Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ראשונה: מאזדה CX5 החדש


~MeiR~
שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון, בטח, ברור.

 

אז אחרי שסיימנו עם השטויות, וגם עם הבכי החוזר על הליסינג ועל היבואנים הארורים,

 

לנושא:

מתי נזכה לראות מבחן אובייקטיבי, כמו שצריך, של אתר הרכב הגדול בישראל - קארספורום, שבו ישתתפו מיטב בוחני הרכב הטובים בארץ(וחלק יגידו שגם הטובים בעולם)?

 

כי האמת, אני כבר לא יכול לחכות. (דמיינו כאן סמיילי כוסס ציפורניים)

 

+1 :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עיצוב די משעמם ודי דומה למתחרה ix35 של יונדאי (עיצוב של יונדאי הרבה יותר יפה לטעמי)

 

מבחינת חיסכון הרכב הזה עולה על המתחרים (קשקאי,ix35 וספורטאז׳) כאשר יונדאי הכי בזבזנית.

התנהגות רכב לצערי לא השתפרו והתנהגות ירודה המתאימה למאזדה 3 ,הרכב די בטיחותי וקיבל 5 כוכבים במבחני ריסוק.

 

חומרים בתא הנוסעים טעון שיפור ,רמת חומרים סבירה כמו המתחרות (יונדאי וניסאן)

מרווח רגלים גרוע כמו רכב רגיל ,שלא נדבר על המושב המצאי שאינו מאפשר לאדם בוגר לשבת בנוח (בגלל המשענת) ,דבר זה קיים גם ביונדאי אבל שם פחות מרגישים את בכאבי גב בגלל המשענת.

 

שורה תחתונה רכב סביר שלא יעניק למאזדה יתרון על המתחרים,יקר ומיותר

 

עוד ''בוחן רכב'' :lol:

עלית בכלל על הרכב לפני שקבעת את מה שקבעת?

 

בינתיים הוא רק מקבל ביקורות טובות במבחנים בחו''ל, מבוחני רכב אמיתיים ולא כאלה שמשחקים בנדמה לי.

ואין שום ספק שהוא עולה על כמה וכמה מהמתחרים שלו, במיוחד בעניין צריכת הדלק שחשובה היום והוא משמעותית יותר חסכוני מהמתחרים הקוראנים הזללנים שלו. הCX5 הוא קרוסאובר עם צריכת דלק של משפחתית 1600 ממוצעת, וזה כבר יביא את כל הלקוחות שפחדו תמיד לקנות רכב כזה כי הוא יזלול דלק כמו קאמרו או יותר גרוע, גטס.

 

בקשר לקטע המזלזל שלך ''התנהגות רכב לצערי לא השתפרו והתנהגות ירודה המתאימה למאזדה 3'',

מי שמקבלת ביקורות טובות על התנהגות טובה ברוב הרכבים שלה, זוהי מאזדה ולא יונדאי/קיה שמנותקות מהמציאות.

אז בבקשה אל תדבר איתי על התנהגות כביש, יש כמה וכמה יצרניות (ויונדאי/קיה במיוחד כלולות בהן) שהיו שמחות להתנהגות כביש כמו של ה3, ה2, ה6, ולפי המבחנים גם הCX5.

 

אז מיותר? ממש לא. יקר? מעט מהמתחרים שמציעים פחות, על איכות צריכים לשלם יותר. ככה זה בחיים.

 

תהנה עם הix35 שלך, ותלמד שתמיד יוצאים דברים טובים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוב הדברים שכתבת, רק שליונדאי יש רכב או שניים מתנהגים דווקא. הג'נסיס קופה, וגם הולוסטר שבעלת יכולת דינמית כמו ה-3. למרות שאם ה-CX5 מתנהגת כמו ה-3 כפי ש"בוחן הרכב" כתב, אז נאמר אמן! :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד ''בוחן רכב'' :lol:

עלית בכלל על הרכב לפני שקבעת את מה שקבעת?

 

בינתיים הוא רק מקבל ביקורות טובות במבחנים בחו''ל, מבוחני רכב אמיתיים ולא כאלה שמשחקים בנדמה לי.

ואין שום ספק שהוא עולה על כמה וכמה מהמתחרים שלו, במיוחד בעניין צריכת הדלק שחשובה היום והוא משמעותית יותר חסכוני מהמתחרים הקוראנים הזללנים שלו. הCX5 הוא קרוסאובר עם צריכת דלק של משפחתית 1600 ממוצעת, וזה כבר יביא את כל הלקוחות שפחדו תמיד לקנות רכב כזה כי הוא יזלול דלק כמו קאמרו או יותר גרוע, גטס.

