רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
מחפש מידע אמין על מיקומם של כל\רוב מצלמות המהירות בארץ, כולל מצלמות רמזור שכידוע משמשות כמצלמות מהירות. בנוסף, הייתי רוצה להבין מאיזה מהירות הן מצלמות בעיר ומחוצה לו? ובאם לא קיים, אולי הגיע הזמן לשתף אחד השני, ולעשות ריכוזיות של מידע כאן בפורום (כולל מארבים נפוצים של הממל"ז)? אאוץ, שנמאס לו להסתכל לצדדי הדרך.
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=ZbB1RwpuTRY&feature=relmfu דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מה שהכי מצחיק זה שחונה לידו אסטון מרטין וזה לא מעניין אותו, הם שואפים גבוה אהה? מתי בישראל?
הודעה אחרונה מאת LaZy, -
שלום חברים, ברצוני לחלוק עמכם הצעת חוק שהעליתי בפני חברי הכנסת של מפלגת העבודה. (גילוי נאות - הכותב הינו חבר מרכז מפלגת העבודה ויו"ר משותף של הפורום החברתי במפלגה). ההצעה נשלחה אמש לחברי הכנסת, ואני מקווה שהיא תתחיל עידן חדש בכל הנוגע לרכישת רכב משומש. מכיוון שהעניין נוגע בנפשו של כל אחד בפורום הזה, אני חושב שזה מקום נהדר לשמוע בו הצעות לשיפור ואת דעתכם. להלן המכתב ששלחתי לחברי הכנסת: ============================================= הצעת חוק – "שקיפות נתוני רכב מנועי" – התשע"ב - 2012 מטרה יצירת כלי עזר מנהלתי שקוף לעזרת צרכני הרכב המשומש במדינת ישראל (רכב = אופנועים, פרטיים, משאיות, אוטובוסים) – על מנת לאפשר ביצוע עסקאות רכש אמינות ככל …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 10 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היי, אני שוקלת להכנס לתחום. המחשבה שלי היא לקנות אוטו ולשכור נהג, ואני רוצה לבדוק אם זה יצא לי משתלם. לכן יש לי כמה שאלות: 1- כמה ק"מ בממוצע עושה מונית באיזור תל אביב שעובדת 10 שעות ביום חול? (וכמה בשישי? ושבת?) 2- האם נהגים הם שכירים או עצמאיים בד"כ? 3- כמה משלמים לנהג שכיר לשעה? וכמה לעצמאי? 4- מה כדאי יותר: לעבוד עצמאית (כלומר לחפש נסיעות ברחוב, לחלק כרטיסי ביקור וכו) או לעבוד עם תחנה (כלומר לקבל נסיעות ממנה). 5- אם עובדים עם תחנה: איך הסידור הכספי איתה? לפי חודש? לפי אחוזים? (וכמה זה יוצא?) 6- כמה בממוצע נראה לכם שאצטרך להוציא על תיקונים לאוטו בשנה, בהנחה שהאוטו נוסע 60 שעות בשבוע? 7- שאלה על מחירי דלק ותעריפים: האם התעריפים עולים בצורה הוגנת יחס…
הודעה אחרונה מאת texiDriverToBe, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, מישהו יודע מה הם ההבדלים במפרט בין הרכבים הנ"ל? חוץ מזה, המחיר הרשמי שלהם היום קצת מוגזם (לגיר הרובוטי). מישהו שמע על איזשהו מבצע שהם (טויוטה או פיג'ו/סיטרואן) מתכננים לערוך בקרוב? תודה
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
