Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חביבי, אם יש לך פרייבט שחשוב לך, לא נוסעים איתו למקומות מועדים לפורענות כמו חניון רידינג ביום חמישי בלילה בשיא הקיץ, זה ממש כמו רולטה רוסית להביא לשם את הרכב ולצפות שבסוף הלילה הוא יישאר שלם. אם אתה חייב להגיע למקום כזה בשעה כזאת ואכפת לך מהרכב ,עדיף שתמצא תחבורה חלופית.

 

ואם אתה ממש אבל ממש חייב להגיע לנמל בחמישי בלילה ואין לך איך חוץ מברכבך הפרטי - שים אותו בחניון בתשלום ואל תיקח אותו למקום שחצי מדינה מחפשת לחנות בחינם ביום חמישי בלילה בשיא הקיץ. מה חשבת לעצמך? אם זה לא היה קורה לך ככה זה היה קורה לך אחרת.

  • תגובות 277
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא משחקים עם רכבים ברמות האלו, צבע מקורי בלבד זה אומר קוד צבע, וגם יצרן הצבע.

 

שנית האם לקחו טביעות אצבע?

אל תשטוף את הרכב, גש לתחנת המשטרה ובקש שיקחו טביעות אצבע, אם אין מצלמות אבטחה זה הסיכוי היחיד שלך שאולי הוא נשען על הרכב כדי לשרוט.

פורסם
כמובן שבמצב הנוכחי זה כבר לא יעזור' date=' אבל אולי להבא... צפונה מאותה חנייה ישנה עוד חנייה מאוד גדולה מול מגרש הגרירה. שם תמיד יש מקום ואין צורך לריב עם איש. אני פוחד מקהל הנהגים, ובמיוחד חס וחלילה לריב עם מישהו, ואם כבר יוצא לי להגיע לאיזור, אז אני חונה בקצה הכי צפוני של אותה החנייה בו כבר אין אף אחד אלה משאיות נטושות, אז כמובן הסיכוי שמישהו ישרוט או יזרוק דלת יהיה קטן מאוד. צריך ללכת אחר כך כמה מטרים - זה נכון, אבל לפחות אין צורך לעשות תצפיות על הרכב. פעם בצעירותי חנייה במקום זה הייתה סוג של מבחן לבחורות שהייתי יוצא איתן. אם היא מכתרת ורוצה לחנות צמוד יותר לקהל הנהגים, סימן שיש לנו השקפת עולם שונה :lol:[/quote']

 

 

:shock: מבחן מעניין ביותר.. נתת לי רעיונות.. תודה.

פורסם

כואב הלב לשמוע סיפורים כאלה. שיהיה בהצלחה לקבל ממנו את הפיצויים :cry:

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

ומה תגיד על חוליגנים ישראלים שזורקים בקבוק בירה על הכביש , ושגורמים לי נזק לצמיג חדש לחלוטין , שאולי תידרש החלפתו ? (נוצר קרע קטן )

 

אפרופו קרע , מדובר בקרע קטן מאוד , הזכוכית הוצאה והאוויר לא ירד - יש סכנה בנהיגה עם הצמיג ?

 

פשוט מדינה של ונדליסטים .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

שצריך לנסוע לכאלו מקומות אני לוקח את הטרנטה שלנו , אם אני לוקח את הבייבי אני אפילו לא מחנה את הרכב ופשוט חוזר הביתה....קרה לי בידיוק אתמול בעיר...אין מה לעשות לאנשים פה לא איכפת ממכוניות , אחד יכול לשרוט , השני יתקרב יותר מדי עם השעון , והשלישי יפתח את הדלת ... אני כבר פרנואיד עם זה...

פורסם

יש לנו רכב עם 1600 קילומטר על השעון, הרכב ב300 קילומטר כבר קיבל את הפתיחת דלת הראשונה - שריטה עמוקה על הידית פתיחת דלת נוסע שקילפה יפה את הצבע והשאירה שקע רציני.