 

בקשר לקטע המזלזל שלך ''התנהגות רכב לצערי לא השתפרו והתנהגות ירודה המתאימה למאזדה 3'',

מי שמקבלת ביקורות טובות על התנהגות טובה ברוב הרכבים שלה, זוהי מאזדה ולא יונדאי/קיה שמנותקות מהמציאות.

אז בבקשה אל תדבר איתי על התנהגות כביש, יש כמה וכמה יצרניות (ויונדאי/קיה במיוחד כלולות בהן) שהיו שמחות להתנהגות כביש כמו של ה3, ה2, ה6, ולפי המבחנים גם הCX5.

 

אז מיותר? ממש לא. יקר? מעט מהמתחרים שמציעים פחות, על איכות צריכים לשלם יותר. ככה זה בחיים.

 

תהנה עם הix35 שלך, ותלמד שתמיד יוצאים דברים טובים יותר.

 

לפי התגובה שלך אתה אחת מהדברים הבאים:

 

סוכן מכירות של מאזדה

אדם המחזיק באחד הדגמים של מאזדה

 

תגיד לי אם אני בכיוון?

 

עכשיו לגבי הרכב אומנם אני לא בוחן רכב כמוך וגם לא מתיימר להיות אחד כזה,אני אדם מהישוב שנהג ברכב ולא התרשמתי ממנו לטובה (יש דברים טובים בו אך לא הרבה).

 

בסופו של דבר אני קונה ומשלם ממיטב כספי כדי לרכוש רכב,בטח ובטח אני לא אקשיב לכל הבוחנים המקצועים שאתה קוראה להם וכבודם מונח במקומם,הם ברוב הזמן מושפעים מאינטרסים כלכלים.

 

אני מנסה ונוהג ברכבים לפני שאני קונה ולא מושפע מתופעת העדר,מאזדה 3 אחד הרכבים שרמת היציבות והשליטה שלהם פשוט נופלת לריצפה,אתה יכול לספר מכאן ועד מחר כמה הרכב יציב אך הוא לא!

 

מאזדה איבדה מהיוקרה שלה,דגם 323 שלהם מוצלח מאוד ולא סתם,מאזדה 3 נפילה (אך בגלל תופעת העדר/ליסינג) אנחנו רואים אותם ברחבי הארץ.

 

הרכב שמאזדה מנסה להתחרות ולשוב ליוקרה שאבדה,לא עומד בציפיות ונשאר משעמם כמו המאזדה 3 (אולי ערס מצוי יתרשם ממנה,כמו שהתרשם מאזדה3 והתחיל לרכיב ספוילר מצחיק לראות את הדבר הזה).

 

אני מקשיב רק לעצמי ובהתנסות שלי על הרכב,אני לא מושפע מבחן ״מקצועי״ שמושפע מאינטרס כלכלי (כמה כסף העבירו מתחת לשולחן שיכתוב חוות דעת טובה על הרכב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה טוען ש-323 זה אחלה רכב ומאזדה 3 זו נפילה ביחס לקודמת שלה (ה-323 כמובן), אז מצטער, אין לך מושג וחצי מושג.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התגובה שלך אתה אחת מהדברים הבאים:

 

סוכן מכירות של מאזדה

אדם המחזיק באחד הדגמים של מאזדה

 

תגיד לי אם אני בכיוון?

סוכן אני עדיין לא, גם לא שואף להיות, אבל את המאזדה שבבעלותי לעולם לא הסתרתי כאן ממישהו.

עכשיו לגבי הרכב אומנם אני לא בוחן רכב כמוך וגם לא מתיימר להיות אחד כזה,אני אדם מהישוב שנהג ברכב ולא התרשמתי ממנו לטובה (יש דברים טובים בו אך לא הרבה).

גם אני לא בוחן רכב ולא מתיימר להיות כזה.

בסופו של דבר אני קונה ומשלם ממיטב כספי כדי לרכוש רכב,בטח ובטח אני לא אקשיב לכל הבוחנים המקצועים שאתה קוראה להם וכבודם מונח במקומם,הם ברוב הזמן מושפעים מאינטרסים כלכלים.

זכותך.

אני מנסה ונוהג ברכבים לפני שאני קונה ולא מושפע מתופעת העדר,מאזדה 3 אחד הרכבים שרמת היציבות והשליטה שלהם פשוט נופלת לריצפה,אתה יכול לספר מכאן ועד מחר כמה הרכב יציב אך הוא לא!

