נתונים כלל לא רלוונטים), אני אפילו לא יודע אם המיצובישי היא בכלל רכב ששווה להביט אליו פעמיים אבל לקבוע את זה עפ"י הנייר?

 

עיתונאות רכב מסוג חדש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נציג של מיצובישי אלא סה"כ מביע את דעתי בדיון על מוצר שאני מכיר היטב מתוקף עבודתי וכחבר ותיק בפורום הזה. אני משתדל לסייג כל דבר בהקשר למיצובישי שהוא לעניות דעתי בלבד או מגבה את מה שאני כותב בעובדות. קח בחשבון שיש לי ניסיון עשיר יותר משלך על נושא הדיון לנסר 1.6 (8000 ק"מ), לנסר 1.5 (26,000 ק"מ) ועוד במצטבר מאות ק"מ נוספים על המתחרות הישירות שלה ומעל הכל מכיר את השוק ואת הלקוחות על ההתלבטויות שלהם...לכן, המידע שאני מסוגל לתרום לדיון הזה הוא איכותי עשרות מונים ממה שאתה הפגנת עד כה בשרשור הזה.

 

אם אתה עדיין מתעקש להשוות יחס הספק\משקל ותאוצות 0-100 של שני רכבים שזה ממש לא הקטע שלהם אז כנראה שלא ירדת ממש לעומקו של השרשור הזה.

 

אז אתה לא נציג מיצובישי ולא עובד כלמוביל? אז למה כתבת לא אובייקטיבי, בגלל שיש לך אחת כזאת?

נסיון עם לנסר 1.5 יש לי מספיק ולא פחות ממך, זה שהיא עגלה אני יודע במאה אחוז והפיאט 500 שלי זריזה ממנה, ולפי נתונים שמיצובישי שחררה ההבדל בביצועים לא משמעותיים.

אתה ועוד כמה חברים כאן שלך אמרתם שלא יכול להיות ונתתי לכם נתונים שמראים שאני צודק. זה הכל, לא באתי להגיד שפיאט 500 באותה קטגוריה רק אמרתי שפיאט 500 משאירה את הלנסר עם כל הפוזה והשם המפוצץ מאחור.

 

ותודה למנהלים שנותנים לי התראות ומסננים לי הודעות רק בגלל שהאמת כנראה פוגעת במכירות של החבר שלכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, אכן ישנו מושג שניקרא ניו ג'ורנליזם. זה בערך מה שרובנו עושים בשרשור זה...

באשר לפיאט 500. עצם הבחירה שלו מראה שלא ברייסים עסקינן, רדו מימנו בבקשה. אישית, אני קינאתי בו כי חשבתי שהוא בן 22.

25? זקן מדי, אני כבר לא מקנא וברצינות, קצת מעייף שכל שרשור הופך לויכוח. אלו שתי מכוניות שונות.

מילכוד 22 בתרגום הישן נחמד, בחדש-לא. צריך להיזהר כי הכריכה דומה. גם הסרט עם אלן ארקין- חביב למדי.

 

מיצובישי. הכוח העולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה לא נציג מיצובישי ולא עובד כלמוביל? אז למה כתבת לא אובייקטיבי, בגלל שיש לך אחת כזאת?

נסיון עם לנסר 1.5 יש לי מספיק ולא פחות ממך, זה שהיא עגלה אני יודע במאה אחוז והפיאט 500 שלי זריזה ממנה, ולפי נתונים שמיצובישי שחררה ההבדל בביצועים לא משמעותיים.

אתה ועוד כמה חברים כאן שלך אמרתם שלא יכול להיות ונתתי לכם נתונים שמראים שאני צודק. זה הכל, לא באתי להגיד שפיאט 500 באותה קטגוריה רק אמרתי שפיאט 500 משאירה את הלנסר עם כל הפוזה והשם המפוצץ מאחור.

 

ותודה למנהלים שנותנים לי התראות ומסננים לי הודעות רק בגלל שהאמת כנראה פוגעת במכירות של החבר שלכם.

 

שוב פעם,

 

כן עובד כלמוביל אבל לא נציג רישמי של מיצובישי.

 

אגב, היצרן מיצובישי לא מפרסם נתוני תאוצה רשמיים של אף אחד מהדגמים שלו כך שכל נתון שאתה מצטט הוא תוצאה של מדידה לא אובייקטיבית של גורם כלשהו. בכלל, הדיון פה על ה- 1.6 ואתה נתפס ל- 1.5.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...