Jump to content

אדיר53

  • פרסום הודעות

    323
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות אדיר53

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. תודה רבה אלעד אין לי שום מקום להזין קוד. והרכב שלי מהיום הראשון יש לי ספר רכב עם הכל לא מצאתי שום. קוד לצערי מתסכל 😢
  2. שלום חברים. היום החלפתי מערכת (רק את החלק של הרדיו) כי המקשים ממש נמחקו לי הבאתי מערכת חדשה החלפתי, ולצערי לאחר הדלקה הופיעה ההודעה הבאה :anti theft protection activated please consult your mercedes benz workshop ניסיתי לחפש ברשת פתרון, כלום.. לפני שאני ניגש למוסך אשמח לעזרה. שבת שלום
  3. תודה לכולם חברה עזרתם לי אני חושב שארד מזה בגלל הקילומטרז הגבוהה רכב סטיישן זו השאיפה אמשיך לחפש התחלתי לפזול לכיוון הפורד פוקוס סטיישן האם הגיר שלה עדיין בעייתי בשנתונים 15 16?
  4. שלום חברים. קיבלתי הצעה, לרכוש הונדה סיוויק סטיישן יד ראשונה מליסינג 2015 עשתה 140 שזה אחד הלבטים שלי מפחד מהקילומטרז הגבוהה, קיבלתי מחיר הוגן מאוד 53 אלף יחסית למחירון שהוא 74 הדרישות שלי מרכב והוא עונה על כולן זו נוחות נסיעה בג’אז גדול ומרחב פנימי גדול 3 ילדים מאחורה מנוע חזק יחסית. כרגע אשמח לשמוע מכם האם זו עסקה כדאית. מפחד מה 140 האלו. ללכת על זה? המון תודה..
  5. שהיה חסר לי גז בעבר לא היה שום רעש כזה אלא רק המזגן לא הוציא קור עכשיו הוא מוציא קור
  6. שבוע טוב חברים. אני לא יודע אם זה קשור, אבל חודש לאחר מילוי גז ברכב התחילו לי רעשים כשאני מפעיל את המדחס. שמכבה אותו הרעשים נעלמים. מצורף קובץ שמע על מנת שתבינו על איזה רעשים מדובר. https://drive.google.com/file/d/0B5xc01zMzRilU053aFBIX3c1am8/view?usp=sharing http://vocaroo.com/i/s0zpA2EuGPPy האם זה סוף חיי המדחס?. המזגן מקרר לסירוגין כשלא חם בחוץ הוא מקפיא (בעיקר שחם מאוד בחוץ הוא לא מקרר אבל לאחר נסיעה ארוכה הוא מקרר) אשמח לחוות דעת
  7. אתמול בדקתי עם הרב מודד את שני החיישנים החיישן העליון לא מראה שום ערך החיישן התחתון מחזיר ערך טוב כנראה תקין מה שמוזר שהחיישן העליון לא ידעתי איזה חוטים למדוד (ניסיתי את כולם) החיישן התחתון יש שני חוטים באותו צבע והם אכן מחזירים התנגדות בחיישן העליון יש שני זוגות של חוטים באותו הצבע ניסיתי את שניהם בשניהם אין שום תגובה מדדתי גם מתח לראות שמגיע זרום ואכן לשני המתגים מגיע 12 V
  8. זאת אומרת החיישן הקרוב? זה שהחוט שלו קצר? http://www.ebay.com/itm/NEW-OEM-MAZDA-O2-DENSO-234-4629-Oxygen-Sensor-FSC6-18-861A-9U-GENUINE-DENSO-/351975685483?fits=Year%3A2005%7CMake%3AMazda%7CModel%3A3&epid=76970075&hash=item51f362bd6b:g:1IMAAOSwu4BVxT6v&vxp=mtr זה החיישן המדובר? ד"א אם זה לא החיישן העליון החיישן התחתון (הרחוק יותר) הוא אותו חיישן? והאם הדרך לחבר אותו היא חיתוך החוטים והלחמתם? היום אבדוק התנגדות ד"א איך אני מווצא שמגיע 12 v אליו? לאיזה חוט אני מחבר את המולטימטר? במידה ואת השחור אני מחבר למינוס של המצבר לאן אני מחבר את החוט האדום? המון תודה
  9. יגאל אפשר לבדוק התנגדות בוולטמטר? תודה רבה! ד"א יש שני חיישנים אחד קרוב ואחד רחוק יותר איך אפשר לדעת במי מדובר?
  10. יש לי מולטימטר אני יכול לבדוק איתו התנגדות?
  11. זה בטוח הבעיה? אמרו פה למעלה אולי ממסר
  12. אתה יכול להכווין אותי? למען הסדר הטוב זה חיישן חמצן ? http://www.ebay.com/itm/New-Upstream-O2-Oxygen-Sensor-For-Mazda-3-2-0L-2-3L-2004-2009-/172748890015?hash=item2838a2df9f:g:EpIAAOSwq~tZUNyq&vxp=mtr והוא לא מצליח להתחמם? איפה הממסר שלו? ובגדול איך אני ממשיך טיפול מכאן? (באופן עצמאי)
  13. אכן קניתי חיישן maf אבל כנראה שהקוד שגיאה הזה באמת מתריע על חיישן של חמצן (שלא קרוב למנוע) אשמח לדעת אם אתה חושב שזה הבעיה פשוט מעצבן שהזמנתי חלק סתם ד"א החלפתי מנוע לפני 3 חודשים האם יש מצב שאני יכול לנצל את האחריות? או שאין פה קשר?
×
×
  • Create New...