טוב. הגיעה זמנה של המיצובישי גרנדיס להאסף לבית עולמה (מגרש המכירות של אלדן) אני מסכם איתה שנתיים ו 80 אלף ק"מ. לטובת קוני היד השניה,(הרכב כבר לא מיוצר יותר לרווחת המתחרים) אני כותב כאן התרשמות ארוכת טווח עם החברה הפורשת. צריכת דלק: הנתון המטורף ביותר ברכב הזה. מעולם לא איפסתי את נתוני הצריכה הממוצעת כך שהוא משקף פחות או יותר את המציאות במשך כל השנתיים. מדובר בצריכה ממוצעת של 7.8 קילומטר לליטר כשרובם נעשו בכבישים מהירים בין עירוניים. הזוי . בנסיעות עירוניות הראה המחשב השני (זה שמתאפס אחרי 4 שעות של מנוע כבוי) צריכה שנעה בין 4 קילומטר לליטר ל 6. אני לא אגיד שאני נוסע רגוע אבל הדבר הזה פשוט לא נורמאלי .חישוב זריז מראה שהמחיר הוא כמעט שקל לקיל…
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 707 צפיות
אהלן. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000739632 אפשר לחשוב שלא ידענו.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
חברים יקרים, לאחר הרבה טלפונים מייגעים החלטתי לנסות לארגן קבוצת רכישה לביטוח מקיף לסיאט איביזה שבמבצע. כל מי שרוכש\רכש או מכיר מישהו שעשה זאת מוזמן להצטרף על מנת להוזיל את עלויות הביטוח הגבוהות לרכב. ביררתי כבר עם 2 סוכניות ביטוח גדולות שאמרו לי במפורש שקבוצת רכישה תוזיל באופן משמעותי את העלות. יתכן גם שנקבל הקלות בנושא המיגון. (הדבר עבד בצורה מאוד יעילה לאנשים שקנו את הפאביה שהייתה במבצע והוזיל להם באופן משמעותי את העלויות ואת אמצעי המיגון) שימו לב שכמעט בכל חברה איתוראן סייב הפך להיות חובה ואם לא אז כספת. אז קדימה, ככל שנהייה קבוצה יותר גדולה ככה נקבל מחיר זול יותר. המעוניינים מוזמנים לשלוח בהודעה פרטית את הפרטים הבאים - שם מלא ישוב מספר טלפון …
הודעה אחרונה מאת maman_o, -
זיהוי כיסאות
מאת eli3- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 799 צפיות
שלום מישהו יודע של אייזה רכב הכיסאות הנ"ל: [הימני זה נוסע השמאלי זה נהג] אלה התקעים שיש מתחת לכיסאות: רשום עליהם בצדדים AIR BAG, יש סיכוי שיש בתוכם כריות אוויר ? [שחושבים על זה המקום היחידי שיכל ליהיות הגיוני זה מאחורה אל מול היושבים מאחור] יש שתי תקעים שיוצאים מתחת לכיסאות,[מצולמים] תקע אחד אני מזהה של כרית אוויר תקנו אותי אם אני טועה, לא נראלי שאחד התקעים קשורים לחגורות, כי למנעול של החגורה לא נכנס חשמל או משו בסיגנון. יש סיכוי שמדובר בחימום? בקשר למסילות, הם של רכב אחר אז אל תתייחסו.
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
יום חמישי, חניון רידינג בסביבות חצות - החניון הראשון לפני הגשר לנמל. בקצרה- אני מגיע ומתחיל לחפש חניה ולבסוף מוצא. בן אדם מבוגר מתחיל להתווכח שהחניה שלו, אך לשווא. אני רושם את מספר הרכב שלו ומחכה כרבע שעה ומתצפת על הרכב לוודא שהוא לא חושב לעשות נזק בטעות. בכל הרבע שעה הזאת הוא לא מוצא חניה ונשאר באיזור של אותו טור מכוניות. לבסוף נכנעו והלכנו משם. חזרנו אחרי 45 דקות בלבד, וגילינו שעל הרכב נעשתה עבודה לא קטנה והוא מקושט בשריטות עמוקות כמעט בכל היקפו. התחלנו לחפש את הרכב של אותו אדם ולבסוף מצאנו אותו בחניון המקביל, של האוטובוסים. חיכינו עד שהוא חזר עם המשפחה שלו לרכב ושאלנו אותו למה הוא עשה את זה. כמובן שהוא הכחיש. הזמנו ניידת למקום. הגשנו תלונה במשטרה …
הודעה אחרונה מאת yairw, -
שלום לחברי הפורום, רציתי לשאול אם אתם מכירים קופון או דרך מוזלת בה אפשר לקנות כרטיסים מוזלים לתערוכת אוטומוטור שבגני התערוכה בחד הפסח הקרוב תודה!