 

עם הרכב שלי אני פשוט לא יוצא ביום שישי, ואם אני יוצא אני מעדיף לשלם כסף מזומן כמה שלא יעלה לי כדי לחנות את הרכב במקום שקט שמור ובלי רעש וצלצולים, כמובן שבת"א ומקומות כאלו החניות הללו לא קיימות לכן אני מראש נזהר ומשתדל לקחת את הרכב ליסינג כפתרון אחרון אם ממש אין אף אחד אחר שיקח אותי, פשוט כאב לב מה שעשו לך, אני חושב שאם הייתי רואה את הרכב ככה היתי צריך הרבה מאוד מעצורים שימנעו ממני להחזיר לבחור באותו מטבע (אולי כמו עשרות מטבעות מי יודע).

 

אבי.

פורסם

מתוך נסיוני המעשי למדתי כי הכיסוי יחד עם שכבת ווקס עבה במיוחד עושים נסים ונפלאות בנושא זריקות הדלתות. אתה חוזר לרכב, רואה חור בכיסוי והסימנים הלבנים של הווקס (סימן שהייתה זריקה רצינית), אבל הצבע נשאר בטולי לגמרי. והכי מפליא שהדבר מציל גם את הפח. אני מעריך כי הכיסוי גורם לחפץ הפוגע (הדלת לצורך העניין) להחליק על המשטח ומפחית את הפגיע בצורה משמעותית.

 

אבל לפני כי 3 שבועות דפקו לי את הרכב לא עם הדלת אלה הטמבון וזה היה די רציני. הכיסוי נשאר קרוע מרצפה עד הגג. אבל שוב, הצבע לא נפגע כלל, הייתי צריך רק לנקות אותו מאבקת הווקס של השכבה שנהרסה ובפגיעה בפח איש לא מסוגל להבחין חוץ ממני. אגב, אני כבר יודע מהו בן העוולה שעשה את זה, אבל כמובן שבמדינת ישראל אין מה לעשות עם הנ"ל, אלה רק להכנע לרוע הגורל.

 

פעם הייתי שם את הכיסוי רק בחניות ארוכות טווח. היום אני שם אותו בכל פעם שיוצא לי להתרחק מהרכב במקום בו מסתובבים נהגים אחרים.

פורסם

משתתף בצערך. גם אני חויתי ונדליזם על בשרי בחופש פסח האחרון עם הגולף החדשה.

 

מקווה שלמדת את הלקח, פשוט לא להתקרב למקומות כאלה שאתה יודע במודע שאנשים מחפשים שם חניה בנרות, עמוס מאוד, צפוף, ויש הרבה טיפוסים פשוט חלאות שכואב להם לוותר על חניה וחייבים לעשות מעשה מכוער ונבזי כזה.

פשוט לשבור לטינופות כאלה את הידיים. מצער אותי ומאוד מקומם אותי לשמוע כאלה סיפורים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
איזה אנשים זבל,וגם פחדן,מהמשטרה לא ייצא לך כלום זה ב100%,כדאי לך להתייעץ לפני התיקון עם בעל מקצוע טוב,לי עשו עבודה טובה מאד על הרכב ב"אוטופיקס" בהרצליה,תצלם את הנזק,בכדי שתמכור את הרכב תהיה לך הוכחה שהתיקון הוא "רק" בעקבות שריטות ולא משהו רציני יותר.

מעצבן נורא לשמוע על דברים כאלה,אבל לצערי אין הרבה מה לעשות,קח נשימה עמוקה ותנסה להוציא את המיטב,בהצלחה.

 

כמובן ששמרתי תמונות.

האם אוטופיקס מומלצים יותר מצ'מפיון למשל?

בהנחה שמחליטים פשוט לצבוע את הרכב, אני חושב שבצ'מפיון יש את תנאי העבודה הטובים ביותר.

 

חלאות יש בכל מקום, ובכל שעות היום.

האם יש לך או למשטרה הוכחה חותכת שהוא אכן זה שעשה את הנזק או שזה השערה בלבד?

 

אין הוכחה חותכת.

אבל אני יכול לחשוב על מספיק דוגמאות שבהן אין הוכחה חותכת, אלא שבעיקבות חקירה מגיעים למסקנה הנכונה.

 

במצבים כאלו הוורידים יכולים לצאת ממקומם , ולא כל אדם יוכל לרסן את כעסיו למקרה כזה ולשלוט על העצבים לאחר שאדם ששומר על רכבו בצורה כזאת חוזר לרכב ורואה אותו במצב שכזה.

