Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון בנתיבות אנשים קצת יותר דואגים לרכוש שלהם מערים אחרות בארץ, מכיוון שההכנסה שם היא מעל הממוצע וכמות הרכבים הנדירים שם גבוהה באחוז משמעותי ממקומות אחרים בארץ.

כל חג אני שם ויצא לי לראות שם מכוניות שבחיים לא הייתי נתקל בהם בארץ.

לדוד שלי היה שם את הג'יפ של פורשה, ג'יפים של אינפיניטי ולקסוס הרבה לפני שהגיעו לארץ, עכשיו הוא ואשתו נוהגים על במוו X5 חדשה ואאודי Q5 חדשה הרכבים אצלהם בערך כחצי שנה ועדיין אין שום שריטה טפו טפו טפו.

מה גם שרוב החניות בנתיבות הם חניות פרטיות בתוך הבית שזה יתרון עצום.

  • תגובות 277
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מניסיון בנתיבות אנשים קצת יותר דואגים לרכוש שלהם מערים אחרות בארץ, מכיוון שההכנסה שם היא מעל הממוצע וכמות הרכבים הנדירים שם גבוהה באחוז משמעותי ממקומות אחרים בארץ.

כל חג אני שם ויצא לי לראות שם מכוניות שבחיים לא הייתי נתקל בהם בארץ.

לדוד שלי היה שם את הג'יפ של פורשה, ג'יפים של אינפיניטי ולקסוס הרבה לפני שהגיעו לארץ, עכשיו הוא ואשתו נוהגים על במוו X5 חדשה ואאודי Q5 חדשה הרכבים אצלהם בערך כחצי שנה ועדיין אין שום שריטה טפו טפו טפו.

מה גם שרוב החניות בנתיבות הם חניות פרטיות בתוך הבית שזה יתרון עצום.

ההכנסה בנתיבות מעל הממוצע? :shock:

כל יום לומדים משהו חדש :-D

פורסם

יכול להיות שבססטיסטיקה לא, אבל רוב האנשים שאני מכיר בנתיבות קבלנים אז בגלל זה אני חושב ככה.

ולרובם יש רכבים של חצי מיליון+

פורסם

נתיבות מדורגת 3 מתוך 10, בדירוג החברתי-כלכלי של הלמ"ס.

אום אל פאחם 2.

לוד 4 וגם נצרת.

 

כנראה שאתה מכיר את עשירי נתיבות....

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ההכנסה בנתיבות מעל הממוצע? :shock:

כל יום לומדים משהו חדש :-D

ממוצע זה גם נניח איזה קדוש שמגלגל עשרות מיליונים מתרומות ומאה לוזרים שמגלגלים חצי שקל בקושי. חבר הכל חלק

ב 101 ותראה שיש לך הכנסה ממוצעת בכלל לא רעה.

פורסם
ההכנסה בנתיבות מעל הממוצע? :shock:

כל יום לומדים משהו חדש :-D

 

תתפלא, אבל בשנים האחרונות נתיבות התפתחה.

יש לעיר הגירה חיובית.

רק לראות כמה תיירים צרפתים משלמים עבור קניית ספרי תורה ותבין כמה התעשייה של הקברות צדיקים מגלגלת שם.

יש בנתיבות את הרנטגן, שהרבה עשירים באים אליו ואחרי זה תורמים לו ותוסיף את כל הקבלנים שחיים בנתיבות.

 

עוד סיבה שיש שם רכבים נדירים, זה שאנשים ממוצא מזרחי מהפריפריה אוהבים להראות שיש להם כסף, אז הם ייסעו ברכבים מפוארים ויחיו בבית גדול, אבל יהיו עם אוברדראפט מטורף.

גם באשדוד יש רכבים נדירים בייבוא אישי...ורובם של גרוזינים וקבלנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מצטער להפריע לכם בדיון המעניין על נתיבות,

אבל היום סוף כל סוף הוצאתי את הרכב מהמוסך. התוצאות מצויינות אפילו לטעם הפרפקציוניסטי שלי.