הודעה אחרונה מאת 106devil, -
- 1 תגובות
- 679 צפיות
שלום רציתי לישאול האם כבר ניכנס החוק שמאפשר ליגרוט רכבים בני 15 שנה? דיברו גם על עלייה בסכום הגריטה. האם זה עלה על 3.000 ש"ח? תודה.
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום רב אבי דיפלומט אזרח חוץ בעל רכב עם קידומת CD בלוחית הרישוי, ואני ישראלי. ברשיון הרכב רשום שרשאים לנהוג עליו רק בעל הרכב ובת-זוגו. אני יכול להבין למה לא רוצים שכל אחד ינהג באוטו כזה שכן הוא נקנה בסביבות חצי המחיר ולא שולם עליו מס, אבל מה קורה עם משפחה מדרגה ראשונה? זה פשוט אבסורד, לא הגיוני לגמרי בחברת הביטוח הפרטית אמרו שהם מוכנים לבטח את הרכב אבל לא יכולים להתחייב לכלום במקרה של תאונה\משהו כזה כי המדינה לא מסכימה לי לנהוג. זה אולי לא הדבר הכי גרוע בעולם, כי לאמי יש רכב עם לוחית רישוי צהובה, אבל אני אובד עצות ומאוד רוצה לדעת מה ניתן לעשות כדי שאוכל לנהוג ברכב. זה כל כך אבסורדי שאני בטוח שיש דרך כלשהי. תודה רבה על כל עצה!
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום יש ברשותי מיצובישי סופר לנסר שנת 94 .בתאריך 20/10/11 רכשתי את הרכב מאותו הרגע הרכב נכנס לשיפוץ ולא עלה על הכביש. בתאריך 30/11/11 פג תוקפו של הטסט ולא חידשתי עד היום עקב השיפוץ האם אני יכול להקפי רשיונות רטרואקטיבית כי למעשה הרכב הורד מהכביש לאותו התקופה ולא היה בשימוש האם יש איזה שהיא דרך שבה אני יכול לשלם הגרה של שנה ולקבל טסט לשנה ולא חצי שנה? אין לי בעיה להוריד אותו מהכביש רטרואקטיבית לחכות שבועיים ולעלות אותו בחזרה עם יש דבר כזה . מה אתם ממליצים לעשות? תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
אהלן אנשים, היום נסעתי מכיוון צומת רעננה לצומת מורשה, ידוע לי כי המצלמה ה-3 פעילה וכאשר עברתי דרכה הוולנטיין לא צפצף. האם יש משהו בכיול של הוולנטיין שאינו נכון? או שהיא לא פעילה? כיילתי ע"פ המדריך שיש באתר מוטוריקה.נט
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בחג יצא לי לראשונה לבצע נסיעה ארוכה עם הסקסו שקניתי בספטמבר בדרך בין עירונית. המסלול היה כזה-יציאה מכפר ויתקין לאחר תדלוק מלא של מיכל הדלק ואיפוס מד המרחק. נסיעה עד לראשון לציון עצירה שם לכמה דקות, משם המשכתי כול הדרך עד לירוחם שבנגב. בדרך חזור ביצעתי את המסלול הבא: מירוחם לנתיבות, עצירה בנתיבות ומשם נסיעה עד ויתקין. אורך המסלול 403 ק"מ, יש לציין שבהלוך נסעתי רק עם הכלב שלי הרכב היה ריק ונסעתי בלי מזגן. בחזור גם ברוב הדרך נסעתי בלי מזגן אך הפעם הרכב היה קצת מלא יותר, היינו שלושה נוסעים+כלב+ציוד של כולנו. לאורך כול הדרך לא היו פקקים כלל, השתדלתי לנהוג בחסכון אבל נסעתי במהירות גבוהה מ90 קמש, רוב הזמן על 100+-. את הרכב תידלקתי שוב באותה תחנה בויתקין, ידית…
הודעה אחרונה מאת לוקי2, -
- 3 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
