Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדקתי לגבי המחירים הכי זולים שיש.

חב"ר 65 ש"ח במקום 89 ש"ח

'בהצדעה' 55 ש"ח במקום 89 ש"ח (מוגבל ל-4 שוברים)

 

אני מאמין שכל אחד מכיר מישהו שיש לו כניסה ל'בהצדעה'.

אני מזמין משם.

כיום : Mazda 3 Spirit 2015

אמצע: S60 T4 2016

התחלה : לאנסר 2005

פורסם
בזיון שלא לאומי-קארד ולא ישראכרט נותנות הנחה לתערוכה. :evil:

 

ביזיון! לא פחות ולא יותר. הם חייבים לך משהו?

תעניש אותם ע"י ביטול כ. האשראי שברשותך (אני מניח שיש כזה), זה יעשה לך רק טוב :)

 

ברצינות, ממליץ לבדוק אם מי מחבריו עובד אצל אחד המציגים/נותני החסות של התערוכה, ייתכן ויוכלו לסייע.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא ביזיון אבל לפני 4 שנים ולפני שנתיים הם נתנו במחירים זולים.

כניראה ניקנה דרך חבר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מקפיץ: מה הן השעות הטובות ביותר ללכת לתערוכה? הכוונה שלא יהיה הומה אדם...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אולי בשעות הערב.אני תמיד הייתי מגיע באזור 12 ויש הרבה אנשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

אין שום סיבה שכניסה ל"אוטומוטור" תעלה כ-90 ש"ח, כאשר עלות כניסה לתערוכת פרנקפורט (להזכירך - הגדולה בעולם) עולה 13 יורו (או 7 יורו לסטודנט) - ובאמת שאין צורך לומר לך עד כמה תהומי וחסר היגיון הפער בין התערוכות המדוברות (אם ניתן לקרוא ל"אוטומוטור" תערוכה ולא תצוגה...).

 

שם יש תרבות מוטורית(וגם תרבות בכלל), פה אין. יחי ההבדל הקטן :-)

 

 

אני אישית אגיע השנה, גם על כרטיס חינמי - אחרת לא הייתי מעז להתקרב לשם, למרות שזאת דרך חביבה להעביר חצי יום. את כל המכוניות ניתן לראות באולמות התצוגה השונים או שכבר ראיתי אותן בתערוכת פרנקפורט האחרונה או הקודמות לה.

 

בסופרלנד גם אפשר להעביר יום שלם ואף להינות יותר והכרטיס עולה פחות או יותר אותו הדבר(או אפילו זול יותר, לא זוכר, מזמן כבר לא הייתי שם).

 

לא רואה שום סיבה לבזבז כלכך הרבה כסף על יום שמלא בצפיפות ובהתבוננות על רכבים, שאת רובם, בקרוב נראה על כבישי ארצינו. בנוגע לרכבים המיוחדים יותר, למי שהיה בחו"ל בד"כ כבר יצא לראות את רובן. בלשלם 90 שקל בשביל להסתכל על לקסוס ספורטיבית אני לא מוצא את ההגיון..

פורסם
בזיון שלא לאומי-קארד ולא ישראכרט נותנות הנחה לתערוכה. :evil:

 

לפי האתר של ישראכרט רשום שיש הנחה לאוטומטור..כרטיס ב59 ש"ח פלוס 290 כוכבים


×
×
  • תוכן חדש...