 

קשה יותר לדמיין אדם מבוגר עושה דבר כזה , אלא אם באמת מדובר באיזה פסיכופת אדיוטי. בכל מקרה ברובי החניונים מותקנות מצלמות נסתרות , חזור למקום ובדוק זאת.

 

זאת השאלה העיקרית שלמטרתה פתחתי את השרשור הזה.

האם מישהו יודע אם יש מצלמות בחניון המדובר?

אני חיפאי, לא יוצא לי לעבור שם כל יום...

 

כל עוד אין הוכחה שהאיש שרט לך את האוטו, התיק יסגר כמו שנפתח.

 

את החשבון אתה כבר תקבל

 

קודם הית צריך לבדוק שיש לך הוכחות ורק אחרי זה להגיש תלונה.

 

איזה חשבון?! אני לא הולך לקבל שום חשבון...

הניידת שהייתה במקום אמרה לי ללכת להגיש תלונה וזה מה שעשיתי.

 

חביבי, אם יש לך פרייבט שחשוב לך, לא נוסעים איתו למקומות מועדים לפורענות כמו חניון רידינג ביום חמישי בלילה בשיא הקיץ,

 

מצטער. זה הרכב, אני חיפאי, אני אוהב לנהוג ובמיוחד ברכב הזה.

אני לא רוצה להגיע למצב שאני לא יוצא איתו מהבית...

 

להבא, אם אני אראה שהיה ויכוח על חניה אני אסתלק משם כדי לא להשאיר בכלל ספק.

 

 

 

אני חייב להגיד שהיום, כשהרכב נקי אחרי ששטפו את הרכב בצ'מפיון כדי לאבחן את השריטות קצת יותר קשה לראות אותן (תודה לאל שהוא לבן).

מצד אחד, אני לא מסוגל להשאיר את הרכב אפילו עם שריטה אחת שרק חדי עין (כמוני...) מסוגלים לשים לב אליה. מצד שני קשה לי לחשוב על לצבוע כמעט את כל הרכב מחדש בגלל זה.

אבל כנראה כל הדרכים יובילו לצביעה מחדש.. :(

פורסם
אין הוכחה חותכת.

אבל אני יכול לחשוב על מספיק דוגמאות שבהן אין הוכחה חותכת, אלא שבעיקבות חקירה מגיעים למסקנה הנכונה.

 

עם כל הכבוד, למה אתה חושב שהמשטרה תתחיל לחקור מי שרט לך את האוטו? אתה יודע כמה מכוניות נפגעות בזדון מדי יום בארץ? אם אין הוכחה שהוא אכן זה שאחראי לנזק, המשטרה לא הולכת לנהל חקירה בנושא, פשוט כי זה לא מזיז להם.

פורסם

עדיין לא מבין למה כל כך מובן מאליו שהאדם בו אתה חושד, הוא זה שגרם לנזק. תמיד צריך לקחת בחשבון כי בתקופת הקיץ המאוד משעממת, יימצאו תמיד "פרולטרים" קטנים שרוצים ללמד לקח את מעמד ה"אצולה" על ידי פגיעה בסמלי הסטטוס שלו.

פורסם

בילתי אפשרי לשמור על המצב החיצוני של האוטו בארץ.

במיוחד אם האוטו משמש אותך ביומיום ואתה גר באזור המרכז.

אפילו אם יתמזל מזלך ולא ישרטו לך את האוטו ,תמיד יהי מישהו שידאג לפתוח עליך את הדלת,לשפשף לך את כל הטמבון בחינה או סתם לתקוע לך עגלת קניות בדלת.

פורסם

וואו, חלאות אדם זו הגדרה עדינה. לא יאומן איזה אנשים שפלים יש.

משתתף בצערך ומבין את כאבך - דיכאון אמיתי.

מקווה שימצאו הוכחה חותכת לאשם (לדעתי - רק אם המקום מצולם במצלמות אבטחה) והחוצפן ישלם על מעשיו.

 

לפעמים אני מקנא בכל בעלי הגרוטאות (או אנשים שסתם לא מפריע/לא איכפת להם) שלא צריכים לחיות בחשש אם דפקו/שרטו/פתחו עליהם דלת בכל פעם שהם חוזרים לאוטו..

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...