לבקשת הקהל, אני מעלה ביקורות על רכבים שהיו לי בזמן היעדרותי מהפורום. כמו שחלקכם בודאי יודעים בעבר היה לי יוקן בנזין. הכל היה נפלא ברכב הזה, מנוע מדהים עם סאונד שמביא לשיקרון חושים V8 אמריקאי בנפח 350CI (או בעברית 5.7). הבעיה שלו שהוא צמא תמיד. זאת תחושה בלתי נשכחת של נסיעה על רכב כזה - מלך הכביש. האהבה למיטב תוצרת האמריקאית תמיד משאירה מקום בלב למפלצות שלהם. ראיתי יוקן דיזל קצרה לבנה, פשוט רעשו לי הברכיים. הרכב הזה כל כך סקסי. בלי לחשוב יותר מידי החלפתי את המרצדס ביוקון. הרכב התגלה כחסכוני למדי ולגם סולר בכמויות של 1 ל7~8 ובתמורה נתן כמויות מטורפות של מומנט על טורים נמוכים. בשום מצב לא עברתי 2000סל"ד, גם בעליות והרכב הזה דחף חזק. מנוע 6.5 הוא כמו של ונד…
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
ZR1 לבנה בארץ 1 2
מאת Tvr_speed_12- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני לא נוהג להעלות תמונות בד"כ אבל היא פשוט כל כך יפה ואכזרית https://rapidshare.com/files/1506248646/2012-04-07_16-26-53_726.jpg https://rapidshare.com/files/2878605990/2012-04-07_16-27-02_390.jpg https://rapidshare.com/files/1779589980/2012-04-07_16-27-27_36.jpg
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
עומד לי רכב ישן ליד הבית . יש למי מהקוראים מושג מתי תחודש תוכנית הגריטה ? אני יכול לקבל עליו הרבה פחות אבל חבל לי . אני לא מבין , לא ידעו כמה רכבים ישנים מעל 20 שנה קיימים בארץ , ולהתארגן בהתאם ? הכל מתנהל כמו חנות מכולת .
הודעה אחרונה מאת yossi126, -
-
אני מתקשה להבין,אבל הנתונים באירופה אומרים שה159 לא הייתה להיט במכירותעד כדי כך שקטעו את פס הייצור של בטרם עת,ואני לא מבין מדוע,הרי מדובר רכב מאוד מוצלח לטעמי,סקסי,אמין,עם מנועים טובים אפילו דיזל משובח,תא נוסעים פנטסטי,אז נכון היא הייתה פחות "אלפא" מה156 אותה החליפה,אבל סך הכל מדובר ברכב מאוד מעניין ואלטרנטיבה מצויינת לגרמניות, ובכלל אחת האלפאות היותר מוצלחות.
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז זהו, שלא. לפי גלובוס הם יצאו מהכבישים שבנויים מצויין (כביש 2 למשל) ויעברו לחפש את המטבע תחת פנס גדול יותר (ועל אספלט ״משובח״ יותר). מעניין אותי איזה שקרים הם ינסו למכור לנו הפעם.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=0oXMH9sp7LM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ודיסקים קראמיים בברמבו http://www.youtube.com/watch?v=LrhVHA-3ZBU&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
בשבת האחרונה קמה לה קבוצה מצומצמת (פה לאוזן) של כמה עקרבים ליום הדרכה ביוזמת לאון טאובס . מצאתי לנכון לשתף בפורום ולהגיד תודה לאביב (לא יודע מה שם משפחתו) על התמונות הבאמת מדהימות. תהנו. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us U…
הודעה אחרונה מאת YAIROS, -
יש כל כך הרבה שמועות שאפשר להזיק לטורבו, רציתי לדעת חד וחלק מה מזיק לטורבו ומה מאריך את חייו? אני שמעתי שאם אתה עומד בסרק[ניוטרל] הטורבו מברבר וזה הורס אותו [הכוונה היא כשאתה רק מניע, שהטורבו עדיין לא הסתובב]. עוד דבר ששמעתי זה שאם אתה לא שומע את הטורבו שלך שורק [גם במאמץ] סימן שתוחלת החיים שלו תהיה ארוכה. ושמעתי גם שיש מגדשים ללא קולרים בכלל, ככה מוציאים אותם מהחברה בלי קולר?