את זה אתה אמרת, מאזדה 3 אחד הרכבים המשפחתיים היותר יציבים שיש לנו בשוק, מנסיון עם כמה וכמה רכבים ולא מהשפעה של בוחני רכב שגם מהללים את היציבות וההתנהגות שלה.

מאזדה איבדה מהיוקרה שלה,דגם 323 שלהם מוצלח מאוד ולא סתם,מאזדה 3 נפילה (אך בגלל תופעת העדר/ליסינג) אנחנו רואים אותם ברכבי הארץ.

במה ה323 מוצלחת יותר מה3? בוא תסביר לנו.

הרכב שמאזדה מנסה להתחרות ולשוב ליוקרה שאבדה,לא עומד בציפיות ונשאר משעמם כמו המאזדה 3 (אולי ערס מצוי יתרשם ממנה,כמו שהתרשם מאזדה3 והתחיל לרכיב ספוילר מצחיק לראות את הדבר הזה).

יוקרה? איזו יוקרה לעזאזל?? אתה קורא ליונדאי/קיה/ניסן/וכו' יוקרה?! כי לשם היא תמיד כיוונה ולא למרצדס/במוו

אני מקשיב רק לעצמי ובהתנסות שלי על הרכב,אני לא מושפע מבחן ״מקצועי״ שמושפע מאינטרס כלכלי (כמה כסף העבירו מתחת לשולחן שיכתוב חוות דעת טובה על הרכב)

 

התגובות שלי מודגשות, ושוב - תהנה מהix35 שלך, הוא הכי טוב מכולם וכל מי שאומר אחרת הוא מושחת. זה הרבה יותר הגיוני מזה שהcx5 פשוט טוב יותר.

 

ובקשר לאנשים שקונים מאזדה בגלל העדר, אתה מדבר כמו עוד משמיץ מצוי.

כי אם היית שם לב באמת למה מאזדה 3 כבר לא הכי נמכרת, אחת הסיבות היא בגלל שלאנשים פשוט נמאס לקנות דבר שיש ממנו הרבה.

קשה לי לחשוב על אדם הגיוני אחד שירצה לקנות משהו בגלל שיש אותו לכולם, הכי כייף לקנות משהו שיש אותו רק לך.

וכשאני קניתי את המאזדה 3 שלי, הקטע שיש אותה הרבה בכבישים הכי הפריע לי. אבל בכל זאת קניתי כי אהבתי אותה והיא התאימה למה שאני מחפש מרכב. לא בגלל שיש אותה לשכן!

אז אל תמכור לי את הבגלל ''העדר'', ה3 מכונית טובה ובגלל זה הצליחה, הרבה יותר טובה מה323.

 

וכן, אחרי 7 שנים שהיא שלטה כאן, הגיע זמנה לרדת לטובת רכבים טובים/מאובזרים/נדירים יותר, עד שהיא תקבל ''מכת חיזוק'' ותחזור שוב לראש הטבלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוב הדברים שכתבת, רק שליונדאי יש רכב או שניים מתנהגים דווקא. הג'נסיס קופה, וגם הולוסטר שבעלת יכולת דינמית כמו ה-3. למרות שאם ה-CX5 מתנהגת כמו ה-3 כפי ש"בוחן הרכב" כתב, אז נאמר אמן! :-)

לא יודע בקשר לג'נסיס, אבל אל תשווה את ההגה של הולוסטר לזה של ה3.

מהסיבוב הקטן שלקחתי על ולוסטר, ההגה שלה הרגיש לי מוזר ולא הכי מתקשר.

כמובן שלא ברמה הניתוק המזעזת של i30/פורטה, אבל לא ברמת דיוק/חדות/תקשור של ה3 או הפוקוס למשל..

 

אני בטוח שאם יונדאי היו משתדלים יותר, הם היו יכולים לעשות את הולוסטר למכונה הרבה יותר מהנה לנהיגה, אולי זה יהיה שונה בדגם המוגדש(?).

 

אבל אנחנו דנים כאן על קרוסאוברים, משהו אחר לגמרי. :wink:

אם אתה טוען ש-323 זה אחלה רכב ומאזדה 3 זו נפילה ביחס לקודמת שלה (ה-323 כמובן), אז מצטער, אין לך מושג וחצי מושג.

 

אני חושב שהוא עוד בסטלה מערב חג ראשון :shock:

 

וברצינות, רק מהדבר הזה רואים שהבנאדם לא יודע על מה הוא מדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ההגה דיי מוזר ביונדאי, אבל לא מנותק מהעולם כמו שאנחנו רגילים ברוב הרכבים החדשים.

