Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהם ההבדלים בין מאזדה 3 2004-2005 למאזדה 3 2006-2008 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול אותו הדבר רק שממודל 2006 היא עברה מתיחת פנים שכללה שינויים ב:

1) פגוש אחורי וקדמי

2) קונסולה מרכזית

3) טאסות/ג'נטים

4) ריפודים

 

בגדול שינויים קוסמטיים כמו שכל מתיחת פנים עוברת

Polo 2012

פורסם

בנוגע לשינוי הפגושים אז זה מתבטא גם בזה שהוסיפו בליטה בתא מטען להכניס את היד מה שחסר במודל 2004 ?!

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

הוסיפו שקע בטמבון שיהיה יותר קל לפתוח אם אני זוכר נכון.

הכי חשוב, בדגם הליסינג-אקטיב נהיה סטנדרט של 6 כריות אוויר במקום 2.

כמו כן ידיות חיצוניות בצבע הרכב.

וזה שנים 04-06 , 07-09.

פורסם
בנוגע לשינוי הפגושים אז זה מתבטא גם בזה שהוסיפו בליטה בתא מטען להכניס את היד מה שחסר במודל 2004 ?!

 

הוסיפו שקע בטמבון שיהיה יותר קל לפתוח אם אני זוכר נכון.

הכי חשוב, בדגם הליסינג-אקטיב נהיה סטנדרט של 6 כריות אוויר במקום 2.

כמו כן ידיות חיצוניות בצבע הרכב.

וזה שנים 04-06 , 07-09.

הידיות בצבע הרכב, זה בולבול שיט. לגבי הכריות לא ידעתי.

החור בשביל להכניס את היד, רק השד יודע איך התעלמו מהבעייה הזו בדגמים הישנים יותר (04 עד 06).

הוסיפו גם רדיו שקורא mp3

אתה בטוח?...

השינוי הכי חשוב לדעתי שעשו במאזדיינת (כמובן, אחרי הוספת כריות האוויר, שיהיה מה לנשוך) הוא שניתן לעקוף את הרדיו המקורי ולשים רדיודיסק אפטר-מרקט בלי להרוג את התצוגה הראשית של הרכב.

גילוי נאות, הייתה לי 3 מהדור הישן (2005). ברוך שפטרנו, ברכת הגומל, והרבה מילים חמות יש לי להגיד עליה- כמו "שתישרף":twisted:

אם אתה שואל אותי, זה הרכב הכי מחורבן שהיה לי ה"עונג" לנהוג בו. וכן, זה כולל פיאט אונו, פיאט מריאה, פורד פוקוס, לאנסר 05 ולאנסר 08 (הנוכחית), קנגו RT, קנגו דור אחד אחורה, ועוד שורה של מכוניות, חלקן שלי וחלקן מהעבודה. המאזדיינת לוקחת את הפרס הראשון בתחרות "הרכב הבלתי נסבל של המילניום" לדעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווזוני דייייייייייייייייי! שוב שכחת לקחת את הכדורים בזמן? :-( מאז שעזבתי אותך עם המזדה שלי נדפקת יותר.. :|

אני מבינה שליבך שבור וכואב לך אבל אתה צריך לטפל בעצמך!!!! כנס למיצובושה לאנסר החבוטה שלך וסע לאשפז את עצמך כבר!

האנשים המסכנים פה לא צריכים לסבול את ההזיות שלך והשטויות שיוצאות לך מהפה :?

פורסם
ברווזוני דייייייייייייייייי! שוב שכחת לקחת את הכדורים בזמן? :-( מאז שעזבתי אותך עם המזדה שלי נדפקת יותר.. :|

אני מבינה שליבך שבור וכואב לך אבל אתה צריך לטפל בעצמך!!!! כנס למיצובושה לאנסר החבוטה שלך וסע לאשפז את עצמך כבר!

האנשים המסכנים פה לא צריכים לסבול את ההזיות שלך והשטויות שיוצאות לך מהפה :?

 

שמר? או אישפוז? ^

או אמא של חובש?...:lol:

טוב, נזרום.

 

יא אללה 'שלך, ברווזונת, 'שתקי כבר את והשטויות 'שלך, הכדורים היחידים שהייתי צריך לקחת הבוקר זה כדורי בחילה אם הייתי יודע שתקפצי לביקור לזרות לי מלח על הכנף. ההזיות שלי? את רוצה לדבר על ההזיות ש ל י ?! בואי נדבר רגע על שלך במקום. אם את חושבת שהזיונדאי 'שלך יותר טובה מהמאזדיינת, את חיה במה שצביקה פיק כתב עליו שיר- אשליות. האמת אבל? אני דווקא כן חושב שהזיונדאי שלך יותר טובה. למה? כי היא לא מאזדיינת. אבל ל-א, את חייבת להיות חלק מה"עדר", "מאזדה זה הכי טוב בעולם!" וכל החארטה הזה. יודעת מה? קחי את המאזדיינת שלך בחזרה מאדון קופיקו שקנה אותה ממני, ואם היינו במשחק מחשב, אחרי שהיית עושה את זה, הייתי הורג אותך, רק כדי שאוכל להקים אותך לתחייה ולהרוג אותך שוב. עדיף ע"י דריסה עם מאזדיינת.

יאללה 'שלך גם כן, שתקי ת'מקור שלך, ותעשי כמו מאזדה- ומאזדייני לי מהחיים כבר, יא עוף משוגע עם שפעת.

 

-איך היה? היה טוב גם לך? נהנית, כפרה?

:lol:

הכתוב לעיל נכתב אחרי 2 בירות ואין לייחס לו חשיבות, היסטורית או אחרת. ציטוט משהו מהאמור לעיל לחתימה מותר, על אחריות המשתמש בלבד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...