הצביעה ברמה גבוהה מאוד ויכול להיות שהצבע אף נראה טוב יותר מאשר הוא הגיע מהחברה (אחרי פוליש ווקס ייסודי לכל הרכב).

גם כשניסיתי להיות אופטימי לא האמנתי שזה יראה כמו חדש.

 

המחיר היה כ-3800 כאשר על זה הוספתי עוד סכום סימלי וקיבלתי גם רכב חלופי לשבוע+ (הכל עם קבלות כמובן).

העבודה לא כללה פירוק של גומיות או חלקים קריטיים ברכב, שזה היה חשוב לי מאוד.

(שתבינו שהמחיר של מילוי השריטות היה בערך אותו מחיר וההבדל כמובן שמים וארץ)

 

ולהפתעה הגדולה, לפחות למי שמכיר אותי.

המוסך הוא מוסך זאהר בהנהלת זיאד נאטור (פחחות וצבע בתנור) והוא נמצא ב..עוספיא!

הגעתי אליו בהמצלה של הבעלים של השטיפה בעוספיא שאליה אני הולך מאז שיש לי רשיון והמלצתי עליה דיי מזמן בפורום.

אני מכיר אותו כבר יותר מ5 שנים וסומך עליו אבל עדיין לא היה קל לקבל את ההחלטה לוותר על המוסך הראשי וללכת למוסך באיזור שדיי מרתיע הרבה אנשים.

בסוף הבנתי שמדובר שם בצבעים מקצועיים ביותר שמטפלים בלא מעט רכבי יוקרה ועושים עבודה מאוד יסודית.

 

בסוף מסתבר שגם המוסך עצמו צילם את כל התהליך ומחר הם אמורים לשלוח לי את התמונות במייל.

בנתיים לבקשתכם אני אשים חלק מהתמונות שאני צילמתי.

פורסם

ונדליסטים בשכונה שלנו לא מרפים מרכבי המשפחה. מתנכלים בלי הפסקה, פעם סתם לבעוט בכדור שבכוח עף לשמשה או לדלת, פעם אחרת שריטות, לקפוץ על מכסה מנוע, לעקור מראות וכד'. זה לא מפסיק. אנחנו יודעים מי עושה את זה, יש סרטים מוקלטים במצלמות אבטחה (אירועים מאוד מעניינים במימים אחורונים), משטרה עדיין לא עושה דבר וונדליסטים ממשיכים להנות על חשבון משפחת נכה בזכות משטרה שקיימת רק כאשר צריך לקנוס.

 

אצלנו זה אפילו חמור יותר, לא מזמן ראיתי סרטון, איך אמא לשני ילדים קטנים עברו ליד רכב שלי, אחד הילדים נתן מכה, האמא גררה את הילד השני חזרה לרכבי (אחרי שעברו אותו) שהתנגד לרכב שלי בכוח שגם הוא ילמד לפגוע, אבל הילד סירב, ילד שני נתן כמה מכות ואז האמא נירגעה והמשיכה בדרכה עם הילדים. יחד עם האמא היתה גם אישא שדיברה איתה, כאשר ילד שלה פגע ברכב, היא הרתה באצבע וחייכה בצורה מספקת.

ילדים גדולים יותר כבר לא צריכים את עזרת ההורים ולבד מטפלים ברכבים, בד"כ בקבוצות למען הביטחון עצמי. למשל למרות אזעקה, המשיכו הילדים לבעות עם כדור ברכב של אבא שלי נכה, עד שלא צעקתי במגפון והם רצו חזרה לביתם (שנימצא ממש ליד הרכב החונה).

 

הרכב שסובל הכי הרבה מהתנכלות במשפחה, זה רכב של אבא שלי נכה.

 

ב-99% מהמקרים מי שפוגע ברכב הם מאותה קהילה (לא אנקוב בשם, אבל המבין יבין, כי לאור כל השנים שאנחנו בעפולה הם פוגעים העיקריים במשפחתי), לפעמים הם מבאים את חבריהם מקהילות אחרות ומסיטים אותם גם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אחרי שראיתי את התמונות של השריטות אני קצת מתפלא שטרחת לצבוע. יכול להיות שזה יותר גרוע במציאות?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!

×
×
  • תוכן חדש...