ואני דווקא חושב (אפילו שלא נהגתי עליה או נכנסתי אליה בכלל) שה-CX5 תהיה מלכת מכירות חדשה. מי יודע, אולי נחליף מאזדה אחת באחרת בקרוב :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתגובה הראשונה שלי רשמתי שיונדאי בזבזנית יש קשיחות בבולמי זעזועים ,אז זה לא מסתדר באמירה שלך שדעתי מכורה.

 

אמרתי שיש למאזדה היתרון בחיסכון בדלק והשילדה שלה הרבה יותר טובה,אבל כאן נגמרים התשבחות החומרים די זהים למתחרות בסיגמנט.

 

שדיברתי על יוקרה לא דברתי על רכבי יוקרה,הכוונה הייתה שהרכב היה נחשב לרכב טוב אמין וכו׳...

הם ירדו ברמה הטכנולוגית או נשארו מאחור ברמה הטכנולוגית והרכב מתחיל לאבד את האמון.

 

נכנסתי לרכב ולא הרגשתי את וואוו שמנסים לשווק,הרגיש כעוד סתם רכב ,מה לעשות לא התרגשתי (אותו דבר לא התרגשתי מה יונדאי)

 

גילוי נאות

אני הייתי חובב מאזדה היו ברשותי מספר דגמים של מאזדה מ 323 מאזדה 3 ובזמנו גם 323f

 

מצטער אבל מאזדה מאבדת מהיוקרה שלה כחברה מובילה בארץ.

 

מה אפשר לצפות ״מעדר״ תמשיך לחשוב ששלך יותר גדול ,אדון מקצוען שיודע הכל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב די משעמם ודי דומה למתחרה ix35 של יונדאי (עיצוב של יונדאי הרבה יותר יפה לטעמי)

 

מבחינת חיסכון הרכב הזה עולה על המתחרים (קשקאי,ix35 וספורטאז׳) כאשר יונדאי הכי בזבזנית.

התנהגות רכב לצערי לא השתפרו והתנהגות ירודה המתאימה למאזדה 3 ,הרכב די בטיחותי וקיבל 5 כוכבים במבחני ריסוק.

 

חומרים בתא הנוסעים טעון שיפור ,רמת חומרים סבירה כמו המתחרות (יונדאי וניסאן)

מרווח רגלים גרוע כמו רכב רגיל ,שלא נדבר על המושב המצאי שאינו מאפשר לאדם בוגר לשבת בנוח (בגלל המשענת) ,דבר זה קיים גם ביונדאי אבל שם פחות מרגישים את בכאבי גב בגלל המשענת.

 

שורה תחתונה רכב סביר שלא יעניק למאזדה יתרון על המתחרים,יקר ומיותר

נהגת בו ? כיון שההתרשמות שלך שונה באופן משמעותי מזו שצוטטה למעלה. העיצוב שלו בהחלט נאה, ודאי יותר מזה של ה ix35 והנסיון הזה לעצב מין מזדה 3 מוגבהת ושרירית, דווקא נראה לי, אבל זה באמת ענין של טעם אישי. מכל מקום אני קצת מתקשה להאמין שמזדה 3 הפכה להיות נקודת ייחוס הולמת ל"התנהגות ירודה" כפי שאתה כותב, שהרי היא אולי צפופה, אולי לא נוחה במיוחד, שותה גם לא מעט דלק, אבל נקודת האור הבוהקת שכמעט כולם מוצאים בה היא התנהגות הכביש שלה. אותי הצלחת לבלבל.

תוספת מאוחרת : התגובה נכתבה ללא התייחסות לעמוד הדיונים השני, אותו פיספסתי משום מה ולכן היא אולי מיותרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדר? מה הקשר אדוני? כשיש רכב טוב, קונים (ועל הנייר לפחות הוא נראה רכב טוב. איפה ההקשר של הכי גדול?). גם אם עוד 10000 איש קנו. בכל אופן, מרכב של 160K ש"ח אתה לא אמור לצפות ל-WOW. רוצה WOW? תקנה פרארי. זו בסך הכל מאזדה. ואם אתה חושב ש-323 טובה יותר מ-3, אז אין לי יותר מה לכתוב לך פרט ל- :shock::roll: . זהו, איש איש באמונתו יחיה :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגת בו ? כיון שההתרשמות שלך שונה באופן משמעותי מזו שצוטטה למעלה. העיצוב שלו בהחלט נאה, ודאי יותר מזה של ה ix35 והנסיון הזה לעצב מין מזדה 3 מוגבהת ושרירית, דווקא נראה לי, אבל זה באמת ענין של טעם אישי. מכל מקום אני קצת מתקשה להאמין שמזדה 3 הפכה להיות נקודת ייחוס הולמת ל"התנהגות ירודה" כפי שאתה כותב, שהרי היא אולי צפופה, אולי לא נוחה במיוחד, שותה גם לא מעט דלק, אבל נקודת האור הבוהקת שכמעט כולם מוצאים בה היא התנהגות הכביש שלה. אותי הצלחת לבלבל.