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 3 תגובות
- 967 צפיות
בוקר טוב וחג שמח. בקישור ניתן לראות מין צי'פ שמתחבר למצת וחוסך, לפי המפרסם, עד 30% מצריכת הדלק. אני חייב להודות שזה נראה חרטא רצינית, ועוד שיטה לעשות כסף על עוד פראייר. אשמח לתגובות ממישהו שהתנסה במכשיר או שמע קצת מידע על הנושא. בתקווה להורדת מחירי הדלק, דניאל.
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בס"ד אהלן, היום התחדשתי בפיג'ו 206XS ( :lol: ), ידנית, שנת 2002. רציתי לברר מחירי ביטוח (חובה וצד ג'), באילו חברות ביטוח מומלץ לבטח? בנוסף רציתי לשאול, לאיזה פרמטרים צריך לשים לב יותר ואילו פחות בפוליסת הביטוח, אודה לעזרתם.
הודעה אחרונה מאת wncrazy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
איך אני מחכה כבר לראות את הלקסוס LFA, והקאדילק ATS !!!!! תגידו יש מה להביא לשם ילדים קטנים? עוד דבר מלבד התערוכה, חושבים שיש סיכוי לקבל שם הנחות גדולות על רכבים יד שניה, או מליסניג וכאלה? הבנתי פשוט שגם לחברות הליסיניג יהיו שם מתחמים.
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
לדעתי עשו עבודה טובה מאוד עם שברולט אימפלה החדשה. רק לא ברור לי העניין הזה של "לא תגיע לארץ היא המחיר ימצב אותה מול ביואיק". מה הבעיה ש2 דגמים של אותו יבואן יעלו כמעט אותו דבר? לכל יבואן שמייבא מיותר מיצרן אחד יש דגמים שהמחיר שלהם דומה.
הודעה אחרונה מאת @~Super_Fly~@, -
-
- 13 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בכביש אצלנו מתחת לבניין,נהג נסע כרגיל לכיוון הכביש הגדול יותר,וילדים שהגיעו מכיוון העירייה,ירדו לכביש וחשבתי שהם עומדים לחצות אותו ולעבור למדרכה המאוד גדולה ורחבה שיש ליד הבניין, אבל הם החליטו להישאר ללכת במרכז הכביש,ולדבר ביניהם למרות שכמו שאמרתי יש לנו מדרכה משני הצדדים עם מקום ללכת,עכשיו מה עדיף לעשות,לעמוד במקום עם הרכב ולחכות דקות ארוכות עד שהילדים יעלמו מטווח הראייה של הנהג ואפשר יהיה להמשיך לנסוע למרות שזה נראה קצת טפשי לעמוד באמצע הכביש עם הרכב,או שפשוט להמשיך בנסיעה איטית בזהירות המירבית כמובן,אבל אז קיימת סכנה ששניה אחת של חוסר זהירות או קפיצה מפתיעה של אחד הילדים או הזליגה הכי קטנה של הרכב לכיוון שלהם תגרום לפגיעה בהם,כאילו אתה נוהג הכי לאט שאתה יכול ובפחד ומ…
הודעה אחרונה מאת liran123, -
- 6 תגובות
- 831 צפיות
http://www.wallashops.co.il/ws/a/gdp.aspx?ai=2594743
הודעה אחרונה מאת אושריקו,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 801 אורחים (הצג רשימה מלאה)