 

 

כן נהגתי ברכב.

 

רשמתי שעיצוב לטעמי לא נראה מושך (כל אדם והטעם שלו) למרות שיש דמיון די גדול בעיצוב ליונדאי (למרות ש cx5 הוצג לפני ix35).

 

לגבי ואוו לצערי אני לא עשיר כמוך ואני לא יכול להרשות לעצמי פרארי,אבל עדין בסיגמנט העממי (מה שאנחנו פשוטי העם יכולים לקנות) הייתי מצפה ליותר מאזדה (כבר אמרתי שאני חובב מאזדה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתגובה הראשונה שלי רשמתי שיונדאי בזבזנית יש קשיחות בבולמי זעזועים ,אז זה לא מסתדר באמירה שלך שדעתי מכורה.

 

אמרתי שיש למאזדה היתרון בחיסכון בדלק והשילדה שלה הרבה יותר טובה,אבל כאן נגמרים התשבחות החומרים די זהים למתחרות בסיגמנט.

 

שדיברתי על יוקרה לא דברתי על רכבי יוקרה,הכוונה הייתה שהרכב היה נחשב לרכב טוב אמין וכו׳...

הם ירדו ברמה הטכנולוגית או נשארו מאחור ברמה הטכנולוגית והרכב מתחיל לאבד את האמון.

 

נכנסתי לרכב ולא הרגשתי את וואוו שמנסים לשווק,הרגיש כעוד סתם רכב ,מה לעשות לא התרגשתי (אותו דבר לא התרגשתי מה יונדאי)

 

גילוי נאות

אני הייתי חובב מאזדה היו ברשותי מספר דגמים של מאזדה מ 323 מאזדה 3 ובזמנו גם 323f

 

מצטער אבל מאזדה מאבדת מהיוקרה שלה כחברה מובילה בארץ.

 

מה אפשר לצפות ״מעדר״ תמשיך לחשוב ששלך יותר גדול ,אדון מקצוען שיודע הכל

 

שוב פעם ''העדר''? כשאין מה לכתוב, תמיד זורקים ''עדר''.

 

עיקר הביקורת שלי היתה בגלל שאמרת רכב מיותר ויקר. אני לא רואה שום סיבה למה הI35/קשקאי/ספורטאג' עדיפים עליו.

 

אז אם הם לא מיותרים, בטח ובטח שהוא לא מיותר. במיוחד (שוב אני אומר)- שיש לו צריכת דלק נורמלית וטובה מהמתחרות, שאפשר לקנות קרוסאובר ולשלם על דלק כאילו יש לך משפחתית 1600.

 

רוצה וואו? קנה איזה קרוסאובר של קאדילק.

 

יותר מזה אין לי מה להגיד לך, אתה במילא לא מנסה להבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר, זה רק כינוי. אני לא באמת שומאכר, ואני לא עשיר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רשמתי בתגובה הראשונה שלי שהיתרונות של הרכב הינו בחיסכון בדלק ובשילדה חזקה יותר בסיגמנט,אבל שוב כמו שאמרתי כמו שאר הרכבים בסיגמנט יונדאי קאייה וניסאן,רכבים מיותרים.

 

אני אומר זאת מנסיון כי ברשותי אחד מהרכבים הנ"ל,לכן אני לא רואה קפיצת דרך או משהו שונה ברכב חוץ מחיסכון בדלק (אנחנו נצטרך להמתין למבחן אמיתי ולא מבחן מעבדה,כדי לדעת מה התצרוכת האמיתית)

 

נכון שהיום דלק זה מילה גסה,אנשים יעדיפו את הרכב רק בגלל התצרוכת הדלק שלו,אבל בגלל זה יתעלמו משאר החסרונות שיש ברכב,מה לעשות כך הדברים שהדלק יקר.

 

שומכאר חבל בניתי על סיבוב :-o

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...